Hoi allemaal, Ik heb echt wel een beetje een ranzige vraag. Maar ik stel hem toch maar. Ik heb een olie van Weleda om de boel daar beneden een beetje te versoepelen. Je moet de binnenkant van je vagina masseren met deze olie en dit zou uitscheuring voorkomen. Ik dacht baat het niet dan schaat het niet. Dus nu was ik gisteren bezig met het masseren. Toen ik mijn vinger uit mijn vagina haalde zat er een wit, slijmerig goedje op mijn vinger. Het leek wel een doorzichtig snotje met witte vloeistof eromheen. Beetje kwallerig. Het was ongeveer 1 cm lang. en daar zaten nog wat slijmpjes omheen. Eerst dacht ik dat het van die olie kwam, maar dat heb ik al een paar keer gedaan en eerder had ik dat niet. Zou het de slijmprop kunnen zijn (ik dacht altijd dat die best groot was) en hoe lang duurt het dan nog uiterlijk tot de bevalling ongeveer begint? Bedankt alvast en sorry voor dit onsmakelijke verhaal!
het kan de slijmprop zijn, of een deel ervan. Ik ben hem vorige week vrijdag verloren en ben nog niet bevallen.... Het kan dus nog even duren, maar het kan daarna ook heel snel gaan heb ik gelezen bij anderen. Succes in ieder geval!
Het zou kunnen dat het je slijmprop is (of een stukje daarvan), maar het zo goed kunnen dat het afscheiding is. Aan het einde van je zwangerschap verlies je ook steeds meer afscheiding. Mocht het wel je slijmprop zijn geweest zegt dat helaas niets over wanneer je gaat bevallen. Ik ben mijn slijmprop verloren bij 34 weken en ben bevallen bij 41w5d!
helaas zegt het niks over de tijd van het bevallen. Ik heb het idee dat ik hem in stukjes verlies en ben nog niet bevallen. Maar het kan de slijmprop zijn maar ook afscheiding.
Het zou heel goed de slijmprop kunnen zijn. Maar die hoef je niet in 1x te verliezen ik was 2 weken voor de bevalling begonnen met het verliezen van de slijmprop en 2 dagen voor dat ik was bevallen was zo goed als alles er uit. Het wilt niks zeggen wanneer het gaat komen. En mocht je nog sexueel actief zijn dan hoeft je je geen zorgen te maken over je kleine want die zit veilig daar binnen. En ik weet ook als je je baarmoedermond wat weeker wilt maken moet je aan je partner vragen of in je klaar komt want en sprema zit een stofje die daar voor zorgt en er bestaat een mogelijkheid om iets eerder te bevallen. Gr Tam
Het kan idd de slijmprop zijn,, ik ben die van mij verloren vanaf 2 weken voor de bevalling in gedeelten,, het wil niks zeggen wanneer het begint kan snel, kan oowk nog even duren, Succes, Liefs
Heb ook wel eens een kloddertje/klontje gehad wat er uit komt, maar de slijmprop is volgens mij meestal met bloed erbij. Mijn VK zei iig dat ik me niet hoefde te melden als het zonder bloed was, maar met bloed er bij moest ik het wel doorgeven.