hoelang duurde jou misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rica, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jits27

Jits27 Lid

2 dec 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    18 weken. Daarna begon de maagzuur :x

2. Chai

Chai Niet meer actief

Tot week 16, kon amper eten en gaf bijna elke dag over soms meerdere keren. Daarna is alles verdwenen en heb ik tot nu toe echt een superfijne zwangerschap.

3. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    De eerste 8 weken zo kotsmisselijk geweest dat ik steeds flauwviel door het niet kunnen eten. Ik heb via de HA emesafene gekregen en voor mij was het echt een wondermiddel. Geeft jou geen garanties maar zo het toch even proberen. Het maakt zwanger zijn zo veel makkelijker/leuker. Ben na 15 weken gestopt met de tabletjes en sinds dien gaat prima zonder.
    Nu komen de zuurbranden ;)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

vanaf 6 weken al kotsmisselijk ben het zat

5. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Van week 8 t/m week 13 was het het allerergst. Voor 8 weken heb ik er steeds last van gehad en na 13 weken was het vrij abrupt verdwenen.

6. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Hmm ik lees even mee: ben al vanaf 6 wkn de HELE dag kotsmisselijk en word er een beetje chaggie van.
    Twee weken geleden is de vk langsgeweest omdat ik al een week niets binnen kon houden...het scheelde niet veel of ze had me laten opnemen. Ik heb nu Emesafene en dat werkte 2 weken lang geweldig! Nu heb ik deze week vakantie en ma, di en woe was weer echt terug bij af :x
    Ik hoop dat het snel wat minder wordt...Voel me al weken een echte dweil.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mn hele zwangerschap:(
    voordeel bij mij is dat het in de loop van de ochtend wel weer over gaat..

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik wil je niet bang maken, maar ik was vanaf de 6e week tot de 20e extreem misselijk. Zelfs zo erg dat ik 2x in het ziekenhuis aan het infuus gelegen heb, omdat ik niks binnen kon houden. Ik zal wel op tijd aan de bel trekken als ik jou was, want er zijn idd medicijnen voor. Heel veel sterkte ermee, ik weet hoe je je voelt!

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij duurde de misselijkheid op de kop af 0 dagen, hihi...:D
    Heerlijk, helemaal geen last van gehad!!!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hele zwangerschap...meestal zo vanaf de halve ochtend ging het beter om tegen het avond eten weer slechter te gaan....

11. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Ik ben vanaf gisteren erg misselijk (de hele dag), maar ik heb geen verminderde eetlust en ik moet ook niet braken.

Hopelijk blijft het in dit stadium. :)

12. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf 7 weken en nu gaat het wel al iets beter! Ik slik wel pillen ertegen! Die leken tot nu toe niet echt te helpen, maar heb nu al twee avonden warm gegeten, dat kon eerder echt niet!

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Vanaf week 7 misselijk (de hele dag) en dit tot ongeveer week 16-18, vanaf 16 weken langzaam aan minder en met 18 weken was het gelukkig over.

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    #34 Rica, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    Oh wat erg zeg!
    Maar geestelijk wordt je dan toch ook gek...ik bedoel dan kan je niet echt genieten lijkt mij!
    ik zit nu al 3 dagen met de rolgordijnen dicht op de bank weg te kwijnen omdat ik te broerd ben om ook maar iets te doen... 'S avonds is het wel te doen maar dat ik me nou goed voel nee!
    En dan sommigen de hele zwangerschap, je zoutoch gek worden :D

Trouwens heb op aanraden van iemand floradix gekocht...iemand ervaring mee?

15. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja ik heb ook een tijdje gehad dat ik nergens zin in had en dat ik op de bank ging liggen. En ik moest constant blijven eten om me een beetje goed te voelen. En er zijn idd mensen die het gewoon de hele zwangerschap hebben. Ik moest trouwens ook overgeven van tandpasta dus dat tanden poetsen ging toen ook niet zo geweldig:p

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ben misselijk geweest van de 6e tot ongeveer de 12e week tot die tijd was mijn eetlust ook bijzonder slecht en dat werd daarna ook weer beter.. I

17. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Bij alle drie m'n zwangerschappen zo ongeveer vanaf 6 tot 9 weken, valt dus erg mee. Sterkte ermee, het is zoo vervelend om je zo te voelen!

18. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ik was misselijk vanaf week 7 met extreem veel braken. Het duurde t/m week 41, t/m de bevalling. Na de bevalling was alles in een keer over.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met 12 weken ging ik me weer beter voelen gelukkig! ik hoefde niet veel over te geven maar was de hele dag misselijk en soms dacht ik dat het niet erger kon maar wel dus. Ik slik nog wel Emesafene dat hielp een beetje toen het heel erg was en nu werkt het heel goed. Ik heb wel even gestopt om te kijken of dat goed ging maar na een paar dagen werd ik weer erg misselijk.

Ik hoop dat je er snel vananf bent, het is echt niet leuk

20. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Bij de eerste nergens last van gehad en nu bij de 2e vanaf week 6 tot ongeveer 12 weken misselijk geweest incl. braken. Nu voel ik me gelukkig 100x beter en ik hoop dat het zo blijft. Sterkte ermee!

Deel Deze Pagina