Hallo, Ik gebruik sinds een aantal maanden Clomid en wat mij opvalt is dat ik een week voor de eisprong al regelmatig buikkramp krijg dagelijks en na de eisprong ook nog een paar dagen. Dit is niet echt pijnlijk maar wel goed voelbaar. Dan is het even rustig en dan beginnen de buikkrampen alweer een paar dagen voor de menstruatie en dan behoorlijke buikkrampen tijdens m'n menstruatie. Ik heb dus best veel buikkramp tijdens m'n hele cyclus. Volgende de arts komt de buikkramp voor de eisprong omdat de eiblaasjes groter worden met Clomid en dan druk veroorzaken en dat voel je als kramp. Is er iemand die dit ook heeft? Ondanks dat ik de verklaring van de arts logisch vindt maak ik me er stiekem toch wel een beetje zorgen over. Ik ben bang dat er iets anders niet helemaal goed is daar vanbinnen.
ik merk alleen dat ik meer buikpijn heb tijdens mijn menstruatie, verder niet echt.....voel wel heel duidelijk mijn eisprong, en ervoor en erna niet echt veel pijn. heb nu 4 rondes Clomid gebruikt, en ben 4 jaar geleden zwanger geraakt mbv Clomid, en toen ook geen last gehad.....
Had ik ook. Heb het zelfs wel zo erg gehad dat ik mn bed niet uit kon komen van de pijn, of ik moest krom lopen. :S
@all...dit komt mij bekend voor.....ik heb nu alweer 3 dagen buikpijn en heb pas over ±8 dagen mijn eisprong.....en dan vlak na de eisprong zakt het weg en dan weer een paar dagen dat ik ongesteld moet worden begint het weer...heel vervelend.
herkenbaar dus! gelukkig dus niks ernstigs maar een bijwerking van de Clomid. Het schijnt dat de eiblaasjes groter worden dan normaal gesproken en dat voel je. Luukske: jij bent net als ik met je 5e ronde bezig zie ik. Spannend he? Zie dat je een vroege miskraam hebt gehad. Hoe lang was je toen zwanger? Klote zeg! hoeveel rondes Clomid heb je gebruikt bij je vorige zwangerschap? Waren er verder nog dingen die het zwanger worden bemoeilijkten of alleen het gebrek aan eisprong. Ben erg benieuwd ( als je het niet erg vind)