hoi, ik zal wel ontzettend ongeduldig zijn maar toch ben ik benieuwd wat jullie zeggen. normaal als ik ongi moet worden heb ik overal last van ik ben dan: niet te genieten zere borsten buikpijn rugpijn deze maand heb ik nergens last van behalve van deze dingen af en toe pijn in mijn liezen het gevoel ongi te zijn ( maar niet zijn ) dorst ( kan ook aan het weer liggen maar ik drink normaal heel weinig ) vreetbuien poetsen witte afscheiding ( wat meer als normaal ) ik heb vandaag een test gedaan omdat ik normaal vandaag ongi word. deze was negatief maar heb deze wel in de middag gedaan.. alvast bedankt!
He meis, Dit kan natuurlijk van alles zijn! Mijn lichaam houdt mij nu ook al bijna elke maand (8 maanden lang) voor de gek! Ik zie wel dat je een dag overtijd bent dus ik hoop voor je dat je zwanger bent Gooi er even nog een testje tegenaan zou ik zeggen! Succes (en laat het ff weten )
laat je het even weten? Wat spannend zeg! ik voel ook van alles.. Ik heb deze cyclus voor het eerst een eisprong gehad dus ik vind het zo spannend!
ik ken het probleem mijn lichaam heb me 12 dagen lang voor de gek gehouden had het weekend van de 18e moeten worden en ben het nu pas
Mijn lichaam hield mij ook voor de gek. Heb gewoon een maand overgeslagen. Zelfs nu komt het erg moeilijk. Succes iedereen!
bedankt voor jullie reacties! ik heb vandaag wat testen gehaaldd en morgen ga ik er 1 doen. ben zelf wel benieuwd, ik was er deze maand niet echt mee bezig dus vind het raar dat ik nu nog niet ongi ben. anders had ik als verklaring dat ik te gestresst ben.. zelf denk ik dat ik niet zwanger ben, vind het nu vooral vervelend dat ik maar niet ongi word. tenzij ik morgen vroeg verrast word door een positieve test! liefs
Ik ga voor je duimen meid. Ik heb ook wel eens pas later positief getest 5 dgn na nod. Het kan dus alle kanten op. gr vruchtje
hallo! heb net negatief getest, eigenlijk wat ik al dacht. nu maar hopen dat de ongi snel komt zodat we weer aan de slag kunnen! en als de pendelaars gelijk hebben lukt het aankomende maand! liefs