Iemand hier bevallen zonder partner?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Siren84, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ben ik dus erg bang voor! Mijn man is militair en zit vanaf dat ik 38wk ben tot 41wk op oefening in Duitsland. Met de bus 8uur reistijd en met de auto kan hij het binnen 4uur halen.

Maar mijn 1e bevalling ging vrij snel voor een 1e. Gelijk weeen om de 4min vanaf het begin en elk uur kreeg ik 2/3cm ontsluiting erbij.

Hij heeft nu vakantie nog maar maandag mag hij weer werken en kan hij het gaan vragen of hij die oefening over mag slaan. Ik hoop het zoooooo!!!

Ik ben nu al bang voor iets dat mogelijk zou kunnen gebeuren terwijl ik nog niet weet hoe het zal gaan natuurlijk. Ik ben een stresskip en mijn hormonen werken ook niet mee nu :/

Ik zie mezelf al weeen opvangen in mijn eentje en mijn dochter die er naar staat te kijken. Ik ga zelf echt niet rijden met weeen. Ik kan altijd mijn moeder en zus bellen natuurlijk. Dus dat zou wel goed komen maar ik wil gewoon mijn man erbij.

Mijn moeder is van mij bevallen zonder mijn vader... hij zat toen wat verder weg voor zijn werk en ik was net 2min oud toen hij binnenkwam... vreselijk lijkt me dat! :/

Is er iemand waarbij dit gebeurd is? En hoe is het toen gelopen?

Wel lekker om het even van me af te schrijven..dat was meer mijn bedoeling. Want ik kan niet in de toekomst kijken... wat me soms wel handig lijkt maar soms ook helemaal niet! ;)

2. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat het bij defensie zo geregeld was dat je dan niet meer mee hoefde. Dat je in ieder geval in Nederland bent een aantal weken voor en na de uitgerekende datum.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Toen ik beviel van de jongste werkte mijn man aan het andere eind van de wereld (36 uur reizen). Tja, ze kwam nou eenmaal eerder. Ging goed hoor, ik lag in het ziekenhuis met haar, broerlief logeerde bij grootouders.

4. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ja ik ben bevallen zonder partner. Mijn kindje besloot met 32 weken te komen en men dacht dat ik geen weeën had. Tot ik prrsdrang kreeg binnen een half uur en dus 10 cm had. Toen us mijn man gebeld. Hij was toen 10 minuten oud en werd door de kinderarts nagekeken.

Ik vergeet dat gezicht nooit meer.... Hij stormde binnen. Ik zeg wat ga je doen? Met jou puffen!
    Ik zei daar ligt je zoon..
    Dat gezicht van mij, naar onze zoon.. Haha.

We hebbdn het 14 weken geleden over gedaan, toen was hij er wel bij. Voor hem extra bijzonder. Was toen ook 4.5 uur in plaats van 30 minuten.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb geen partner en had die ook al niet ten tijde van de bevalling, ik wist dus dat ik 'alleen' moest gaan bevallen.
    Bij mijn zijn mijn moeder en zus er bij geweest. Vond het heel fijn en bijzonder dat ze er bij waren :)

6. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.118
    1.824
    113
    Hier ook alleen omdat me vriend er niet bij kon zijn hij heeft haar dus ook pas na 5 uur gezien.
    Het was echt niet leuk maar op het moment dat alles begon dacht ik alleen maar aan ons meisje.
    Op het moment dat je voelt dat er iets staat te gebeuren bellen en hopen.
    En vergeet je tel niet dan zou je zo fotos kunnen maken en doorsturen.

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee hoor. De kans is groter dat hij mee moet dan dat hij een x over mag slaan maar...hij werkt nu in de geneeskundige richting en die snappen het wel dus we hopen maar dat hij het toch geregeld krijgt want zeg nou zelf de kans is erg groot dat het in die weken gebeurt. Onze eerste is met 37wk geboren dus zou mooi zijn in dit geval maar daar gaan we maar niet van uit

Deel Deze Pagina