Hoelang duurde het..?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Meis28, Oct 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Sorry maar ikvind dit heel merkwaardig. Met zulke lange en onregelmatige cycli weet je nooit wanneer je ovulatie is en wanneer je moet klussen, je weet nooit of en wanneer je zwanger zou kunnen zijn, en je hebt aanzienlijk minder kansen per jaar. Voor mijn huisarts wasdit alles reden genoeg me meteen door te verwijzen destijds.
    Tenzij je het zelf liever op zn beloop laat zou ik er druk op zetten...

2. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ik was niet bezig met zwanger worden en voelde het 2 weken voor ik gig testen :)

3. Lime

Lime Actief lid

Feb 13, 2013
    206
    0
    16
    Ik was 10 weken zwanger en 12 bij de eerste echo;)

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Toen ik eenmaal thuis was had ik ook wel zoiets van: Ze deed er wel erg makkelijk over.. Ze vroeg me ook niets (naar mn vorige cycli bijv.) en ze zei me ook niet dat ik moest beginnen met foliumzuur slikken. Gewoon van die kleine dingen dat je denkt: Hmm.. je had het wel wat meer aandacht kunnen geven. Ik weet nu gewoon niet zo goed wat ik moet denken.. Ik hoef niet perse nu al zwanger te raken, maar nu ik maar niet ongesteld wordt ben ik wel bang dat er straks ineens iets niet helemaal goed zit ofzo. Ik weet niet of ik nu gewoon nog even moet afwachten (het kan ook mn levensstijl zijn, werk veel en heb laatste tijd niet goed gegeten en bewogen, heb volgende week paar maanden vakantie), of dat ik terug moet gaan voor een verwijzing. Ik twijfel zo erg. Maar zit nu al wel op dag 73 zoiets!

5. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

Feb 23, 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik teste bij alle 3 de zwangerschappen 2/3 dagen voor NOD.

6. Linana

Linana Niet meer actief

De eerste keer was ik er vrij snel achter. Nog voor ik ongesteld moest worden en toen was ik 2 wkn zwanger geloof ik.
    Nu ben ik er net achter en heb geen idee hoe lang ik zwanger ben :)
    Afspraak met de vk is over een week of 5, zij schat dat ik minimaal 4 en maximaal 7 weken zwanger ben...

7. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Ik zou echt teruggaan... 73!
    In het ziekenhuis hanteren ze 35 als bovengrens.
    Succes meid

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ja? Het is echt lastig hoe de meningen verdeeld zijn.. De ene zegt ja hoor is heel normaal. En de ander zegt weer van niet! Maar ik vind het nu dus ook raar.. Want de enige x dat t echt lang duurde was die cyclus van 45 dagen. Maar daar ben ik nu ook al ver overheen.. En vind t ook raar dat de huisarts verder niets vroeg of wat dan ook. Een beetje gemakkelijk deed ze erover, terwijl ze in Spanje meestal veel sneller actie ondernemen als je ergens last van hebt of wat dan ook

9. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    hey meis

woon jij ook in Spanje? Barcelona toevallig? :D

10. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    ps is inderdaad gek ja, dat er geen actie wordt ondernomen vanuit de gezondheidszorg. ze zijn hier inderdaad juist altijd erg snel met dat soort dingen (soms op het overdrevene af). dus toch nog even achteraan gaan?

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Zee oversteken en daar woon ik: Mallorca ;)
    Ja vind t ook nogal vreemd...

12. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd Allemaal! :)

Wij kwamen er achter toen ik ongeveer op 5 weken zat was toen al 4 dagen over tijd. :)
    Maar mijn vriend had al eerder het vermoeden omdat ik eetbuien had.. Toen uiteindelijk samen testje gedaan :)

13. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    maarre... heb je zs symptomen? heb je test gedaan?
    miss ben je wel gewoon zwanger! (of heb ik daar overheen gelezen )

14. moiss

moiss Actief lid

May 13, 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 dagen voor NOD. Kreeg ineens een gevoel dat ik even een restje moest doen. Maanden ervoor was ik er wel mee bezig maar deze maand helemaal niet. Klein licht streepje. Maar in de middag niets meer (teveel gedronken).
    Volgende ochtend kei zwanger! In de middag nog steeds :)

15. Luv u more 1982

Oct 8, 2012
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand heb ik hsg onderzoek gehad en toen wist ik zeker dat ik niet zwanger was (mag ook niet als je zo'n onderzoek laat doen). Omdat ik gehoord heb dat er best veel mensen zwanger raken na zo'n onderzoek had ik hele goede hoop.

Mijn cyclussen werden door de gynaecoloog bijgehouden dus toen ik een telefoontje kreeg dat er genoeg hormonen voor een eisprong in mijn bloed waren gevonden heb ik een paar dagen later meteen een test gedaan. Ik wist het dus eigenlijk meteen (een dag na mijn nod).

Share This Page