hoi damens ik ben nu 3 weken overtijd normaal heb ik een cyclus van 30 dagen (ik ben al een paar maandjes van de pil), maar toen ik 1 week overtijd was dacht ik he me menstruatie is laat en toen was de test negatief dus zal ik dan nog een keer testen, ik sla eigelijk nooit een periode over
Het is heel goed mogelijk dat je, zeker in het eetste jaar na je pil, een menstruatie overslaat. Ik zou dus afwachten of je volgende menstruatie ik uitblijft en anders contact opnemen met je huisarts. Voor die tijd zou ik wel nog een test doen. Ik snap nooit waarom mensen hier komen vragen of het oké is om een test te doen, want het kan geen kwaad en geeft je vaak de duidelijkheid waar je naar verlangt. Nog een opmerking: je bericht staat hier niet goed, maar ik denk dat dat komt omdat het je eerste bericht op deze site is en je de regels nog niet hebt gelezen. Zo is het NOD-forum (waar jij deze vraag hebt getypt) enkel voor NOD-lijsten en kun je dit soort vragen stellen bij "zwanger worden". Lees je even de regels door?
dankuwel voor de tip srr voor me verkeerd geplaatste bericht ik kon het niet zo goed vinden zal ik doen. en hoe kan ik dit bericht hier verwijderen?? (zodat ik het op de juiste forum plek kan plaatsen?
Bodile, hoe is het afgelopen? Ik ben wel nieuwsgierig! Ik ben op dit moment 25 dagen overtijd en alle testen (5) zijn tot nu toe negatief. Volgens de huisarts is het waarschijnlijk dat ik een menstruatie oversla. Voor mijn gevoel klopt dit niet helemaal (omdat ik het nog nooit heb gehad - maargoed.. eens moet de eerste keer zijn.) Ben wel benieuwd naar mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt? (Ben in juni dit jaar bevallen.. Misschien heeft dat er nog iets mee te maken.)