Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heh verdormme, balen zeg!!
    ik dacht vandaag nog aan je, denk, als ik niks hoor, ga ik morgenochtend een berichtje sturen,...
    Jakkie darrie,..echt balen kun je dan he!! ik weet hoe het voelt meis,...!!
    MAar idd laten we positief denken, je cyclus is op gang en er is een mooie slijmwand in je baarmoeder geprioduceerd, dus volgende eitje kan HEERLIJK nestellen!

Hier eisprong gehad denk ik,...heb nu buikpijn,...heb ik altijd vanaf mijn ei tot aan mijn ongi,...GRRRR....hopelijk snel ongi dan kunnen we weer veder ...(of zwanger natuurlijk ;) maar ga ik neit vanuit..hoop het stiekem wel!!)

nou meis,...deze ronde wordt van jou!!

dikke knufff

2. C78

C78 Niet meer actief

Wat apart om te lezen dat jij ook altijd pijn hebt van ei tot ongi! Ik heb dat namelijk ook heel vaak. Dat was de reden waarom ik in maart een eerste afspraak bij de gyn heb gehad en zeker wist dat alles goed was voor mijn mk...

Maar het is inderdaad elke keer weer balen als je ongi wordt. Je houdt er wel rekening mee, maar blijft hopen dat het uitblijft!

Fijn dat je nu ook weer je ei hebt gevonden! Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik in en deze ronde gewoon weer terug zwanger bent!!

XX

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja raar he pijn na je ei,..heb ik dus ook en ben daarom toen ook naar de dokter gegaan en die stuurde mij door naar de gyn,..
    daar kwam niks uit,..alleen ik had geen goed uitstrijkje, ik had verkeerde cellen,..pap3a,..en dat heb ik nog steeds,...maar wil proberen eerst weer zwanger te worden en eventueel na een kleintje laten behandelen,...durf het nu nog niet en het is nog niet zo heel ernstig dat het nu moet,...
    toen ze een biopt wilden nemen bleek ik al zwanger dus deden ze dat toen niet,....

Tja, we wachten maar weer af he,....pffff drama elke keer hahaha

4. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Mama van Dewi, jammer van de ongi. Inderdaad weer een maand voorbij, zo voel ik dat ook altijd. Wel goed dat je er het voordeel in ziet, van de cyclus die weer normaal doet.

Ik verwacht dit weekend morgen-overmorgen ongi te worden, dus lopen we aardig tegelijk op. Hopelijk is mijn cyclus hierna ook weer normaal. Ik zit nu al aan de ruim 40 dagen, dat heb ik echt nog nooit gehad, ook niet na de vorige MA.

De VK op dit forum zei dat de cylcus soms wel een langere tijd van slag kan blijven, maar hopelijk niet, dat wordt helemaal zo alstig eisprong vinden...

5. C78

C78 Niet meer actief

Mijn cyclus was ook behoorlijk van slag, maar dat kan ook best komen door de lange tijd een hoog HCG gehalte. Toen dat 0 was heeft het ruim 2 weken geduurd voor ik ongi was en dat is volgens mij wel normaal.

Ik hoop ook dat je na je ongi een normale cyclus hebt en dan weer snel zwanger bent!

Jij ook veel succes alvast in de volgende ronde!!

Liefs!

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jullie lopen idd beetje gelijk op,...en ik als het mee zit over 2 weken ongi ongeveer,....iets later dus....
    Heb trouwens sinds vanavond steek in 1 borst zeg,...(sorry raar misschien)
    wel eens rond ongi of eisprong mijn borsten gevoeld, maar zo een heftige steken en dan ook naar in 1 borst,...en als ik er dan aan voel, dan voelt het gewoon en doet het geen zeer,...maar dan ineens weer soort van steekjes,...vaaag!!

nou meiden, ik ga mijn bedje opzoeken, lekker in de kamer liggen met de airco aan,....wat een warmte zeg!
    morgen ook weer zooo mega warm,....

moet trouwens een taartje maken dit weekend voor een verjaardag van iemand, maar mij te warm ervoor,....geen zin in dan zeg hahahaha....wil morgen helemaal niks doen,....zeker als het weer zo mega warm wordt....

fijn weekend!!!

7. C78

C78 Niet meer actief

Airco???? Heerlijk! Jaloers!!!

Het is ook geen taarten maak weer...
    Ik krijg morgenavond 12 vrienden (en ook nog + 6 kinderen) voor een BBQ!
    (Ik hoop maar dat het gaat passen in mijn kleine (nieuwbouw) tuintje)

Het is toch meer BBQ weer morgen :D

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja we hebben zo een verrijdbare airco staan,...maar die staat nu al de hele avond aan hoor, om het enigzins cool te krijgen op de slaapkamer,...dat is wel lekker hoor.....

Nee echt geen taartmaak weer, maar ik heb beloofd er 1 te maken voor de verjaardag en tja dan moet ik dat wel nakomen, maar kan ook maandagavond nog, maar dan is het ook warm volgens mij hahaha
    Ben ook nog leuke ideetjes aan het bedenken, altijd moeilijk weer....zoveel ideetjes, maar wat wordt het nou precies,....

heerlijk een bbq,...Joh beetje passen en meten en dan komt het vast wel goed toch??
    nieuwbouw,..ikke is jaloers! wil ook een nieuwbouw huis, lekker alles mooi enzo,...nu aan het klussen in een bestaand huis en dan merk je toch dat echt allessss gedaan moet worden,...ik wil ook alles mooi en nieuw ;)
    Wij ook morgen bbq,...verjaardag en dan dus gelijk lekker bbqen,....Zondag ook verjaardagm, dus druk druk,..gelukkig hoefde ik niet voor alle verjaardagen een taart te maken ;) hahaha

truste voor straks!

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Meiden, gisteren ongi geworden.. Nu maar hopen dat de komende cyclus weer normaal wilt meewerken.. Ga in ieder geval door met tempen (ben ik nu aardig gewend) en weer beginnen met ovutesten vanaf dag 14.

Eisprong valt in onze vakantie, maar met 3 kinderen erbij in een stacaravan zal dat nog een hele stunt worden....

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    balen zeg, die van mij begint nu door te komen.

11. C78

C78 Niet meer actief

Op zich fijn dat je nu weer ongi bent. Als je cyclus weer wat normaal wordt heb je misschien weer een goede eisprong en kans op een nieuwe zwangerschap...

;) Is een bijzettentje niet een goed idee :D

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ojee ongi,..maar toch misschien even beter,....even alles op de rit nu, en deze maand ervoor gaan,...ook met de kids eromheen,..dan doe je het maar zachtjes snachts ;) hahaha
    Temp is voor mij niet weggelegd,..helaas....ik kan dat niet elke dag hoor,...vergeet het, dusss dan maar af en toe ovutesten,...
    heb trouwens sinds woensdag/donderdag weer steken in mijn buik,...ook nu weer buikpijn,...
    Altijd vanaf mijn ei tot ongi,...voelt nu alsof ik al ongi moet worden elke keer,....maar dat kan pas vanaf de 19de als het goed is,...ga zelf uit van de 22ste want had mijn eisprong wat later dan normaal,....
    ben benieuwd!!!

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ojeee,...ook ongi,..pff blijft toch altijd balen he,...maar goed, we moeten positief denken, dus dat doen we dan ook maar,...even de cyclus op gang laten komen en dan weer ervoor gaan,...
    succes meis!

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    inderdaad, nu maar hopen op normale cyclus.

en.. dat bijzettentje is misschien een goed idee, als is het maar voor een paar avonden:D:D

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    haha, heel slim ja dat tentje ;)

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    ben ook benieuwd voor je, hier wist ik dat de ongi eerst moest komen, deze maand kon het nog geen zwangerschap zijn....;)

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    vond ik ook, dat ik daar nou niet zelf aan gedacht had...:D

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hier moet ikook ongi worden,...maar we hebben wel wat geknuft,...dus ja,...wie weet ben ik super super vruchtbaar deze maand ;)
    MAar verwacht het neit hoor, toch pas nog gecurreteerd, dus alles zal nog wel even netjes moeten worden en slijmwandje weer groeien denk ik ;)
    Maar goed, zou leuk zijn als het raak zou zijn,...en toch baal ik natuurlijk als ik volgende week ongi ga worden,...GRRRR die spanning elke keer weer,...pffff
    Heb nu weer die buikpijn, alsof ik ongi moet worden, echt drama weer!!

19. C78

C78 Niet meer actief

Dat is het ook gewoon he... elke keer weer opnieuw die spanning!
    Voor Dewi was ik 1x in de 2 a 3 maanden ongi. Toen riep ik heel hard, als je maar gewoon elke maand ongesteld wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar nu ik wel regelmatig ben is het juist elke keer een grotere telleurstelling...

Het is ook nooit goed! Veel te spannend allemaal :D

20. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik heb 4,5 weken geleden een curretage gehad en weet nu niet wanneer mijn NOD is. Volgens de gyn die de curretage uitgevoerd heeft moet ik binnen 5 weken ongesteld worden (as vrijdag dus) en anders mag ik me bij haar melden. Het voelt op dit moment allemaal zo dubbel... weet soms niet hoe ik me voel. Vorige week had ik een dag echt het gevoel dat het gelukt was... de dag erop was ik ervan overtuigd dat het niet zo is. Gister had ik links en rechts wat steken in mijn buik... weet niet wat ik ervan moet vinden... ongi? eisprong? voortekens van de ongi heb ik nog niet kunnen ontdekken. Ik weet dat ik me erop moet voorbereiden dat de kans dat ik ongesteld ga worden groot is (ook al hebben we ons best gedaan) maar zie er best tegenop... zucht...

groetjes,
    Karin

Deel Deze Pagina