hoelang duurt dat?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Makkie, Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

misschien dat jullie denken, heb je haar weer.... maar moet toch even iets vragen.

Heb afgelopen zaterdag (23/6) de laatste pil Duphaston geslikt (kuur van 10 dagen) om mijn menstruatie op te wekken. Het is nu donderdag maar ben nog niet ongesteld geworden. Weten jullie hoeveel dagen dat ongeveerd duurt? De Gyn had het zelf over een dag of 3 of 4. Moet ik me zorgen gaan maken?

Makkie xx

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Geen idee, maar ik zou gewoon even het ziekenhuis bellen, daar kunnen ze je vast verder helpen. Succes!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heb net de Gyn gesproken. Ik had eigelijk na drie dagen ongesteld moeten worden, zit nu op dag 6... ze vindt het ook erg vreemd. Nu moet ik morgen een test doen voor de zekerheid, als deze negatief is (en daar ben ik bang voor, weer een teleurstelling) dan moet ik meteen beginnen met Clomid. Ik baal echt dat mijn lijf zelfs niet door pillen ongesteld kan worden! bah, baal hier echt van..... En ik vind het niet leuk om te moeten testen, die teleurstelling altijd! heb wel nog steeds last van mijn buik en liezen en mijn temp is nog steeds hoog..... we zullen morgen zien.

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Jeetje, wel spannnend. Maar kan me voorstellen dat je niet zo goed durft te tsten. Het is ook waardeloos hoor, je lijf kan je soms zo voor de gek houden, ik had ook de vorige keer, beetje bruinverlies, lekkende borsten, buikkrampen maar nix hoor...zo ontmoedigend! Maar ik ga vanavond een kaarsje voor je branden...wie weet ben je toch zwanger....hou vol meid!

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

dank je wel, erg lief van je! Ik laat het wel weten hoe het gegaan is!

6. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie bij mij duurde het de laatste keer ook 7 dagen voordat ik ongi werd na een provera kuur van 10 dagen 10 mg. Het kan allemaal nog!

Succes!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik het dan nog maar een paar dagen aanzie voordat ik ga testen. Kan altijd na het weekend nog beginnen met Clomid. Waarschijnlijk is ie toch negatief en dat scheelt weer een teleurstelling! Had je al daarvoor ook het gevoel dat je ongesteld moest worden?

Share This Page