10dpo klachten?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brabootje, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Pfff, 10dpo (met een lf van 13 dagen) en misselijk en buikpijn! Nu maar hopen dat het geen buikgriep is! ;)
    Woensdag hebben we de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts..
    Zou ik nu al kunnen testen of toch nog een paar dagen moeten wachten?

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Oh spannend. Ik zou proberen om nog een paar dagen te wachten. Doe jij ook temperaturen? Anders had je daar mogelijk al wat af kunnen lezen.

Spannend. Ik ben afgelopen cyclus zo dus wel voor de gek gehouden. Had dus wel de griep te pakken. Succes.

3. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Dank je, Leen! Oh, dat is zuur.. elk symptoom geeft toch weer hoop, hè.. :( Jij loopt al langer in het ziekenhuis, zie ik. Is je omgeving daarvan op de hoogte of praat je er niet over?
    Temperaturen heb ik van april tot september gedaan, welgeteld één keer een eisprong kunnen ontdekken in Fertility Friend.
    In september ben ik gestart met acupunctuur, zij adviseerde me om te stoppen met temperaturen om alles wat meer los te kunnen laten. Ik zat continu met m'n neus in die grafieken, niet goed voor de gemoedsrust.
    Sinds november gebruik ik wel weer ovulatietesten, dat werkt prettiger voor mij.

Vanavond had ik trouwens een druppeltje bloed, dus hopen dat het niet doorzet en dat van de innesteling was! Voorlopig dus nog niet testen.. 😉
    Jij ook heel veel succes!!

4. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit hier op 9dpo!!

Op 7dpo ongi achtige krampen gevoeld hele middag/avond
    op 8dpo bruin bij afvegen 1 x
    Vandaag 9dpo ook weer 1 x bruin bij afvegen

Het is zo spannend nu maar afwachten

5. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Jij ook, Angel! Spannend!! Wanneer wil je gaan testen?! 😉

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ik was op 10 dpo ook al misselijk. Is helaas niet goed gegaan, maar de klachtjes waren er al wel. Ik zou wachten tot NOD, dan heb je grootste kans op zekerheid! Risico is te vroeg testen en dan teleurstelling maar dan weer in je hoofd hebben dat t nog kan!
    Zonde van geld, test en humeur.

Wachten is lastig snap ik maar biedt wel iets meer houvast!
    Hoop dat t raak is!

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht aan zondag of maandag om te teste 11 of 12 dpo

Ik weet natuurlijk dat het t beste is tot nod te wachten maar o wat duurt dat lang pfffff en jij?

8. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Jaah, die dagen duren laaaaang.... 😉 Ik wil dinsdag testen. Woensdag moet ik naar het ziekenhuis, dus wel fijn om dan iets te weten. Mocht het toch raak zijn dan kan ik ze dinsdag nog even bellen om te overleggen.

Deel Deze Pagina