Hallo, Ik zit zelf in de mmm en zit er nu aan te denken om als ondersteuning accupunctuur erbij te gaan doen. Ik heb wel eens gehoord dat hiermee goede resultaten behaald worden. Zijn er mensen in de mmm die ook accupunctuur erbij gedaan hebben, en wat zijn je ervaringen hiermee. Alvast bedankt voor je reactie. gr, sas
hoi sas, ik heb PCO en aantal weken achter elkaar Meridiaantherapie gevolgd. Het heeft mijn 1x geholpen, toen had ik een cyclus van 28 dagen. Verder niet veel, maar ik voelde me wel 'lekkerder'in mijn lijf en ontspannender. Als ik straks aan de hormonen ga, dan wil ik zeker weer dit of iets anders gaan doen. Ik geloof hier wel in! Succes verder!
oja, meridiaantherapie is hetzelfde ongeveer als accupuntuur. Hier worden ook je meridianen geprikkeld, maar niet door middel van naadjes.
Ik ben voor de mmm met acupunctuur begonnen. En ben dus zwanger geraakt voor de mmm nodig was. Heeft mij erg geholpen mijn cyclus/eisprong op gang te helpen.
Inderdaad...er zijn je al vele voorgegaan. Ik ook. Bij de 4e of 5e IVF/ICSI behandeling hebben wij ook ter ondersteuning Acupunctuur gedaan (allebei). Kijk, je wordt er natuurlijk niet zwanger van (daar heb je andere middelen voor nodig) maar het hielp ons wel met onze "innerlijke rust". Klinkt echt ontzettend zwerverig maar we zijn er allebei behoorlijk van opgeknapt. Ik heb het daarom ook niet doorgezet bij andere behandelingen. Het was goed zo. Bij de 7e behandeling was en bleef ik wel zwanger! Als jij je er goed bij voelt moet je het zeker doen, anders niet. Heb er geen verwachtingen van.... Elmo