Ik durf t al niet meer met 14 weken.... Haha! Misschien ben ik wel paranoide, want heb nog geen buikje ofzo, maar vind t idee niet fijn. Maar merk wel dat ik nou snachts niet goed weet hoe ik liggen moet, want op mn buik is t lekkerst!
hmmz...niet echt op mijn buik maar met 1 been omhoog getrokken...toch wel veel op de buik nog hoor! En dat doe ik nu nog...bij dochterlief ook tot aan het laatst gedaan...nergens last van!
Ik ook zo tot 20/25 weken volgens mij, toen ging het echt niet meer. Toen idd op mijn zij en met mijn been opgetrokken.
merk dat het niet lekker meer ligt sinds paar weekjes... krijg te veel druk op mijn buik.. dus nu op mn zij of ik hang half op mn zij half op mn buik tegen mn vriend aan!!
Tot het niet meer prettig is... Bij mij was de omslag zo met 20 weken, maar dat ko t misschien ook door de ligging van je kindje (ligt hier al een tijd dwars in de buik).
Ik lig sinds ongv 2 weken niet meer plat op mn buik maar knuffel een kussen en lig daar op.. Dus nog half op mn buik zegmaar voor die tijd had ik nergens last van!
tot een week of 25 denk ik weet het niet meer nog wel heel lang met 1 opgrtokken been half op me buik nu als al slaap op me rug want me zij ligt gewoon niet lekker
Hier ook nog op mijn buik. Wel met een opgetrokken been omdat mijn buik al aardig in de weg zit. Bij de eerste ook tot op het end op mijn buik geslapen.
Ik ben ook echt een buikslaper, maar krijg nu last van m'n rug Hopelijk is dat snel over dan blijf ik net zo lang op m'n buik slapen als dat het kan