Lieve dames, Opnacht van 18maart heb ik mijn eisprong gevoeld..dagen er voor/op en na geklust. 2dagen later ...krampjes/plopjes...lichte vlage misselijkheid gehad. Dag 5of 6(weet t niet goed) flinke steek bij hoesten rechts onderin buik. Sinds gisteren last van bosten hier en daar een steek zegma..de klachten van steekjes zijn afgenomen. Ik heb vanochtend getest met clear blue vroege test helaas geen plusje...Wie voelde ook zulke kwaaltjes en testen positief?zoja wanneer voor Nod(hoeveel dagen voor)of pas na NOd. Het lijkt alsof ik nergens meer aan kan denken...
zo vroeg kun je helaas nog niets merken. je krijgt meestal zelfs pas symptomen na 6 weken. of iig na de innesteling, dat is na 5 of 6 dagen nog niet zo helaas. nog even geduld hebben dus en daarbij symptomen zeggen vaak niets, lees hier té vaak dat vrouwen allerlei klachten hebben en gewoon ongi worden (klachten komen dan meestal door hormonen na de eisprong die je altijd krijgt). blijft lastig het afwachten
thnxx beckje voor reactie. Ik ben ook bang dat mij lichaam me gewoon voor de gek houdt. Het zouden idd de hormonen van de eisprong geweest zijn In welke ronde was het bij jullie raak? Zie een duidelijke test bij je profiel foto..super toff voor je!
Een aantal dagen na mijn eispring krijg ik ook gevoelige borsten voel ik steekjes. Helaas gaan die tot nu toe elke keer een aantal dagen voor mn ongi weer weg. Zoals nu ook. Morgen mn nod.Als ik uitga van 31 dagen. Succes!
Hoi wat fijn Beckje gelijk in de eerste ronde. Oke nou late we voor beide hope dat t raak is. ik merkte ineens op dat rond mij tepel het een iet ie pietje vochtig is?? herkenne jullie dit ook?
Lieve Dames, Zo ongeduldig als ik ben heb ik weer getest zojuist nu met kruidvat.Als je de test in fel licht houdt en beetje op z kant zie ik een heeeeeellll heeel licht streep achtig iets. Wie had dit ook en wanneer werd het donkerder?
hoelang moet je nog tot Nod? ik twijfel heel erg ...t streepje is zoo licht. Morgen nogmaals of is dat te vroeg voor het hcg zich aanmaakt
Hier weinig symtonen. Afgelopen zaterdag positief getest . Het enige wat me erg opviel was dat mijn bekken weer wat zeer deden na een lange dag( beide meiden bi gehad) , en ik ben steeds heel warmbloedig haha Voor de rest geen last van borsten en steekjes ed... Succes!!