Hoelang duurt bevalling na inleiden?

Discussion in 'De bevalling' started by WendyB, Jun 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    4,533
    544
    113
    Female
    En natuurlijk heel veel succes!!! Als je niet al te potdicht zit is er een grote kans dat het de 1e dag netjes aanslaat!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    #62 Springmuis, Aug 8, 2011
    Last edited: Aug 8, 2011
    Hier om 7:30 aan het infuus (ik was een week ervoor al bezig maar toen stopte alles ineens bij 4cm) en om 0:30 is ze pas geboren..

Mijn ontsluiting wilde niet vorderen,zat al vrij snel met hele hevige weeen, pijnstilling werkte niet (ruggeprik verdoofde alleen mijn been, maar volgens de anesthesist zat de ruggeprik goed.. yeah right)
    Het hartje van onze dochter ging heel langzaam en onregelmatig en toen ze uiteindelijk besloten dat het een KS ging worden had ik 10 cm (dat was om 23:45) en om 0:30 is ze dus geboren..wel met een flinke knip en de pomp zat ook al op haar hoofdje (is uiteindelijk niet gebruikt omdat ik haar met mijn laatste beetje kracht toch uitkreeg).. ik was gewoon helemaal op.. kon echt niet meer..

Oh ik was trouwens 38 weken.

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

Aug 25, 2008
    607
    8
    18
    Bij de eerste moest ik 7 uur in het ziekenhuis zijn 8 uur het infuus gekregen en om 10.52 had ik haar al in me armen. 3 uurtjes dus maar, Ging ineens van 5 naar 10cm in een paar minuten.

En de tweede is gewoon met een natuurlijke bevalling geboren 1.5 nadat in mn slaap mn vliezen spontaan braken

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ingeleid met 41+5 .. om 9 uur kreeg ik de ruggenprik (deed mee aan een onderzoek).. toen vliezen gebroken, en zo iets om de weeen op te wekken.. rond 10 uur begonnen de weeen, maar dus niet van gevoeld door de ruggenprik.. dit ging zo door tot 14:55 uur. toen voelde ik de persweeen wel door de ruggenprik heen.. verpleegster geloofde me niet en liep weg.. 5 minuten later kon ik het niet meer houden en kwam gelukkig weer iemand de kamer ingelopen.. en mocht ik meteen beginnen met persen, .. om 15:21 was ze er..

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hier ingeleid met 38 weken. 9 uur infuus geprikt en 10.43 is Fabiënne geboren. Heel erg rap dus! Ben in 3 minuten tijd van 5 naar 10 cm gegaan.

Maar ondanks de snelle bevalling kijk ik er heel positief op terug en zou het zo nog en keer overdoen!

6. Hope1979

Hope1979 Actief lid

Nov 18, 2010
    202
    0
    0
    Ik ben ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen (woensdag ingeleid en bevallen na 5 uur infuus) terwijl op zondag mijn vliezen al gebroken waren. Had wel toen het infuus werd aangesloten al 1 cm ontsluiting van mezelf. Dat had wel effect of het soort infuus zover ik me meen te herinneren. Anders had ik eerst gel of zo gehad.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

totaal 8 uurtjes!

8. Mara85

Mara85 Actief lid

Oct 12, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    17 uur vanaf het breken van de vliezen. kreeg na een uur een infuus en had 4 uur later een weeenstorm tot aan de persweeen (45 minuten)

9. Mara85

Mara85 Actief lid

Oct 12, 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens al 2 cm toen ik begon.

Share This Page