Rond 2 uur 's nachts kwam het eerste stukje slijmprop, tot 4 uur werden de stukjes groter. De weeen zijn ook rond die tijd begonnen. om 7 uur zijn de vliezen gebroken en 12.25 had ik mijn zoon in mijn armen.. Dus binnen 12 uur na de slijmprop had ik mijn kindje al!
Ik verloor mijn slijmprop op vrijdagnacht om 12.00 uur en ik mijn vliezen braken zondag om 10. 00 's ochtends en toen begon ook gelijk de bevalling. Succes!
Toen mij vliezen braken verloor ik de mijne. Het was wel zo dat er ongeveer 5 dagen voor het breken van mijn vliezen veel slijm aan mijn wc papier zat met een heel kleine beetje bloed.
Ik heb mn slijmprop volgens de gyneacoloog verloren,had wel extra slijm verlies afgelopen tijd en ruim een week geleden een klodder (sorry) dus voor mij is het ook spannend wanneer het gaat komen.Heb al ook 4/5 cm ontsluiting.Dussssss Spannend!
4/5 cm ontsluiting en je dan afvragen wanneer het gaat komen, je heb dehelft er al op zitten Vivian, helaas bij mij ook snel,'s morgens om 04.00 verloren, om 10.30 bevallen