... stoppen met roken ! Ben nu al ruim een week gestopt met roken. En het gaat goed De laatste cyclussen zijn erg lang. Gemiddeld tussen de 33 en 38 dagen. Kan het nu zo zijn omdat ik gestopt ben met roken mijn cyclus korter word? Heb nu al wel sinds gisteren steekjes rechts.. Maar lijkt me nu wel inneens heel vroeg voor mij ei ! Wie heeft hier ervaring mee? Liefs
Ik ben van de zomer 3 maanden gestopt geweest, had geen effect op mijn cyclus. Heb ook lange cyclussen (tussen 35 en 38 dagen).
Het heeft misschien geen invloed op je cyclus, maar wel als je zwanger bent! Vol houden, je bent gestopt voor een goede reden. SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen invloed op je cyclus denk ik maar wel invloed op de 'kwaliteit' van eicellen en bij mannen zaadcellen.
ik denk dat het geen invloed heeft op je cyclus meid. ik rook al veel minder wij kopen vandaag ons laatste pakje. en ik heb ook al een kortere cyclus gehad en een iets langere. wat vlinder zegt klopt wel , het zaad word er beter van als je niet rookt, en de eitjes kunnen er ook beter door worden. succes meis.
Ik ben gestopt met roken gelijk toen we met de pil zijn gestopt en mijn cyclussen zijn tot nog toe elke keer hetzelfde (32dagen). Denk dat het ook geen invloed heeft. Wel goed van je dat je gestopt bent! Houd vol!! XxX 32-32-32-..
Hey Ikj wil ook even inhaken wat knap 3 weken al.. Ik heb gister mijn sigaretten de deur gewezen en hoop dat ik over 3 weken ook vol trots kan zeggen dat ik het nog steeds vol gehouden heb...!! Sorry was ff offtopic
Dank jullie voor de antwoorden meiden ! Ik doe goed mijn best om het vol te houden, en het gaat prima tot nu toe ! Degene die ook gestopt zijn, hou vol ! Liefs
knap van je meis. wij zijn bijna door onze schag heen pfff. ik wil het echt door zetten en hoe dan ook gaat lukken.