Ik heb de afgelopen dagen erg veel last van rommelende darmen. Heb een aantal dagen last gehad van diarree en nu heb ik elke dag minstens 1x flinke buikkrampen waarna ik naar het toilet moet. Ook sinds een paar dagen last van menstruatiekrampen en druk onderin. Kan dat betekenen dat de bevalling niet lang op zich laat wachten of zegt het allemaal niks?
Ik had hier ongeveer een week geleden ook een topic over geplaatst. Misschien kun je daar wat verschillende reacties bekijken. Bij de ene betekent het wel wat maar bij de andere niet. Bij mij dus niet! Dacht ook dat het niet lang meer zou duren maar hij zit nog gewoon gezellig in mijn buik. Volgens mijn gynaecoloog hoort het er allemaal bij maar zegt het niks over de duur van de zwangerschap verder..Helaas!
is helaas geen teken. ik heb dat elke dag soms wel 2x per dag. Ga ik naar de wc voor de grote boodschap (sorry hahaha) en dan is het over. Ze is helaas nog niet geboren.
Helaas niet; ik hoopte t ook heel erg; bij mij begon de rommelende darmen met bij behorende diarree ook ruim 2 weken voor de geboorte van mijn dochtertje...en was pas over toen ze geboren was...dus denk dat het door het indalen kwam...