In mijn omgeving valt het me op (kan puur toeval zijn), dat vrouwen die zwanger zijn van jongens vaker over tijd gaan dan vrouwen die zwanger zijn van meisjes. Uit pure nieuwsgierigheid. Klopte dit bij jullie ook? Ik was bij beide jongens 3 dagen over tijd. Nu zwanger van een meisje dus ben zeer benieuwd.
geen idee. Ik heb 2 meiden. Die kwamen iets voor de datum/ en precies op tijd. Een vriendin van mij heeft ook 2 meiden, maar bij hen liep ze bij beiden juist tot haast 42 weken door.. ben nu zwanger van een jongetje dus wie weet ga ik het eens meemaken dat ik flink overtijd ga..
Zoon gehaald met keizersnede met 38,6 (maar dat telt niet) en de meiden kwamen met 41,4 en 41,3. Hier klopt het dus niet. Nu uitgerekend in juli van een zoon, dus ik ben ook benieuwd!
Bij mij is het verschil minimaal (zoons 40+0 en 40+4, dochter 39+4) Maar mijn moeder kreeg haar dochters allemaal te vroeg (bijna 2, bijna 3 en bijna 4 weken te vroeg) en mijn broertje (die niet de eerste of laatste in de rij is) met 40+4.
2 jongens beide in week 37 geboren. Meisje is in week 39 geboren dmv inleiding, bij haar weet ik zeker als er geen inleiding had plaatsgevonden dat ik dik overtijd was gegaan.
Ik had weeen met precies 39 weken. Op de dag dat de keizersnede gepland stond. Keizersnede vanwege stuitligging, en tijdens de operatie bleek mijn zoon klem te zitten.
Ik heb enkel zoons haha. Maar mijn zoon bleef zeker niet zitten. Met 37,3 was hij geboren (spontane bevalling).
Eerste (meisje) ingeleid: 37.6, maar dat was vanwege HELLP Tweede (jongen) geplande sectio: 39.1 avond voor de sectio wel weeën gekregen. Mijn moeder heeft 2 dochters en 1 zoon en kwamen alle drie met 37 weken spontaan.
Dochter 40.0 maar ingeleid vanwege bloeddruk en alles zat nog potdicht.. Die had anders echt langer gezet en nog.. Zoon 40.6..
Ik ben nog niet bevallen en ik hoop zelf wat eerder te mogen, maar ik ben geboren op 41+4 zelf en ik ben overduidelijk een vrouw
Mijn zus alleen jongens, alledrie over tijd Schoonzus dochter, overtijd Ik zoon: weeën met exact 39 weken en paar cm ontsluiting, ben de dag erna ingeleid (zekere voor het onzekere)