hhoi heb een vraag. moest net plassen. en op het wc papier zag ik iets wat op een bloedvlekje leek en iets wat op een bruinige afscheiding leek. sorry dat ik dit zo opschrijf wat kan dit zijn? ben zo bang dat het nu weer mis is. en het lullige is dat ik alleen thuis ben. jennefer
Hoi Jennefer, Ik zou morgen even de verloskundige bellen met deze vraag, misschien kan zij je vertellen wat het kan zijn. Ik zal voor je duimen en hopen dat het deze keer niets te betekenen heeft. Groetjes Franka
Heel veel succes in ieder geval en proberen positief te blijven (ook al valt dat niet altijd mee) Groetjes Franka
Dag dames, het kan oud bloed zijn he. Ik heb het namelijk ook gehad. Ik dacht als het echt rood helder bloed is met stolsels dan is het niet helemaal goed. Het kan zelfs voorkomen dat wanneer je eigenlijk je menstruatie zou moeten krijgen in de zwangerschap ook iets vloeit... (maar dan ook bruinige afscheiding hoor) puur omdat je lichaam het gewend is. Maar ik wens jullie sterkte bel je VK even op voor de zekerheid ok. Liefs Brigitte
nou moet wel zeggen dat ik aarna nog een paar keer moest plassen, je kent het wel drang maar heel weinig ,en toen was het niet meer zo. en nu af en toe. denk dat j wel gelijkzult hebben brigitte. heb voor de reest nergens last van alleen af en toe wat pijn in mijn zij maar de vk zei dat het al groei pijn zou kunnen zijn. vrijdag heb ik mijn eerste echo. ben benieuwd wat ik te zien krijg. jennefer
Hoi Jennefer, ik hou je in de gaten ok a.s. vrijdag... niet teveel bij nadenken en stressen want dat is ook niet goed voor de beeb Gr brigitte
Hoi Jennefer, Ik heb dit ook gehad in het begin van mijn zwangerschap, ik raakte helemaal in paniek en ging meteen van het ergste uit. Ik heb het 1 of 2 keer gehad en daaarna niet meer, er was gelukkig dus ook niks aan de hand. Succes vrijdag en hou ons op de hoogte! Groetjes, Anakin.
hoi anankin. heb net de vk gebeld omdat ik gisteren ook eits wat rose afscheiding had. ze zei dat zolang ik geen buikpijn heb eb begin te vloeien ik me geen zoregn hoef te maken. maar ik hou jullie zeker op de hoogte. jennefer