Hoelang duurt een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linn84, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoi,

Misschien een hele domme vraag, maar hoelang duurt een eisprong eigenlijk?

Ik heb er eerder nooit zo op gelet of ik daar iets van merk, maar nu we een kindje willen voel ik alles en let ik overal op ;) Als het goed is heb ik vandaag mijn ei gehad. Sinds het eind van de middag heb ik heel laag in m'n buik vervelende pijn. Echt gemene krampen, vooral links. Is dat de bekende ovulatiepijn? Het lijkt nu minder te worden, betekent dat dat de eisprong nu geweest is?

We hebben vanmorgen geklust, misschien voor de zekerheid dan morgen nog maar een keer?

Liefs!

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    als je het goed voelt zelf kan je het na enige tijd voelen aankomen vaak 24 uurtjes van te voren ,, begint vaak met een rommel in de buik.. paar uur later kan je wat opgeblazen voelen en dan opeens kan er flinke pijn op treden, bij mij duurt dit gemiddeld half uurtje en dan is de ei gesprongen,, soms hou je lang klachten van opgeblazen gevoel, hoef niet maar kan soms voor komen..

xx hoop dat je er wat aan hebt

( o en 3 dagen voor je ei ben je het vruchtbaars en de dag nog erna een eitje leeft ongeveer 24 uurtjes )

3. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    ikzelf voel mijn eisprong al aankomen van 3-4 dagen ervoor, een pijn aan de linker- of rechterkant, soms ook lage rugpijn. De volgende dag doet het telkens een beetje meer pijn dan de vorige. ik merk het vooral bij plotse bewegingen, zoals rechtkomen of gaan zitten, en als je klust, doet het ook allemaal wat pijn, omdat de eierstok gezwollen is. En dan sta ik op een dag op en voel ik helemaal niks meer. Dan weet ik dat het gesprongen is.

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dank jullie wel!

Ik had alleen gistermiddag en avond zo'n gezwollen gevoel en pijn in mijn buik, dus denk dan dat ik gisteravond later m'n ei heb gehad.
    Donderdag en zaterdag geklust, dus dat zou dan goed moeten zijn. Toch voor de zekerheid vanmorgen ook nog maar even, haha.

And now we wait... :D

5. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    ik had gisterenavond pijn in onderbuik en onderrug.
    vandaag ook, maar minder.
    wanneer zou ik dan mijn eisprong gehad hebben ?
    we hebben zaterdag 2x en gisteren 1x geklust.
    vandaag nog niet, staat nog op de agenda :D

bedankt

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Hoi Lotteke,

Ik zou dan zeggen gisteravond of vannacht... Met al dat klussen zitten jullie in ieder geval wel goed ;)

Succes!!

Liefs Linn

7. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Goh.. ik hoop het :)
    jij ook succes hé !

8. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Maar weet je zeker dat je toen je ei hebt gehad en niet eerder?
    Want aan je banner te zien ben je al op dag 23! Of heb je vaker een lange cyclus?

GRoetjes

Deel Deze Pagina