Hoelang duurde het voor je zwanger was na curttage?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BDEMT, 4 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BDEMT

BDEMT Actief lid

7 jul 2015
    103
    0
    0
    Zuid Limburg
    Kun je dan meteen weer terug zwanger raken of duurt het dan even?!

2. Natas123

Natas123 Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.474
    326
    83
    Ik heb geen idee, ik ben 9 maanden later zwanger geworden..... Sommkge ook sneller hoor!

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Kan in principe meteen weer hoor.
    Hier in oktober (of november, dat weet ik even niet meer) een curretage gehad. Gyn adviseerde wel gewoon een cyclus af te wachten. Maar dat advies is er ook na een mk. Ik heb een langere cyclus van 35 dagen. Na de ingreep na 35 dagen gelukkig gewoon weer ongesteld. Daarna nog een keer en toen zwanger (jan. 2014). Die kleine is nu alweer ruim een jaar!

4. Sunshinelover

Sunshinelover Actief lid

24 jan 2011
    127
    23
    18
    Je kunt gewoon weer direct zwanger raken. Na de curretage heeft het bij ons 5 maanden geduurd.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb 1 menstruatie af gewacht daarna ronde 1 of 2 zwanger

6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Hier een negatief verhaal dat je eigenlijk niet horen wil maar wel de realiteit is, 2x zeer snel zwanger.geraakt en na curettage december vorig jaar, inmiddels 12 rondes verder en nog steeds niet zwanger!

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

De gyn adviseerde ons 6 maanden te wachten (na curretage met 3,5 maand) 6 maanden is standaard na doodgeboorte/vroeggeboorte/zwangerschapsafbreking volgens mij, maar na 4 maanden wilde en kon ik niet meer wachten. Was meteen zwanger :)

8. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Hier ook een negatief verhaal, in maart een curretage ondergaan, bij de nacontrole was alles goed en kreeg het advies om 1 cyclus te wachten. Inmiddels zijn we al weer een aantal rondes verder en helaas nog geen succes. Zit momenteel wel op het wachtbankje en kan volgende week evt een test doen, dus we hopen op een positieve test;)

9. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Nee dat is niet standaard .. na de vroeggeboorte van mijn zoontje met 17 weken ( en bij mijn miskraam en ma trouwens ook ) mochten we in principe gelijk weer proberen, als het bloeden volledig over was natuurlijk, ik moest juist terug komen als het na 6 maanden nog niet gelukt was..

Alleen liepen de rondes wel op na de eerste miskraam was ik met rond 2 weer zwanger na een ma (opgewekt met medicatie) in ronde 3 en na mijn vroeggeboorte na ronde 5.

10. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Na curretage 1 maand gewacht, daarna in ronde 2 weer zwanger :).

Deel Deze Pagina