hey , vanmorgen een licht roos lijntje gekregen met de extra sensi test ... wilde het niet geloven en toen heb ik men vriend ook maar es over heen laten plassen ... zelfde resultaat!!!!:x wat moet ik er nu van denken?
van die test of van je vriend?! geintje... ik neem aan dat je hem over een nieuwe test heen hebt laten plassen?!vreemd... maar een man heeft ook hormonen... maar geen HCG wel progestoron en dat heeft een zwangere vrouw ook... ik zou zeggen mail sensiotest met deze opmerelijke manier van testen. je bent wel erg vroeg met testen hoor, nu kan dat met die testen maar mijn ervaring is dat het nog heel pril is (ik heb zelf daardoor 2x teleurstelling gehad en die strepen waren duidelijk rose niet een beetje licht....) ik zou gewoon op nod nogmaals testen desnoods neem je dan een andere test om te checken enne wat is licht rose?!
Hier was het écht wit bij een nega test en 'duidelijk' roze bij een posi test. Overigens heeft mijn vriend er nooit 1 gedaan
oh jee , ik kom gek streep is streep he had ik het maar nooit laten doen zit nieks anders op dan morgen opnieuw zeker??
of wacht een paar dagen en zie of de streep donkerder is geworden... ik plaagde je een beetje maar ik kan het me helemaal voorstellen hoor! een vrouw in onzekerheid doet gekke dinegn. heel veel succes en tuurlijk hopen we op een mooi kindje!
Was het geen indrooglijntje? Ikzelf zou nooit een extra gevoelige test doen, van welk merk ook, want ze zijn bijna allemaal niet helemaal betrouwbaar. Wacht gewoon af en haal dan testen bij kruidvat. 2v5
Ik zou morgenochtend met een andere merk test nog eens testen. Blijkbaar geeft deze vals positief want neem aan dat je vriend niet zwanger is.. Edit: Zie dat je nog 6 dagen voor NOD zit.. Dan zou ik nog een paar dagen afwachten want het is wel heel vroeg om nu al te testen. Succes.
Hai, hier slechte ervaringen met sensitests (de extra gevoelige ook). Steeds lichtroze lijntjes, terwijl ik niet zwanger was. Vriendlief heeft er ook een gedaan, en zelfde resultaat, haha! En drie keer raden, maar hij was ook niet zwanger. Ik vind het dus enorme flut-tests en hier doe ik ze nooooooit meer! Niks irritanter dan denken dat het raak is, en dan blijkt het vals alarm, toch?
de normale test van sensitest werkt prima hoor!!! maar ik zou dit ook zeker bij hun aan kaarten want het is zeker balen als je man ongewild zwanger blijkt te zijn en jij niet je zit voor niets in de rats.... maar hoe je er op komt om je man er over heen te laten piesen..... vind het wel grappig (en dat ie dat nog doet ook....) mijn man zou me aan kijken van gaatje in je hoofd?!
ik heb ook gestest vanmorgen met sensiteste. nu ga ik twijvelen. haal morgen gelijk een nieuwe als ik optijd terug. want hij was bij mij licht roze. maar had geen extra licht streepje ben zooooow zenuwachtig kan het bijna niet geloven.
vamorgen weer getest met sensi (heb er 12 besteld dusja.. vorige maand bleef sensi heel wit... vandaag weer een licht lijntje .. laat je me iets weten??? please