Ik voel al een paar dagen de bewegingen veel milder, eigenlijk geen echte schopjes meer, maar gewoon een beetje schuiven. Nou zat ik net op de bank en kwam het kontje en paar keer flink en heftig naar "buiten" (wel in mijn buik uiteraard). Het leek dus net alsof ze met haar benen tegen de achterkant van de bm zat te schoppen, alsof ze zich afzette en waardoor ik dus de billen zo zag bewegen. Kan deze houding wel, met de benen tegen de achterkant van de bm en zou dat verklaren waarom ik haar niet echt meer voel schoppen?
Ja, hoor. NIks mis mee. Esmée lag op het laatst ook zo. En dat je minder voelt is ook normaal. De ruimte is natuurlijk veel kleiner geworden en de kleine ligt ingedaald en "vast". Succes met de laatste loodjes!
Hoi, heel normaal hoor. De ruimte die je baby heeft is nu klein, dus het is meer schuiven dan schoppen. Echt 'uithalen' met de beentjes gaat niet meer. Nu ben ik 32 weken en wordt er nog wel veel geschopt, maar dat verandert bij mij ook (rond 36 weken) als de baby gaat indalen en groter is. Dus geen zorgen maken hoor!
maak me ook niet echt zorgen hoor, ik vroeg me gewoon af of die houden wel kan, of dat ik het me gewoon inbeeldde... Bedankt voor jullie antwoorden!