De eerste keer dat ik met de pil stopte ( 2003 ) had ik gelijk een mooie cyclus van 28 dagen elke maand. Nu ik sinds december ben gestopt was het de eerste maand 29 en nu weeer gewoon netjes 28 dagen. Dat is wel een gerustelling maar zegt natuurlijk niets dnek ik.
Ik slikte al 16 jaar achtervolgens de pil. Ben gestopt in oktober de eerst kwam na 30 dagen de 2de na 28 dagen de 3de teste ik op de 28ste dag positief. (is helaas vannacht mk geworden)
eerste cyclus na de pil 72 dagen, tweede 35 dagen (maar ei pas op dag 28 dus erg laat) en derde zit nu op 48 dagen en nog geen ei gehad...
Hooooooooi! Na het stoppen met de pil kwam mijn eerste ongi na 27 dagen en de tweede ronde duurde exact even lang! Afwachten maar wat de derde ronde doet.. hopen dat 'ie helemaal uitblijft trouwens Chris
Ik ben pas vanaf nov. vorige jaar gestopt. Mijn eerste ongi was na 26 dagen. Daarna pas na 43... Weet er iemand hoe ik nu uit kan rekenen wanneer mijn eisprong kan zijn?
Mijn cyclussen tot nu toe ziet er als volgt uit: 14-16-18-12-17-25-27-24 De eerste duurde dus 14 dagen Ik wist niet wat ik meemaakte. Op een gegeven moment baalde ik toch echt van al die vlak achter elkaar! Nu is het weer iets rustiger geworden.
Mijn eerste cyclus duurde 46 dagen Best lang vond ik... maar goed, zo na de pil weet je t nooit! Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat verlopen... Moet nog even geduld hebben...
Bij mij was die 26 dagen en mijn normale cyclus is 30 dagen. De maanden daarna scheelde het ook hier en daar wat dagen, maar na een maand of 4 was mijn cyclus weer normaal.
Na 7 jaar pilgebruik marvelon gestopt wegens te veel bij verschijnselen. Toen 3 rondes van 28 dagen. Nu, na 2,5 jaar microginon 30, in ronde 1 een cyclus van 28. 2de cyclus was 17? Ga nu weer uit van 28.