Hallo meiden, Ik had even een vraag: Ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en heb 6 maanden lang een mooie cyclus gehad tussen de 29 en 31 dagen. Daarna kreeg ik ineens een cyclus van 43 en momenteel zit ik nu op de 31e dag. Ik vind het zo vreemd allemaal. Ik dacht echt dat ik niet meer aan het ontpillen was en dat mijn cyclus zo mooi blijft, maar niet dus. Ik ben altijd zo bang dat ik misschien iets heb (bijv, PCO). Ik weet eigenlijk niet eens precies wat dat inhoud ik weet alleen dat dat te maken heeft met een onregelmatige cyclus. Ik weet dat je als je gestopt bent met de pil je lichaam rare dingen kan doen en je cyclus ineens een uitschieter kan maken. Maar ik hoop zo dat het daar bij blijft.... Iemand hier misschien ervaring mee? Liefs Farfan
Ik heb ook eiegenlijk altijd een hele nette cyclus gehad. 3x 28 en 1x 30 en nu zit ik alweer op 39. Ik ben in maart gestopt met de pil..... in juli een mk gehad. Maandag neem ik ff contact op met m'n huisarts. succes
Ik kon altijd heel erg jaloers zijn op mensen die zo'n regelmatige cyclus hebben dat ze de klok er bijnaop gelijk konden zetten! Zelf ben ik nooit aan de pil geweest, toch ben ik nooit regelmatig geweest. Soms was het 'netjes', dwz 4 of 5 weken, maar het duurde ook wel es 6, 7, 8, 9 of zelfs 10 weken! Tja... het is lastig, maar wat kun je er aan doen?
Ik heb vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil rare cyclussen. Ik mankeer dan ook wel wat. Ik heb schildklier problemen. Gelukkig geen PCO, maar toch iets anders wat mijn cyclussen en de zwangerschap in de weg zit.