Kijk anders als noodoplossing eens op ad-hoc. Dat zijn woningen die op den duur gesloopt worden en je dus tijdelijk goedkoop kunt wonen. Zo zijn wij ook aan onze flat gekomen. Betaal 315 per maand, staat is redelijk en contract is van 2012 tot 2015. Dus nog tijd om punten te sparen voor de woningbouw. Oja de eerste keer dat ik bij adhoc een woning aangeboden kreeg wad binnen een paar maand, toen geweigerd en later opnieuw ingeschreven. Duurde minder dan een jaar voor we in onze flat konden. Succes!!
Mijn man stond 3 jaar ingeschreven, maar onze woning was een lotingwoning. Dan maak je namelijk meer kans dan als je op gewone woningen reageert. We hebben wel maar een flatje van 70m2 met 2 slaapkamers, maar ach beter iets dan niets en het is goede staat dus wij zijn tevreden .
wij waren doorstromers, heb een jaar lang elke week gereageerd en binnen dat jaar 2 huis mogen bezoeken, de 2e namen we.... het betreffende huis stonden we op de 43e plek ofzo...6 wkn na de reactie kregen we alsnog een uitnodiging...waren nr 4...iedereen wees af ( moest gewoon alles verven, maarja dat doe je toch altijd) volgens mij staat voor starter 4 jaar ofzo...maar de kansen nemen pas toe als je daadwerkelijk gaat reageren...en actief
1 maand. Was een 2 kamer appartement. (9 jaar geleden) Mijn zusje 2 maanden, ook 2 kamer appartement, ze krijgt volgende week de sleutel.
Hier moet je 10 jaar ingeschreven staan. Zijn toen maar gaan kopen. Dit is al 10 jaar terug en is alleen maar erger geworden.
Ik woon in een grote stad, dat maakt natuurlijk wel uit.... Na 6,5 jaar een 3 kamerflat. Wil je hier een eengezinswoning, dan moet je zo'n 12 jaar ingeschreven staan...
5 maanden en 3 maand. Nu is wachttijd een jaar ong. In anna paulowna en in breezand maand of 8. Alleenstaande woning bijna per direct. Huurprijs tussen 380;- en E 520,- eensgezin en rond 300 alleensaande (evt met 1 kindje tijdelijk) In hippolytushoef ook bijna per direct allerlei woningen. Dat is dus wel echt de kop van noord holland.
LOOOOL! Ik dacht een smartass opmerking te maken (het leek op een autocorrectiefoutje), toch maar even dat rare woord gegoogeld en het is gewoon echt een plaatsnaam het klinkt als een nijlpaardenziekte
Ik denk niet dat het flatje aan ons word toegewezen omdat we pas 9 maanden staan ingeschreven. Mijn gevoel zegt dat ik straks eens moet proberen te bellen naar de woningbouw, maar ja wat zeg je dan? Wij willen dat flatje hebben want hebben een dochtertje van 2 jaar? Dat is natuurlijk geen goede reden.
Ik kan je niet echt helpen, hier bouw je punten op, per maand 1 punt. In mijn oude woonplaats had ik niet eens genoeg aan mijn 54 punten. En een iets ander Stadje in de buurt was vaak minimaal100 punten. Waar ik nu woon valt het mee, ik heb alle punten ingeleverd maar de buurman had er maar 3 en woont in hetzelfde huis als ik Succes
hier kun je bellen wat je wilt, maar urgentie krijg je echt alleen bij ernstige gevallen bijv gezondheid, veiligheid...maar nooit dingen als gezinsuitbreiding..... hoor hier altijd dat je veel en actief moet reageren...ook gewoon op huizen die je niet per se wilt..maar dan zien zij dat je echt zoekt
Toen wij uit Duitsland zijn vertrokken hebben we 2 weken bij m'n schoonmoeder in huis gezeten en toen kregen we al een woning toegewezen. Bij deze woningbouw kun je reageren op " direct te huur " woningen. toevallig stond dit huis waar we nu zitten daar tussen en we hadden er een "optie" op ...Dus al met al, binnen 2 weken hadden we een woningen
Wij na inschrijving heel snel. Maar de woonjaren van mijn man werden mee geteld dat waren 10 jaar. ..... en nog werden we vaak boven de vijf. ...