Mijn vraag: Bij de hoeveelste ronde met het gebruik van ovulatietesten waren jullie zwanger? Was het snel raak met het gebruik van ovulatietesten? Ben hier gewoon nieuwsgierig naar, wij zijn nu nog gewoon aan het klussen Groetjessss
Hoi, op 27-jarige leeftijd (zonder ovulatietesten) in de eerste ronde zwanger. Nu, op 37-jarige leeftijd meteen ovulatietesten gebruikt (i.v.m. leeftijd) en ook in de eerste ronde zwanger! Ik vond het wel erg prettig die ovulatietesten. Blij dat ik ze gebruikt heb. Succes met zwanger worden.
Nog niet zwanger door ovu testen, maar vind het gebruik ervan wel fijn. Ik heb wel een vruchtbaarheidsprobleem om het zo maar even te zeggen dus misschien dat je mij in dat opzicht even niet mee moet tellen. Vind het wel een fijne gedachte dat ik mijn ei elke maand bevestigd heb door ovu testen en temperaturen.
Ik had de eerste ronde 2 vals positieve testen van CB digitaal waardoor ik mijn ei gemist heb. Ik ben gestopt met testen na 2 positieve testen maar bleek achteraf mijn ei veel later gehad te hebben. Ronde daarna raak mbv de ovulatie testen. Belangrijk is om niet gelijk te stoppen met klussen na positieve test maar nog even 2-3 dagen door te gaan, je ei kan even iets later komen dan positieve test.