Ben nu ingeschreven sinds februari 2011. En ik reageer op de woningen met de minste reacties. Word vaak 24e ofzo. Duurt nog wel even dus nu noodgedwongen in de crisisopvang.
Ik woon in een niet grote stad (eerder een dorp met stadsrechten) en toen wij 2-3 jaar ingeschreven stonden kregen wij een eengezinswoning met 3 slaapkamers.
ik zou als ik jou was met je partner een gesprekje aan gaan bij de woningbouw foto`s meenemen van jullie woonsituatie nu en aan hun vragen of ze met je willen ruilen nee grapje maar ik zou wel een gesprekje aan gaan met foto`s en de situatie uitleggen want volgens mij mag dat niet in nl succes wij stonden trouwens 5 maand ingeschreven in een gewilde stad aan de rand van centrum toen we daar een ruime flat kregen is wel 8 jaar terug
Ik stond vanaf 18 al ingeschreven en ben op 23 pas gaan reageren en had na een half jaar een huis.. Houd er wel rekening mee dat als je samen boven de ik geloof 34000 euro zit wat je verdiend dat de kans erg klein is dat je een huis krijgt (of je moet boven de 650 betalen) dat is bij veel woningbouwen voortaan de regel.. Zo kunnen wij bijna niet meer verhuizen door die regel! (en door omstandigheden kunnen we ook niet kopen dus zijn gebonden aan ons huis)
hier in friesland stonden wij 2 weken ingeschreven en toen kregen we 5 woningen aangeboden we mochten kiezen, vriendin van me sz stond 3 weken hier ingeschreven en gisteren 2 woningen mogen bezichtigen, dus ik denk echt dat het er aan ligt waar je wilt wonen o en wij hebben wel een eensgezinswoning
Te lang! Uiteindelijk zijn we particulier gaan huren (nooit moeten doen, maar goed). Duur was het niet overigens in ons geval maar het huis was ook bar slecht. Na 4 jaar hebben we onze huidige woning gekocht.
6 jaar. Hadden het ook wel iets eerder kunnen krijgen maar zouden dan in een kleiner huis in een wat minder fijne buurt komen. Dat wilden we niet dus langer gewacht op een huis waar we voor altijd willen blijven
vanmorgen even gebeld, maar wat was die mevrouw onvriendelijk, het was allemaal ons probleem en we hebben er toch maar zelf voor gekozen... :^) ik heb haar vriendelijk bedankt en opgehangen, anders als ze onze naam ziet op woningen geeft ze die express niet.
Na 5 jaar een flat met 2 grote slaapkamers en een inimini slaap hokje noem ik het maar..,, Er staat hier voor een eengezinswoning ruim 12 jaar....
Ingeschreven vanaf 1-1-2004 als starter, jaar of 3 geleden mijn partner bijgeschreven hij laat een woning achter dus nu zijn wij doorstromers, weet niet of dat wat wil zeggen van de wachttijd? In ieder geval nog nooit in de top 10 gestaan. Aankomende baby staat net als Lemmy ook bijgeschreven maar mijn partner heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk die mag je dan weer niet bij schrijven omdat we geen co ouderschap hebben. Aan de ene kant logisch maar ja aan de andere kant ook hun moeten ergens slapen als ze bij ons zijn.
4,5 jaar. Maar moet daar wel bij zeggen dat ik eerder niet serieus heb gereageerd. Maar na 4,5 jaar had ik ineens heel veel keus!