Hallo Ik heb een paar dagen voor mijn ongesteldheid intieme contacten gehad, maar daarna ben ik wel gewoon ongesteld geworden. Nu een paar dagen na mijn ongesteldheid heb ik heel erg last van een opgezwollen gevoel. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben?
Je hebt na je menstruatie dus geen seks meer gehad? De kans is heel minimaal, maar nooit helemaal afwezig. Als je het echt niet vertrouwt zou je een test kunnen doen.
Ik ben sinds 21 november 07 niet meer ongesteld geweest. Al is dit normaal voor mijn doen sinds ik in mei 07 gestopt ben met de nuvaring. Omdat mijn cyclussen soms wel 8 weken duren ben ik op aanraden van vrouwen van dit forum begonnen met monnikspeper. Dit heb ik nu 2 weken geslikt. In de afgelopen weken wel een paar keer het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden, maar het zetten niet door. Daarna even kwa stoelgang 'verstopt' geweest(ja lekker ik weet het) dat heb ik meestal ook voor de menstruatie en daarna toch weer alles normaal. Tot gisteren, toen veegde ik wat bruin af en dacht ik dat ik ongesteld moest worden. Het is bij een paar druppels gebleven en vanacht en vandaag niets. Voel me vandaag wat grieperig en vanacht moeilijk in slaap kunnen komen. (net prinses op de erwt ) Vind al mij symtomen zo raar? Heb nog nooit een menstruatie van een dag gehad namelijk. Ook heb ik altijd krampen tijdens de eerste dagen van menstruatie en heb ik nu ook niet. Met de kerst en oud en nieuw heb ik twee zwangerschapstesten gedaan en die waren beide negatief. Daarna niet meer gestest en afgewacht tot mijn menstruatie weer begon met af en toe nog wat klussen . Ik heb geen zwangerschaptesten meer liggen en vind het eigenlijk ook wat zonde om overbodig die testen te gaan verbruiken, maar ik vroeg me af of ik misschien toch een verlate innestelbloeding zou hebben gehad? Klinken mijn eigenaardigheden voor iemand herkenbaar?