Ik hoor het om mij heen best vaak. kindjes die langer dan 6 maanden bv hebben gehad en niet van gewone melk houden. Mijn zoon heeft bijna een jaar bv gehad en lust alleen karnemelk en yochert! Wie herkent dit? ik ben gewoon even benieuwd
Mijn oudste is ook niet gek op melk. Maar heeft na zijn eerste verjaardag (toen zijn we ongeveer gestopt) wel nog een paar maanden een fles warme melk voor het slapen gehad. Dat wilde hij wel. Nu krijgt hij meestal yoghurt.
Mijn oudste is verzot om koemelk. Hij heeft 9 maanden fulltime en toen nog een beetje bv gehad. Bij ons gaat het dus absoluut niet op.
Hier ook geen fan,maar waarom zou je als je een veel lekkerdere kunt krijgen.yoghurt en kaas gaan er wel goed in maar koemelk?nee echt niet.
Ondanks dat Jack nog 1 keer per dag bv krijgt, vind hij gewone melk heerlijk. Hij heeft er wel even aan moeten wennen. Ik kwam er achter dat hij melk het liefste koud dronk, warm moest hij het niet.
Mijn oudste heeft anderhalf jaar bv gehad, daarna 's avonds overgestapt op een warm flesje koemelk. En dat vindt hij nog steeds heerlijk Niet herkenbaar dus.
Ik heb vroeger KV gehad maar koemelk vond/vind ik toch echt vies! Net alsof ik zweetsokken proef... Ik weet nog niet wat mijn dochter (bv) precies van koemelk vindt; ze is er nog wat jong voor.
Onze zoon (1,5 jaar bv) moet ook niks van koemelk hebben. Zelfs chocolademelk, yogi, smoothie lust hij niet. Wel vla, yoghurt/kwark met een smaakje. En hij lust pannenkoeken, want "dat is droge melk en dat is wel lekker". Slagroom lust ie trouwens ook, maar dat zal wel niet als zuivel tellen.
bij mij gaat dit niet op. mijn dochter heeft 5maanden bv gehad en lust geen gewone melk. mijn zoontje 8 maanden en die drinkt liever alleen maar melk. nr 3 weet ik nog niet.
Mijn dochter vindt 't nu met 22mnd (krijgt nog steeds bv) wel lekker genoeg voor een paar slokjes. In de thee lust ze 't heel graag. Maar dat is pas sinds kort. Van yoghurt moet ze nog steeds niets hebben, ook geen kwark en Danoontjes. Kaas is ze dól op!
Dochter heeft 14 maanden bv gehad en vindt koemelk heerlijk. Ik heb zelf altijd KV gehad en vindt koemelk echt heel erg vies.
Mijn oudste dochter heeft geen bv gehad en houdt niet van melk, mijn jongste dochter heet 2.5 jaar bv gehad en houdt wel van melk. Bij ons gaat het niet op!
Mijn middelste vindt het echt vies. Karnemelk, yoghurt, chocomelk, vla, kaas wel erg lekker. Mijn oudste eet en drinkt alles.
Mijn oudste heeft mijn melk een jaar afgekolfd op, maar lustte daarna gewoon koemelk hoor. Geen probleem.