ongesteld zonder bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molly, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hallo allemaal, hier even een berichtje vanuit de natte caribean (balen!). Zoals jullie misschien nog weten heb ik voor mijn vakantie getest en was deze negatief. Nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geweest en heb er inmiddels een 2e test aan gewaagd, helaas weer negatief. Wel heb ik ongeveer 5 dagen last van menstruatiepijn gehad, maar dus geen druppeltje bloed. Kan dit, heeft iemand anders hier ervaring mee en waar moet ik nu vanuit gaan met mijn cyclus? Ik hoop dat er iemand online is die snel kan antwoorden, want ik zit nu in een internet cafe!
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Phoe, moeilijk, maar als je al zolang overtijd bent en nog steeds negatief test lijkt het mij dat je niet zwanger bent...Al hoop ik natuurlijk voor je dat het wel zo is! ;)
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nee, dat verwacht ik ook niet meer, maar ik ben bang dat er misschien iets mis is, dus ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en het dus kan dat je een maand overslaat ofzo. Maar nu weet ik dus niet waar ik van uit moet gaan. Dat ik niet zwanger ben was voor mij al vrij snel duidelijk
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou het zo niet weten, maar het is niet normaal. Misschien nog eens een testje doen als je weer thuis bent.

    Weet niet of je aan het ontpillen bent, maar dan kan het wat langer duren.
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi molly,

    't is irri maar waar ik zou over een paar dgn nog een test er tegenaan gooien, ongie gevoel kan ook eerste weken bij zwagerschap zijn dus.......
    enne hoeveelste cyclus is dit? heb je pil gebruikt? zo ja mss nog aan het ontpillen en dus een langere cyclus ofzo. succes en hoop dat dit snel genoeg is dat je het nog leest

    gr saskia
     
  6. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dit was onze 4e poging, daarvoor was ik vrij regelmatig, 33,32 en toen 31 dagen, nu dus rond 31e dag tot 35e dag wel last va mijn buik gehad en gevoelige tepels, maar dat is nu weg. Zondag heb ik de laatste test gedaan, maar negatief.
     
  7. LiesAmber

    LiesAmber Actief lid

    7 jan 2006
    270
    0
    0
    weet het zelf ook niet goed hoor, maar kan het misschien met het andere klimaat te maken hebben??

    Liefs Lies
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zou het gewoon nog even afwachten en binnenkort als je nog niet ongi bent geworden even een testje doen.
     
  9. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nee, want ik mijn nod was op dinsdag en op vrijdag zijn we pas op vakantie gegaan. Ik haal me gelijk van alles in mijn hoofd en probeer er de vakantie niet door te laten beinvloeden, maar het blijft toch steeds in je hoofd zitten. Ik zou echt superblij zijn als ik nu normaal ongesteld werd, echt om gek van te worden. Ik hoop trouwens dat de rest beter nieuws heeft, heb geen tijd om alles nu te lezen.
     
  10. LiesAmber

    LiesAmber Actief lid

    7 jan 2006
    270
    0
    0
    ik zou nog even afwachten tot je weer thuis bent, en dan mss eens een testje nog eens doen of eens langs je ha gaan?

    Liefs Lies
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Fijne vakantie nog!!
     
  12. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het kan best zijn hoor dat je met 5 dagen overtijd nog niet eens positief test.
    Ligt er ook net aan welke zwangerschapstest je gebruikt, maar die 5 dagen menstruatiepijn hoe lang is dat geleden dan?
    Ben ik wel benieuwd naar.
    Anders zou ik als je weer gewoon thuis was even testen of naar de huisarts gaan als dan de ongi nog niet door gebroken is.
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik denk dat we dat inderdaad maar doen, we gaan nu gewoon genieten van deze vakantie (in de regen :() en dan maken we ons er in nederland wel weer druk om! Bedankt voor jullie snelle antwoorden!
     
  14. LiesAmber

    LiesAmber Actief lid

    7 jan 2006
    270
    0
    0
    graag gedaan ;)
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
  16. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik zou me er inderdaad verder nu even niet druk om maken, daar heb je alle tijd voor als je weer thuis bent.

    Maar ik geef toe dat het mooi balen is, negatieve test en nog steeds geen duivels....

    Evengoed nog een fijne vakantie!!
     
  17. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @AnnaS ; ik heb de Clearbleu gebruikt, dus wel een betrouwbaar merk volgens mij. vorige week dinsdag de 3e zou ik mijn NOD hebben en maandag avond had ik inderdaad al het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Verder de week veel last van mijn buik gehad, vooral 's avonds. Zaterdag was dit over, dus het leek eigenlijk gewoon op ongesteldheid, maar dus zonder bloed. Voor dat ik aan de pil begon was ik altijd heel regelmatig en na het stoppen (aug) ook weer. De laatste keer had ik wel maar 2 dagen bloed, ook al een beetje raar misschien (ben nooit heel lang ongesteld, maar toch, ga nu overal aan twijfelen).
     
  18. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Misschien spanning of dat je op vakantie bent dat het best kan zijn dat het langer uitblijft.
    Kan me best voorstellen hoor dat je toch wel zorgen maakt en alles in je hoofd haald.
    Maar ik zou eerst maar lekker genieten van de vakantie en dan weer even verder zien.
     
  19. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zou zeker eerst even lekker genieten van je vakantie, maar ja, dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om van je af te zetten.
    Verder zou ik je wel adviseren om er rekening mee te houden dat je misschien wél zwanger bent en dus een beetje rustig aan met alcohol e.d. Maar dat is uiteraard ook geheel aan jezelf.
    Fijne vakantie nog!!!!!!
     

Deel Deze Pagina