Wie heeft er voor mij tips? Ons zoontje heeft ontlasting om de 3/4 dagen. Er komt dan wel een flinke kwak uit, maar hij heeft er toch erg veel moeite mee. Doe soms wat druppels (2) olijfolie door de fles maar zie weinig resultaat. Ben sinds 2 weken ook overgestapt naar Nutrilon Omneo 1 maar ook hier zie ik weinig resultaat in. Stimuleren met thermometen, badje enz. wil wat helpen maar weinig. Ik zat misschien te denken aan Roosvicee Laxo maar weet niet of hij dit al mag? Wie heeft er tips voor mij want met het CB kan ik ook vrij weinig die zeggen dat ik een laxeermiddel moet vragen bij de huisarts en de huisarts wil het niet voorschrijven omdat hij nog zo klein is dus ik word zo moe van dat volk. Iemand tips? Ze zijn welkom!! P.s. Heb zelf ook spastische darmen dus misschien heeft hij het van mij maar 1e week had hij er geen last van. Is echt vanaf week 2 ongeveer.
Je kan wat extra water bij de fles doen. Dat kan werken. Olijfolie zou ik nog niet doen, is een aanslag op de darmpjes. Met een thermometer stimuleren moet je oppassen dat je niks beschadigt, schijnt heel snel te gaan. Toch zou ik even bij de HA langsgaan en hem even goed duidelijk maken, dat het zo niet kan!
Ik doe al 10 extra erbij. CB belde net op hoe het ging, maar weten ook geen oplossing. Ze had het over iets homeopatisch dus dat ga ik nog proberen. Ga ook toch zeker even bij de huisarts langs. CB begon weer over laxeermiddel. Ook zei ze dat we misschien weer een andere voeding moesten proberen maar heb gezegd dat ik dat niet doe omdat hij hier nu net aan gewend is en dit al speciaal voor moeizame ontlasting is.