Hoelang duurt bevalling na inleiden?

Discussion in 'De bevalling' started by WendyB, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    Hallo dames,

Volgende week woensdag wordt ik ingeleid om medische redenen.
    Het is mijn tweede kindje. Hoelang duurde de bevalling na inleiden bij jullie?

Ik heb nog geen idee of mijn baarmoedermond al rijp is. Ze is wel al flink ingedaald.

Ik hoop zo dat ik nog dezelfde dag beval.......

Liefs Wendy.

2. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Dat is heel verschillend per persoon natuurlijk!

Maar ik ben ingeleid omdat ik hoge bloeddruk had en ben vanaf dat het infuus erin ging in 3 uur en 45 bevallen! Pff kreeg gelijk een weeenstorm en had 7 cm in een uur!

Alvast heel veel succes,spannend hoor!!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

om 7 uur zijn mijn vliezen gebroken en half 8 aan het infuus, en om 12.42 is ze geboren dus maar 5 uurtjes..

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bij mij was nog niks rijp ofzo.Ze zijn met precies 41wkn met inleiden begonnen.Eerst een hormoonveter dat hielp niet,toen werden er telkens hormoontabletten in gebracht,hielp ook niet,toen hebben ze ballonnetje geplaatst maar helaas ook dat werd geen succes.Uiteindelijk werden op maandagochtend om 7.00 toch mijn vliezen gebroken en infuus met weeenopwekkers,uiteindelijk werd hij sávonds om 19.07 via een keizersnee geboren.Op nog geen 12 uurtjes na ben ik dus een week bezig geweest.
    Geloof dat ik wel een uitzonderlijk geval ben,hoop dat ook dat het bij jou speodig verloopt!!

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    1e is na een inleiding geboren na 16uur,
    de 2e is na inleiden geboren na 6,5uur(maar is uitgelopen op een spoedKS maar qua tijd had het niks uitgemaakt) de spoed KS is pas uitgevoerd op het moment dat ik 10cm en dus persweeen had

6. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij gebroken vliezen maar niet ingedaald kindje en geen weeen die zelf op gang kwamen (41+1)

dus toen ingeleid.. gehele bevalling duurde 19 uur, maar dus ook paar uurtjes wel gebroken vliezen gehad maar nog niet wee opwekkers gehad.

maar goed, kwam miss ook omdat hij nog niet was ingedaald dat het wat langer duurde?

suc6 in iedergeval!

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij de eerste en 2e had ik gebroken vliezen met 36 weken, bij beide had ik wel weeen maar die deden niets, daarom werd ik ingeleid door middel van weeopwekkers.

onze zoon werd 7 uurtjes na inleiding geboren,

onze dochter werd 6,5 uur na inleiding geboren.

8. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    Bij 41 weken hebben ze me ingeleid, had al 2 cm ontsluiting dus om 08.15 uur vliezen gebroken. Tegen 10.00 uur infuus met weeënopwekkers erin, tegen 16.50 uur is kleine Puck geboren. Dus al met al nog redelijk snel. Al hoop ik wel dit keer "gewoon" te kunnen bevallen, door de weeënopwekkers heb ik een constante weeënstorm gehad. Succes volgende week!

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ingeleid met gebroken vliezen om kwart na 7 infuus om 8 uur weeenstorm en maar om 22u49 bevallen met flinke knip en zuignap

10. mvboy

mvboy Lid

Aug 3, 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ingeleid vanwege hoge bloeddruk, 9.30 u gel gekregen, 13.10 u persweeen (terwijl ik nog op zaal lag...), 13.30 is mijn zoontje geboren met knip en vacuumpomp,vanwege zijn dalende hartslag. 't ging dus heel snel en was erg heftig!

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik ben ingeleid bij 41w3d en had bij aankomst in het ziekenhuis 2 cm ontsluiting. Om 10.00 uur hebben ze mijn vliezen gebroken en om 14.50 is de kleine geboren. En geloof het of niet, ik heb wel geteld drie pijnlijke weeen gehad. Geen weeenstorm oid. Ik vond het inleiden beter te doen in vergelijking met mijn eerste natuurlijk opgang gekomen bevalling (en ze hebben beide even lang geduurd).

12. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste ingeleid met 41+5, rond 8 uur infuus en vliezen gebroken en om 14.40 was hij er. Had een kwartier eerder kunnen zijn als er geen tweede gyn opgeroepen moest worden. Die moest van huis komen.
    Tweede ingeleid met 41+4 en ongeveer even snel. Alleen had ik hierbij een ruggeprik en daardoor ging het laatste stukje ontsluiting minder snel en had ik niet het gevoel dat ik persweeen had

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

Oct 13, 2010
    2,418
    53
    48
    Met 40+6 ingeleid ivm 72 uur gebroken vliezen. 's Ochtends om 8.30 uur bij begin inleiding had ik 1 cm ontsluiting. Te weinig om een infuus met weeopwekkers te krijgen dus kreeg ik gel ingebracht. Om 11.30 uur 2 cm ontsluiting. Om 13:10 uur 10 cm ontsluiting en na 1 perswee is onze dochter geboren.

14. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Hier ingeleid ivm overtijd en om 9 uur vliezen gebroken, 10 uur infuus, 11.00 eerste weeen, 14.00 de kleine in mijn armen!

15. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben 2keer bevallen d.m.v. inleiden. Bij 42 en bij 41 weken.

De eerste keer duurde 6 uur, waarvan 4 uur met weeën, maar officieel tellen ze vanaf het moment dat de vliezen gebroken worden.
    De tweede keer duurde 4 uur, en maar 2 uur met weeën.
    Ze bekekn bij mij eerst of de weeën zelf op gang kwamen als de vliezen gebroken waren. Dit was beide keren niet voldoende en met het infuus ging het erg rap.

16. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Bij 41+1 moest ik mij om 7.00 's ochtends melden in het ziekenhuis omdat mijn bloeddruk nogal hoog was. Alles zat nog potdicht dus kreeg medicatie ingebracht. Deed niks, dus na 5 uur nog eens, deed weer niks, dus 5 uur later weer en toen was het avond dus moest ik maar lekker gaan slapen en zouden ze de volgende dag maar weer zien. 's Nachts om een uur of 2 voelde ik iets wat op een wee leek. Tegen ik zo tegen zessen onder de douche ging staan (was toch wakker), zette het echt door. Uiteindelijk om 14.00 's middags 9 centimeter ontsluiting en om 15.38 was beeb - met een knip en een beetje hulp van een kiwi (dat is een kleine vacuumpomp) geboren. Dus 13,5 uur na de eerste wee was beeb er, maar heb wel een tijd moeten wachten op enige actie (mocht wel gewoon uit bed en rondlopen e.d. dus heb nog lekker gebak zitten eten in het restaurant).
    Heel veel succes!

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

1e keer 5 uur en 42 minuten.
    2e keer 6 uur en 15 minuten.
    beide keren 1 cm ontsluiting.
    dus ingeleid met het breken van de vliezen en infuus

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    nadat mijn vliezen gebroken waren was ze er met 55 minuten. Dit is ons eerste kindje. En voordat de vliezen braken had ik nog geen weeen niets. Dus een stortbevalling.

19. fontana

fontana Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    1e keer 4.5 uur. Ingeleid met veter en daardoor kreeg ik een weeenstorm.

2e keer 3 uurtjes, ingeleid met infuus nadat ze de vliezen hadden gebroken met 1 cm ontsluiting ( weeen kwamen niet). die ik had vanwege de veter.. die deze keer geen weeenstorm veroorzaakte. haha.

20. giraf

giraf Niet meer actief

Met 41+5 ingeleid. Alles zat nog potdicht, geen voortekenen, weeen of wat dan ook.
    Om 9:00 ingeleid met een hormoonveter
    Om 13:00 de 1e wee
    weeenstorm
    En om 17:16 is ze geboren!

Share This Page