Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes vandaag!

2. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

@ silsa: dank je wel! Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!

xxx

3. MamaSmurf

@ Berretje: Heel veel succes vandaag!

xxx

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, ik was gisteren een verhaal aan het typen toen een vriend aanbelde. Is geëindigd in een avondje muzieken bij een vuurtje. Erg gezellig. Dacht daarna thuis even m'n verhaal af te maken maar was verdwenen, aaargh. Had geen puf om opnieuw te starten. Nu dus de herkansing.

@ berretje, heb je je mannetje nog naar boven gesleurd? Hoe was het bij de gyn? Ben je al geweest?
    Had gisteren inderdaad al een testje gedaan, kon het niet laten. Hij was wit maar toen ik ongeveer 30 minuten later bij het raam keek zag ik toch een licht roze streep. Weet gewoon niet zeker of die ervoor ook al stond omdat ik domweg niet bij daglicht heb gekeken. Wijze les haha. Later verkleurde de test geel en was het roze verdwenen. 's avonds was dat geel weggetrokken en stond op de rand daarvan een grijzige streep ( in het midden van de test) die roze streep was ook weer terug en dan natuurlijk de controle steep. 3 stuks haha. Maarja zegt zo weinig, had natuurlijk eigenlijk niet mogen kijken. Vanmorgen weer getest. Deze keer wel in daglicht gekeken. Na 5 min wit, na 10 minuten heel licht streepje. Hoe maak je jezelf gek haha, zo dus, pfff. Moet geduld hebben. Maar dat is zo moeilijk.

Gisteravond vlak voor ik weg ging 2 druppeltjes rood. Had voor de zekerheid tampon in gedaan. Excuus voor wat er nu aan komt... Maar daar zat gelig slijm aan. Nog nooit gezien.

@ klachtjes... Pff ook hiermee kan ik mezelf gek maken. Al lage rugpijn vanaf ei. Ik had na m'n ei ook beetje bruin slijm verlies. Ongi krampjes die tussendoor verdwenen zijn en weer terug zijn gekomen. Wat steekjes in bm en inmiddels ook een wat steekjes bij m'n borsten. Normaal gesproken krijg ik aan de zijkanten van m'n borsten pijn als ik ongi word, dat heb ik nu nog niet.

Vind het allemaal erg spannend, ben ook wel bang dat ik mezelf onterecht gek zit te maken doordat ik overal zo gefocust op ben. Testen zijn formeel ook gewoon negatief. Pffff

Zie dat jij ook bijna mag mama van dewi. Spannend hè die laatste dagen. Kan jij je testsdrang inhouden?

@ karin, had het al bij vlindertjes van Jan mama's gevraagd, al geweest? Hoe is het gegaan?

@jeetje in de mmm. 32 is toch nog niet zo oud??

Ga de hond uitlaten en een fiets uitzoeken :)
    Fijne dag en kom zeker nog even naar de gyn uitslagen kijken.

Liefs,
    Sil

5. C78

C78 Niet meer actief

Ik kan ook eigenlijk niet meer wachten om te testen! Ik ga het denk ik morgenochtend toch ook al stiekum doen :D
    Ik voel mijn borsten soms wat steken, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten. Verder is het in mijn buik een stuk rustiger dan de afgelopen dagen...

Mijn cyclus is 24 tot 29 dagen dus het kan ook zomaar elk moment beginnen. Elke keer weer spannend om naar de wc te gaan!

Karin en Berretje, veel succes! Ik ben benieuwd!!

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Meiden!

Allereerst Karin, succes vanmiddag!!

@Silsa,....jeetje meis, een streepje,...tja een streep is een streep zeggen ze altijd he, hoe licht die ook is,...maar ik kan mij voorstellen dat je nog even rustig wilt (lukt niet natuurlijk) maar moet wachten,....wanneer ga je weer testen meis??
    En hmmm 2 druppels rood, tja dat zegt niet zoveel nog,...en dat gelige slijm....heb ik ook wel eens gehad, maar ik kan je niet meer zeggen wanneer,....toen ik zwanger was of ervoor,...sorry! Hou nog even vol Sila, morgen misschien nog even testen....Of zo een test halen met indicator, die zegt gewoon zwanger of niet zwanger,...makkelijker dan een streepje zoeken ;) Maar die zijn wel duur, dus even geduld hebben kan ook goed zijn misschien,.... Ohhh erg dat wachten, ik weet hoe het voelt...
    Ik duim voor jou meis,...zou super zijn als je nu al zwanger bent he....!!

@mamavandewi....Voor jou is het ook spannend zeg!! Ik kan, en ga ook niet zeggen dat je moet wachten met testen, ik heb tenslotte van de stress zelf ook getest hahaha....Maar morgen moet ook wel goed zijn toch....?? alhoewel,...tja, je moet gewoon goed bedenken, dat als die wit blijft, zit je nog meer in de stress...en als je even wacht tot op je nod,...dan kan er al een streepje zijn,...dat is wat zekerder....
    hmmm moeilijk zeg! Maar wel laten weten als je getest hebt hoor,...
    Ook voor jou duim ik, ik hoop ook zo dat het raak is bij jullie! Bij iedereen hoop ik dat eigenlijk hahahaha

@mukelti,...leuk dat je hier meekletst en lief dat je eraan denkt om ons succes te wensen voor vandaag....
    Zie dat jij nog 9 dagen hebt tot je eisprong,...werk je ook met ovutesten....? Ik trouwens eerder niet gedaan hoor, heel soms eens gekeken, maar nu ivm de cyclus die van slag is hou ik het even in de gaten.....

@ Hier......Vanmorgen bij de gyn geweest,... Ze hadden na de 2de curretage een inwendige echo gedaan (ik was nog onder narcose) en ik wist niet dat ze die echo gedaan hadden,...daarop was ik schoon,...Nooit geweten dus, maar fijn om nu toch te horen...
    Dat ik geen ongi heb gehad, verklaarde de gyn als volgt,....Je bent schoon van binnen er kan weinig uitkomen, en je cyclus kan best even van slag zijn, geef het de rust en het komt vanzelf goed,... Daar gaan we dus maar van uit!
    Ik vertelde van de ovutest gisteren positief en zij gaf aan dat het weinig nut had om inwendig te kijken,... Ze zei dat het schoon is, en dat ik zelfs dus verder geen problemen afgelopen weken heb gehad, en dat het dus goed is,...Als ze nu gaat kijken ziet ze weinig,...misschien een ei vliesje maar sowieso dikkere slijmwand want de ongi komt er over een week of 2 aan, dus ze vond het beter om het mer rust te laten,...
    Ik weet dus niet of mijn ei gesprongen is al....Maar het voelde goed om geen echo te doen, ik had er vrede mee en ga ervan uit dat zij het allemaal beter weten dan ik,....

MAar goed, nu kwam ik dus net thuis en wilde ik wel even de ovutest doen om tekijken hoe en wat,..Gisteren waren de beiden strepen even donker, en die waren ook echt heel goed donker,...En nu,....nu is de teststreep donkerder dan de controle streep,...dus eigenlijk nog positiever dan gisteren....
    Heb gisteren mijn vriend ook zo ver kunnen krijgen om te knuffelen, maar echt veel zin had hij niet,...is ook niet leuk als het MOET he....MAar goed, nu met deze test, ja verdorrie,...wil ik natuurlijk al het zekere voor het onzekere nemen, dus tja,....ik ga denk maar eens heeeeel lekker voor hem koken vanavond,...hem helpen met klussen in huis, want er moet nog aardig wat gebeuren als we onze planning van deze week willen aanhouden,...ik ga zo het hele huis boven (boven is reeds klaar, en beneden zijn we bezig) maar eens doorwerken, het bedje lekker verschonen,....oftewel, heeeel veel doen, zodat hij misschien wel heel trots op mij is en nog even wat terug doet vanavond ;) hahahah

Nou meiden, lang verhaal weer.....Zal morgen ook weer ovutesten, want nu wil ik het echt goed bijhouden,...en dan mag ik denk jullie plaats innemen op het wachtbankje,...
    Als jullie nou even laten zien dat het raak is deze maand...dan kan ik jullie misschien wel heel goed volgen ;)

Karin, ben benieuwd naar hoe het je is vergaan bij de gyn....hoop net zo goed als bij mij,...!!

-xxx-

7. MamaSmurf

Hallo allemaal

@ Berretje: fijn dat het zo prettig ging in het ziekenhuis en dat je zo'n knallende ovutest heb! Ik hoop echt dat het snel raak is

vanmiddag een gesprek en inwendige echo gehad. Mijn baarmoederslijmvlies zag er niet goed uit. Het was onregelmatig. Mijn baarmoeder zag er voor de rest goed uit. De reden dat ik nog niet ongesteld geworden zit volgens de arts in mijn hoofd :S teveel stress etc???? Maar goed. Ik heb nu een kuurtje gekregen om ongesteld te worden. Mag de komende 10 dagen 3 keer op een dag Primolut slikken (iemand ervaring ermee?) en over 3 weken krijg ik weer een echo om te kijken of het baarmoederslijm dan wel mooi regelmatig eruit ziet.
    Ze hebben ook nog bloed geprikt om mijn hcg te controleren.

Was toch wel vreemd om weer in het ziekenhuis te zijn. Deed me toch erg aan 7,5 weken geleden denken.

Ben na afloop nog heel ff de stad ingeweest met een vriendin. Had weinig zin maar dacht toch dat het me even op andere gedachtes zou brengen. Heb mezelf op een doos heerlijke bonbons getrakteerd maar was het al snel zat. Dus toen maar snel naar de apotheek hier in het dorp gereden zodat ik zometeen meteen kan starten met de medicijnen.

Ben aan de ene kant blij dat dit nu achter de rug is maar kan ook wel janken....

xxx

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ mama van dewi, oh spannend. Ook die klachtjes. Ze zouden het moeten verbieden om een naderende ongi en een zw zo op elkaar te laten lijken. Kan me voorstellen dat je eigenlijk ook wilt testen. Ben benieuwd hoe lang je het vol houd. Op zich weet je je NOD door de ovu testen toch? Of zou dat langer kunnen duren? Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad.

@ Berretje, wat een goed nieuws. Wel gek dat ze je niet eerder hebben verteld dat ze een inwendige echo hebben gedaan en dat je bm schoon is. Had een hoop onzekerheid bespaard. Nou ja, beter laat dan nooit. Je mannetje moet z'n haar maar laten groeien;) maar deze verleiding moet ie toch ook zeker niet kunnen weerstaan. 't is tenslotte voor het goede doel. Wat is dat toch met die mannen, hadden toch altijd zin??? Alleen als de eisprong nadert niet ofzo....

Hier nog een test gedaan (schaam) kon het niet laten sensitesten zijn binnen. Daar teste iknde vorige keer posi mee. Hoop is wel ff vervlogen, witter en duidelijker kan niet. Ongi afwachten dus. Morgen blijf ik van die dingen af.

Wel een nieuwe fiets besteld:) heb ik nog nooit gehad. Ben er super blij mee. Nu wachten tot eind september tot ie binnen is en ik erop kan fietsen.

Liefs,
    Sil

9. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Karin, balen meis dat het zo'n nasleep krijgt. Wel fijn dat er nu wat aan gedaan kan worden en de volgende controle gepland staat. Krijg je morgen de uitslag van hcg?

Wat raar dat ze zeggen dat het in je hoofd zit. Daar geloof ik dus helemaal niets van. Misschien dat je het een dag of twee kan rekken maar dan houd het ook op. Zou wel makkelijk zijn als je alles met je hoofd kan doen. Dan waren we allemaal al lang zwanger van plakbeebs.

Begrijp best dat je niet al te blij bent. Maar bm zelf ziet er goed uit en je ongi word op gang geholpen is ook wat waard toch?
    Probeer maar even te relaxen en jezelf te verwennen. Dat heb je wel verdient na zo'n dag.

Liefs

10. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, wat fijn dat het allemaal goed ging. Wel raar dat ze je dan nog een keer laten komen, terwijl je baarmoeder juist schoon was.
    Vreemd dat je nu een nog donkerdere testlijn hebt! Je krijgt dan vast een tweeling ;)

Karin, Balen zeg dat het er nog niet goed uit zag! Hopelijk komt je menstruatie snel en is het daarna in orde. Het zou fijn zijn als je dan ook eindelijk weer verder kunt! Heel veel sterkte!!

11. C78

C78 Niet meer actief

:) Ik kon het niet laten en heb vanmiddag toch ook maar een test gedaan (zo verleidelijk als ze in de kast liggen!) Natuurlijk was hij negatief....
    Ik ga toch echt wachten tot vrijdag of zaterdagochtend om een nieuwe te doen (hoop ik :D)

Ik kan het streepje er wel opkijken!! Ik hoop gewoon zo erg graag dat hij positief wordt...

Silsa, ik hoop dat jij van het weekend ook een mooie positieve test hebt!!

Kus!

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Meiden!

Jeetje Karin,...wat een apart verhaal,...je cyclus is van slag, maar kan dat in je koppie zitten,...hmmm lijkt mij apart, maar ok,....
    Dat zou betekenen dat ikzelf ook mijn eisprong zo laat laat komen,...beetje vreemd, maar ach zo iemand zal het wel weten toch,...?
    Die pillen heb ik ook gehad,....om een menstruatie op te wekken, dat was voor mijn 2de curretage om te kijken of het dan wel los kwam,...
    ik moest 10 dagen lang 1 pil slikken,..en na het stoppen moest ik ongi worden,..niet geworden!! dus heel vreemd...toen dus toch de 2de curretage....nou meis, ik hoop dat het hiermee weer even een boost krijgt en dan daarna goed ongi wordt, zodat je weer lekker voor de nieuwe ronde kunt gaan....!!

@silsa,....nu weer een witte test,....vreemd,...maar was niet met ochtendurine of wel...? dat kan ook uitmaken he...gewoon over een paar dagen testen, hou nog even vol meis.....

@mamavandewi,...Ohhhh jij bent slecht, jij hebt ook getest ;) hahaha nee hoor meis, dat MOET dan gewoon ineens he,...balen dat die wit was,..maar dat betekend nog niks meis, echt niet,...gewoon ook jij nog even proberen geduld te hebben,...!!

Raar he dat ze mij toen niet gezegd hebben dat ik schoon was en nog echo heb gehad na de curretage, maar goed, beter laat dan nooit he...
    Alleen nu had ik misschien toch wel een echo willen hebben, hadden ze mijn slijmwandje ook even kunnen controleren zoals bij Karin,....maar ach, ik moet niet teveel na gaan denken, eerst maar mijn eisprong benutten, kijken of het raak is (hope so!!) en anders ongi worden en kijken hoe die ongi dan is,....en als er niks komt,...aan de bel trekken,...Stiekem toch nog een beetje spanning,...ben en blijf bang voor verklevingen,..stom, ik weet het, maar toch,...!

Heb vriendlief al vertelt van de test en hij zei dat hij ermee in stemt vanavond het nog even te proberen....dus hoop dat hij nog kan en wil straks, want hij is nog hard aan het klussen en is erg moe,..hij doet ook zo zijn best in huis,...!

enne mamavandewi wat zeg jij nou weer,...een tweeling??? hoe werkt zoiets eigenlijk,...1 eitjes toch,...? hmmm op zich zo 1 kindje al een wonder zijn hoor hahaha, dus laten we daar eerst maar even voor gaan ;) En zijn het er 2,....nog gezelliger natuurlijk ;)
    hahaha

nou meiden, ga alvast even de boel opruimen hier en dan kijk ik zo nog even of jullie nog iets kwijt willen ;) hahaha

kuskus

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Even een kort berichtje, heb bezoek. Niets gelezen doe ik later of morgenochtend. Ongi is een feit. Baal ervan. Ga nu weer 'gezellig' doen.
    X

14. C78

C78 Niet meer actief

Oh Silsa wat balen!!! :( Heel veel sterkte!!

Dikke knuffel!

15. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, ze zeggen wel dat je bij een tweeling meer hcg aanmaakt en meer misselijk kunt zijn. Het zal vast niets met LH te maken hebben, maar je lange positieve testen vind ik toch wel vreemd. (Mijne werden niet echt positief deze maand...) Misschien wel een extra groot ei of meerdere eitjes moest ik daarom aan denken.
    Ik heb alleen geen idee waardoor je LH aanmaakt en wat er voor zorgt dat het hoger wordt. Ik weet niet hoe die hormoonspiegel werkt alleen dat het LH zorgt dat je ei vrij komt.

In elk geval zou ik denken dat er bij jou zeker een ei komt deze maand! Nu hopen dat hij goed blijft plakken dit keer!!

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    heh dat meen je niet,...wat balen zeg!!!

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hmmm ben benieuwd,..weet wel dat we het nog even gaan proberen en morgen maar WEER testen,...mijn vriend kan geen ovutest meer zien! hahaha

tot morgen! truste!

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha mama van dewi, hihi streepjes erop kijken. Nog even geduld hebben (zeg ik). Van 't weekend 2 streepjes ajb!

Berretje ja nog meer ovu testen. Arme mannetje. Heeft het maar zwaar;)

Ik ben mezelf nog steeds gek aan het maken. Voel me totaal niet ongi. Geen krampen, geen last van m'n borsten. Best wel weinig bloed en weer een stolseltje. Laat het nu maar echt komen hoor. Maakt me onzeker kan er niet van slapen.

Tot morgen!

19. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend dat het niet gelijk doorzet... dan heb je tenminste maar duidelijkheid!
    Hopelijk heb je toch nog een beetje geslapen!

Ik weet niet hoe het bij jou gaat elke keer, maar ik voel me elke keer echt een paar dagen zo rot door de telleurstelling... Halver wege de week zet ik dan weer de knop om en gaan we weer vol goede moed de nieuwe ronde in. Na mijn eisprong ben ik ook een week niet in mijn doen door de zenuwen of het nu dan wel een keer raak zal zijn. Daarna komt daqn elke keer weer die telleurstelling...

Veel sterkte!

20. MamaSmurf

Hoi Silsa,

he bah, wat vervelend dat het niet goed doorzet zodat je weet waar je aantoe bent! Hoe voel je je vandaag? Nog een beetje geslapen?

Mama van Dewi... ik ken dat gevoel. Voornamelijk als ik ongesteld geworden ben, dan was ik altijd erg teleurgesteld. Maar eigenlijk mag ik niet klagen want dat was maar 2 keer voor mijn zwangerschap maar toch voelde het klote.
    En ja... dat gevoel had ik gister ook een beetje. Was boos en teleurgesteld... nu duurt het weer nog langer dacht ik de hele tijd. En natuurlijk ben ik bang voor de echo over 3 weken. Stel dat ik dan weer geen goed baarmoederslijmvlies heb? Werd er gisteravond beetje gek van maarja dat moet ik eigenlijk niet doen. Dus nouja, nu maar netjes de komende 9 dagen mijn medicijnen slikken, daarna lekker ongi worden :S en over 3 weken een goede echo hoop ik dan maar.

Zullen we afspreken dat we voor de kerst allemaal een plakbaby hebben? Dat is hier ons doel! Lijkt mij wel gezellig en we hebben het na alles wel verdient! Ik duim voor ons allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina