Hoelang duurt de innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Icequeen87, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Icequeen87

12 dec 2013
    55
    0
    0
    De titel zegt het al hoelang duurt het voordat die ingenesteld is? Ik namelijk 3 dagen ongi gevoel gehad en steken en heb nu na 3 dagen alleen nog een beetje opgeblazen gevoel en af en toe beetje zeurende steekjes maar geen ongi gevoel meer is het nu mis gegaan of is die dan al genesteld en houd dan het ongi gevoel op?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Innesteling voel je niet. Is de eicel te klein voor.

Steekjes etc zijn de eierstokken; het lege blaasje dat zich vult met vocht na de eisprong. Of het zijn je darmen.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    het is bij iedereen zo anders...het enige wat uitsluitsel geeft of het ingenesteld is is je ongi...al hoop ik natuurlijk dat hij weg blijft voor je!

4. Icequeen87

12 dec 2013
    55
    0
    0

Dat hoop ik ook nog 5 dagen te gaan... Heb wel verschijnselen maar vandaag een beetje op en af geen ongi gevoel meer wel dat het beurs en opgeblazen is en misselijk en moeeeeeee...

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nepthys Zoals ook al in een ander topic aangegeven waar je ook reageerde , kun je de innesteling soms wel voelen! Ik heb het duidelijk gevoeld. Ik kon de plaats waar het ingenesteld zat zelfs aan de buitenkant van mijn buik aanwijzen, wat overeenkwam met de echo. Ik denk niet dat jij zo stellig kunt zeggen dat steekjes je eierstokken of darmen zijn. Je kunt namelijk niet naar binnen kijken en je weet ook niet wat de ander voelt. ;)

De innesteling is een proces van meerdere dagen tot een week. De meeste mensen voelen er niks van. Maar soms kun je het dus wel voelen. Al kan hetgene wat je voelt, natuurlijk ook iets anders zijn. Het was bij mij heel anders dan normale menstruatiekrampen of steken.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt!

De innesteling van Aiden heb ik duidelijk gevoeld. Ik kreeg 6 dagen na terugplaatsing 's nachts een enorm pijnlijk gevoel links rond mijn baarmoeder. Alsof er daar iemand keihard aan trok ofzo. Irritant gevoel. De volgende dag nog die pijn en toen het ziekenhuis gebeld. In verband met overstimulatie of een gedraaide eierstok. Na grondige controle konden ze niks vreemds vinden. 4 dagen later had ik een positueve test.

7. Icequeen87

12 dec 2013
    55
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's denk dat het gewoon nog ff afwachten is helaas zit nu 4 dagen voor nod heb nog steeds licht dat zeurende trekkende gevoel in me rechter lies en af en toe trekken gevoel in me baarmoeder en echt last van me onderrug kan ook betekenen dat me ongi er aan komt maar hoop het niet had net een test gedaan en die was Omo wit dus begin de hoop een beetje te verliezen dat het deze ronde raak is..

Deel Deze Pagina