Ik werd gewoon ongesteld wanneer ik het moest worden, maar na 3 maanden duurde het wat langer en ben ik van een 28 dagen cyclus naar 31 dagen gegaan.
ben 12 oktober gestopt met de pil. En mijn eerste cyclus was 21 dagen dus das erg snel. En zit ik nog steeds te w88 op mijn menstruatie dus misschien is tie nu 28 dagen. Maar mijn lichaam was ook gelijk ontpilt want had weer een hevige pijnlijke menstruatie. Groetjess
Ik heb 13 augustus mijn laatste pil genomen (nuvaring, maar ik neem aan dat dat hetzelfde is). Ik ben toen 16 augustus ongesteld geworden. Mijn cycli van de afgelopen maanden: 28*28*29
Bij mij na 29 dagen, daarna vrij regelmatig, iets wat ik niet verwacht had. Voor mijn pilgebruik 13 jaar geleden was ik erg onregelmatig.
Mijn 1e menstruatie na de pil kwam na 35 dagen. Normaal dus eigelijk, daarna is het waardeloos geworden. Tot de laatste cyclus die was 34 dagen.
Ik ben pas 1 keer ongi geweest nadat ik gestopt ben met de pil. Ik ben 6 oktober gestopt en na een cylclus van 47 dagen werd ik voor het eerst ongesteld. Ik wacht deze maand rustig af wanneer de volgende ongi zich aandiend of niet natuurlijk...