Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh ja, je laatste vraag. Ongi is waarschijnlijk 14 dagen na je eisprong.
    X

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ mama van dewi, wat goed dat je zo aan het afvallen bent! Een glaasje cola mag best ;) ik had na m'n ei ook wat bruinverlies. Ga er vanuit dat dat gewoon nog een restje was dat eruit moest. Hopelijk is het geen naderende ongi. Nog even geduld pffff... Succes!

@ buikje van Karin. Ga eens lief doen en een nette cyclus verzorgen!
    Hopelijk krijg je morgen een beetje duidelijkheid.

Liefs

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ja met mijn stomme kop net erna gelijk zwanerschapstest gedaan wan tik vond het wel heel raar ineens,..en je hoort ook wel eens dat ovutesten positief blijven als je zwanger bent,..dus ik heb getest,...en ik had zo gezworen het pas te doen als ik echttttt zwanger dacht te zijn....helemaal wit natuurlijk,...dus niet zwanger....
    dus extra aan de klus vanavond....en morgenochtend, en morgenavond ;) hahahaha
    nee dat zal vriendlief helemaaaaal niet zien zitten,...en tja die gyn zal wel denken bij de inwendige echo, zo dat is nog vochtig van binnen ;) jakkieeeeee

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    thanx Silsa,...! Ik ga er zeker nog even voor vanavond en eventueel morgen als de gyn ziet dat die nog niet gesprongen is hahaha...
    hmmm hij heeft alleen heeeel kort haar, dus dat wordt wel lastig eigenlijk ;)
    maar komt goed, hij is op de hoogte dat ie aan het werk moet straks, en niet alleen in huis nee..... ;)

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Silsa,

je kunt gewoon over 2 dagen al testen,...heb je het idee dat het raak is deze maand,...? goed jullie best gedaan,...??

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Balen, maar dan heb je wel duidelijkheid, toch?
    Daar had onze huisarts het van de week toevallig over: over inwendig onderzoek en dan kunnen zien dat de dame in kwestie veel plezier gehad heeft... :D:D:D

Hier vanmorgen overigens het zaad van manlief ter controle ingeleverd. Hopelijk is alles goed...zo niet, dan gaan we gelijk door naar de gynacoloog en anders na een maand of 2/3 samen naar de gyn. Wel jammer, had het graag "samen" gedaan, maar om na 15 maanden nog langer te wachten op deze leeftijd, is wel wat tricky... :(

7. C78

C78 Niet meer actief

Karin en Berretje, ik wens jullie beide heel veel succes morgen bij de gyn!
    Berretje, toch die zwangerschapstest weer... :D Hoe kun je dat nou doen! ;) Ik vraag me af wat de gyn zegt morgen over je testen... de mijne werden niet echt positief deze maand! Welk merk heb jij, koop ik die volgende keer ook. Mijne zijn nu toch op!

Silsa, wat spannend dat je ook weer het einde nadert van deze ronde! Hoe voel jij je?

Mijn bruinverlies is weer helemaal weg. Ook heb ik vandaag soms weer het idee gehad dat mijn borsten pijn doen. Maar of dat nu komt omdat ik er aan denk of dat het zo is... ik weet het niet! Ik heb ook nog wel wat steekjes in mijn buik, maarja dat heb ik ook vaker voordat ik ongesteld wordt.

Spannend altijd weer zo'n laatste week voor NOD!

Ik moest trouwens 2 pagina's bijlezen van vandaag. Jullie hebben hard jullie best gedaan vandaag!

Berretje, succes vanavond weer met klussen! Hoeveel maanden ga je dit nog volhouden ;) Het moet maar gewoon raak zijn!

XX

8. C78

C78 Niet meer actief

Mykelti, is het jullie eerste stap nu in de mmm?

Ik twijfel nog zo! In september heb ik weer een afspraak bij de gyn voor controle en dan kunnen we ook beslissen of we al met de mmm willen starten. Ik vind de keus zo moeilijk!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, gelukkig (en helaas) wel. Hoe lang zijn jullie al bezig? Heb niet je banner zo voor me. Wij zitten nog relatief dicht op de miskraam, maar ben 32 en dan gaat het toch helaas wat sneller minder worden met de paaseieren. :p
    Vind het ook moeilijk, maar een mens moet wat, toch????

En natuurlijk zwanger worden kan volgens mij ook nog als je al een hele tijd in de mmm zit. ;)

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    En wie weet heb je die mmm helemaal niet nodig! ;)

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

sorry sorry, toch getest, maar ik zat zo in de rats net,..ik wist het even niet meer....Zal het niet meer doen ;)
    Nee wil ik ook echt niet, zo rot om een witte test te zien en ik wist het ook wel, maar ik wist even niet wat ik anders moest doen hahaha

Hmmm bruinverlies voorbij,...misschien wel net als bij mij en dan ineens volgende weke je eisprong hebben als je niet ongi wordt, dus even in de gaten houden met ovutesten hoor,..
    ik heb ze volgens mij besteld bij babyboom,...hele envelop met van die dipstiks erin,..simpele strips hoor, maar goed te doen al zeg ik het zelf,....

spannend hoor morgen de gyn,..durf eigenlijk niet te sexen vanavond, want zij zal wel denken morgen,..maar ja....tis voor een goed doel, zal ik haar wel even zeggen voordat ze die camera erin schuift ;) hahaha

kusss

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    oh haha, dat meen je niet,...die gyn ziet morgen gewoon wat wij gedaan hebben vandaag, wat erg!! ik zal haar van te voren wel even waarschuwen hahaha
    gelukkig trekken ze altijd handschoenen aan he ;) hahaha
    hmmm hopelijk is het zaad van je man goed....en dan ? wat zijn dan de stappen,..? gewoon nog zelf proberen?
    De MMM wat is de vertaling daar ook alweer voor,...vergeten, sorry!

Wanneer hoor je die uitslag van het zaad?? vind altijd dat je zoooo lang moet wachten op die uitslagen, belachelijk gewoon,....

13. C78

C78 Niet meer actief

Haha, dan had ze maar geen gyn moeten worden :D Die kunnen wel wat hebben hoor!
    Ik had ook vast een test gedaan hoor als ik jou was! Ik heb er toch nog een stuk of 3 liggen dus dan is het veel makkelijker!

Die van babyboom heb ik ook een keer gehad. Nu had ik ze van sensitest, maar die bleven elke keer licht. Ik heb de hele tijd nog geen echt donkere test gehad...
    Als ik van de week nog niet ongi wordt en de zwangerschapstestnegatief is koop ik snel weer nieuwe. Ik wil niet met 30 testen blijven zitten wat niet nodig is en ik blijf toch hopen :D

14. C78

C78 Niet meer actief

MMM Medische Malle Molen :D

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    echt?? hahah zo makkelijk,...MMM,....sorry, nooit eerde rgehoord dus,....stom zeg!

ja die testen van babyboom op internet bestellen, heel makkelijk,..maar idd zonde als je ermee zit en niet meer nodig zijn,...dus eerst even een weekje wachten,...pff spannend meis!!

En tja idd had ze geen gyn moeten worden, neem aan dat ze wel schokkendere dingen meemaakt, en ook dit hoor terbij, dus ik ga mij niet schamen morgen (misschien stiekem wel, maar ok!)

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wat een drukte trouwens op het forum vanavond he,....lekker even met zijn alleen kletsen hahahah

ik ga alleen nu even mijn doggy uitlaten, en ben er dan weer bij hoor,..Niet te lang, want ik moet mijn vriend nog even verleiden he ;)

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    HAHAHAHA, nou ze ziet ze alleen als ze een uitstrijkje onder de microscoop legt hoor! Als ze met het blote oog te zien waren, dan pakten we een mooie en legden die lekker dicht bij mijn paasei! :p

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hahaha, ik neem aan dat ze ze niet ziet nee met het blote oog, want dan mag ze ze inderdaad even apart gaan leggen ;) maar ze ziet misschien wel een vochtig holletje ;)
    hahaha, ik ga er niet meer over nadenken...en ga het er even van nemen straks,..als vriendje zin heeft, want jeetje die is druk geweest vandaag en volgens mij een beetje sjagbie (sachoooo!)

19. C78

C78 Niet meer actief

:d :d :d

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    nou meiden, truste voor straks!
    ik ga mijn bedje opzoeken en dicht tegen mijn hubbie kruipen,....Morgen naar de gyn, laat jullie weten als ik meer weet!

Sweet dreams!

Deel Deze Pagina