Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wacht nu al een half uur totdat ze terugbellen,....weet je wat nou zo raar is, ik durf ook amper nog iets te vragen omdat ze doen overkomen van heb je haar weer,...en dan heb je ook echt zoiets van, moet ik WEER wat vragen, maar ik doe het gewoon toch hoor....ben het zo zat!hahaha

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ok ze hebben terug gebeld,..mijn eigen gyn om zo maar te zeggen,...
    ze kan geen antwoord geven waarom een ovutest 5 dagen positief blijft,...een eitje kan langer op springen staan en het nog niet doen, dus dat zou het kunnen zijn,...
    of zwanger want dan zegt de ovutest ook soms wel positief, maar als je zw test doet en die is negatief dan ben je gewoon niet zwanger, ben ik ook niet, roep ik al dagen hahaha
    verklevingen ofzo kun je hieruit niet afleiden, dat kan ze ook niet zien op een echo,...
    ik kan niks anders doen dan afwachten....wacht gewoon 2 a 3 weken af....dan kijken of ik ongi wordt, wordt ik dat niet zwtest doen, is die negatief, dan afspraak maken bij de gyn, en dan gaan we verder kijken,...dan gaan we zien of er verklevingen zijn of wat er anders aan de hand is,...lekker frusterend,...

Ik zit dan ook even een potje goed te janken,...waarom duurt het allemaal zo lang, ik wil verder, ik wil proberen een kleintje te krijgen, ik wil weten waarom het zo lang duurt dat er ongi komt en dit rare eisprong verhaal,...
    als ik dus over 3 weken niet ongi ben,...dan kan ik weer het ziekenhuis in, en dan,..hoelang gaat het dan allemaal weer duren,...? ik kan er even niet meer tegen hoor, sorry!
    pffff, vriendje net gesproken en die luisterd ook wel lief, maar die kan ook zo weinig doen,..en voor hem is het toch anders...
    mijn lichaam is van slag, ik weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is, en dat voelt zo rot,....

nou ja, ik weet ook niet of ik nu wel door moet gaan met die domme ovutesten,....temp zou ik ook moeten doen, maar ik vergeet dat elke keer,...(dat is niks voor mij elke avond of elke ochtend zelfde tijd, ga het vanavond maar weer eens proberen, als ik eraan denk ) en verders ga ik maar gewoon afwachten,....! ik ga proberen er minder mee bezig te zijn, misschien maak ik mijzelf wel helemaaaaaaaal gek!

thanx meiden voor jullie steun elke keer,....ik wist dat het frusterend was, maar nu wordt ik er gewoon ech tgek van,...alweer!!

dikke knufff voor jullie, en tot spreeks!

kuss

3. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej berretje,

Goed dat ze je te woord gestaan heeft, maar weer afwachten... Misschien toch maar een ander ziekenhuis bellen. Vind dit niet normaal. Vind het erg rot voor je en zou willen dat ik wat voor je kon doen. Kan dat? Dan moet je het zeggen hoor!

Zou toch doorgaan met ovu testen en toch tempen. Kan je iig in kaart brengen hoe het nu loopt. Wie weet ook even de poli van mamavandewi contacten voor begeleiding met zwanger worden. Is misschien een half uurtje rijden van jou uit.

Wij lopen beide bij het rdgg en zijn wel tevreden over de behandeling. Toch nog maar eens overwegen.

Sterkte meis!!
    Dikke knuffel voor jou!

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ps je hebt me nr. Kan ook bellen hè!

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    dank je!! lief van je!!
    ik ga het in de gaten houden met de ovutesten, als ik maandag nog positief test (druk weekend) dan ga ik denk maar eens naar die van jullie bellen om te vragen of ik daar terecht kan,...is wel een idee....
    En verder probeer ik er maar weinig aan te denken,...helpt niet echt met buikpijn en dat ik dan elke keer denk dat het mijn ei is,...hahaha

Tranen weer gedroogd,...was even macheloosheid denk ik,....

dank je wel meis!!

kuskus

6. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hoi meiden,

hier weer een berichtje van mij. Heb het meeste terug gelezen.

@ Berretje, wat een onzekerheid weer allemaal. Meid, een hele dikke knuffel van mij! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Dit verdien je niet... het is nou toch eens genoeg geweest die ellende!

@ Mama van Dewi, jammer dat de test neg. was :( had het je zo gegund deze maand!

@ Sam, heel veel sterkte!

Dikke knuffel aan jullie allemaal!

xxx
    Karin

7. C78

C78 Niet meer actief

Vreemd zeg dat je weer een positieve test hebt... hopelijk wordt hij wel echt snel lichter!
    Ik kan me heel goed indenken dat je er echt niet op zit te wachten om het nu weer 3 weken af te wachten! Lijkt me ook verschrikkelijk. Zo gaan de maanden wel heel hard om inderdaad...

Misschien dat 's avonds tempen wel makkelijker is dan 's ochtends. Ik begin nu ook te twijfellen. Ik heb natuurlijk deze maand ook niet echt een positieve ovutest gehad... Ze zijn nu ook al ruim een week op. Misschien had ik toch ook door moeten testen omdat ik nog niet ongesteld ben nu... Het is ook allemaal zo onzeker. Ik hoop gewoon dat hij na het weekend toch positief is. Voorlopig ook nog niet echt tekenen van aankomende ongi.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

#448 Flavour, 6 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2010
    Ha Berretje, ik kan me 100 procent inleven in jouw frustratie. Je wilt niet weten hoe vaak ik al aan het lijntje ben gehouden en halve informatie heb gekregen. Het duurt nu ook al zo lang, dat is echt niet fijn.

Maak een afspraak in dat andere ziekenhuis. Ze heeft nu wel teruggebeld, maar je ben er wel maar liefst 24 uur mee bezig geweest om je vraag beantwoord te krijgen, terwijl je duidelijk erg ongerust was. Dat is gewoon echt niet normaal. En als je het gevoel hebt van 'Daar heb je haar weer met haar vragen', dan moet je wegwezen. Dat is een slecht teken, want dan nemen ze je niet serieus!

Je hoeft niet aan het ziekenhuis te vragen of je naar een ander ziekenhuis mag. Daar ga JIJ over, en niemand anders. Gewoon je dossier opvragen en een ander ziekenhuis bellen en bluffen dat je een verwijzing van je arts hebt. Of maandag naar de huisarts en proberen een spoedverwijzing te krijgen, dat kan ook. Ik zou hoe dan ook daar een afspraak maken.

Maak dus een afspraak (ik zeg het nog maar eens) en maak ondertussen wat er de komende 2 weken gebeurt. Hou vol en ga echt nog even door met tempen en ovutesten. Dan weet je over 2 weken in ieder geval of je een ovulatie hebt gehad. Doe je dat niet, dan zullen ze vast zeggen dat je cyclus nog steeds van slag is. Om nu zo snel mogelijk een goede diagnose te krijgen, is het belangrijk om vast te stellen dat je wél een cyclus hebt. Anders gaan ze weer zeggen dat je cyclus nog steeds een beetje in de war is!

Hou je haaks, nog steeds. Het komt goed.

Suus

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland

mamavandewi, je kunt ook gewoon beginnen met temp,..als er verandering in je temp is valt dat in ieder geval al op als je nu ook gewoon begint,...
    nou ik heb hem er net ingestoken hoor hahaha, 37,7...maar had ook net gedoucht, kan dat ook iets betekenen??
    en gaat die nou omhoog bij je eisprong...?
    succes meis....! hoop dat je ongi weg blijft....

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    dank je wel suus! ik ga dat zeker doen,...en ik ga mijn temp opnemen en ik ga ook de ovutesten volhouden,....dan kan ik in ieder geval laten zien hoe en wat,...en ga maandag even de huisarts bellen, maar ook die is nieuw voor mij, want ben naar een hele andere plaats verhuisd....MAar goed, ik zal het hem wel uitleggen en aders ga ik gewoon nog even naar mijn oude, die kent mij al 27 jaar ;)

thanx ladies...

nu maar lekker slapen en morgen weer lekker aan het huis werken (vanavond ook gedaan, en we zijn weer kapot, maar dit weekend komt een eind aan al het grote werk! super!!!)

kuskussss

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    karin, jij nu aan de primolut,...? die wekken toch een eisprong/menstruatie op....? mag je nu wel gemeenschap hebben??
    ik heb voor mijn 2de curretage ook van die pillen gekrgen, misschien is alles daarom wel van slag bedenk ik mij ineens,...of zal dat allang weer uit mijn lichaam zijn,...
    nou meis, hoop dat het 31 aug allemaal goed eruit ziet en jullie snel wee rverder mogen....

kuskus

12. MamaSmurf

Hoi hoi

ja ik heb van de gyn Primolut gekregen om mijn menstruatie op te wekken zodat ik dat baarmoederslijmvlies kwijt raak dat niet goed bleek te zijn. Ik heb nu 1/3 van de pillen op... nog ruim 6 dagen te gaan. Hij zei dat als ik ermee stop ik ongi ga worden (kan niet wachten) Op 31 augustus krijg ik weer een echo en gaat hij naar het baarmoederslijmvlies kijken of het nu wel goed is. Ik hoop het echt want ik weet niet wat mij te wachten staat mocht het niet goed zijn. Hij zei dat ik er gewoon vanuit moet gaan dat het dan wel goed is. Hoe ging dat bij jou toen je Primolut had. Ik had gister (op de 3e dag) wel even een beetje buikpijn.

Volgens de bijsluiter mag je alleen beschermd gemeenschap hebben (ik mag nu dus niet zwanger worden)

Wat heerlijk dat al dat werk aan jullie huis bijna af is!

xxx

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai!

ik moest het 10 dagen slikken, en zou 2 dagen daarna ongi moeten worden,...er kwam niks,...ik had savonds wel eens buikpijn, maar verders niet,....
    Daarna ben ik voor de 2de keer gecurreteerd, want juist met die pillen had mijn ongi moeten komen en dan ook het eventuele restweefsel, kwam dus niks,........
    ik mocht ook geen sex hebben, zwanger worden is dan uit den boze,..maar waarom weet ik eigenlijk niet,...??
    daarna is mijn cyclus niet meer geworden wat het was,...dat is wel erg balen!!
    had ik ook wel eens gelezen op internet,....drama! maar goed, dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook gebeurt,....

Heb nu trouwens weer steken in mijn buik, je zou denken dat mijn ei het is, maar goed, dat denk ik elke keer,...en de testen blijven positief, dus tja hahahaha

kuskus

14. MamaSmurf

Ik moet het ook 10 dagen slikken. De gyn zei niet tegen mij dat we geen seks/ of zwanger mochten worden. Dat las ik in de bijsluiter (ook dat je dit niet mag innemen als je al zwanger bent). Volgens mij is dat omdat je lichaam hoe dan ook ongi gaat worden en mocht je dus zwanger zijn of worden zou dat betekenen dat de zwangerschap daardoor afgebroken wordt.
    Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden hierdoor. De gyn was daar erg pos. over. Hij heeft daarvoor ook nog een echo gemaakt en alles goed bekeken. Dan kan ik er toch vanuit gaan dat er geen restweefsel meer is denk ik.

Wel balen dat het bij jou niet goed gewerkt heeft en je daarna nog een curretage nodig was! En helemaal dat je nu nog steeds niet op je lichaam kunt vertrouwen.
    Ik hoop echt dat die steek van net door je ei kwam! Duim voor je dat snel weer alles goed gaat

xxx

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ik ga er ook vanuit dat je ongi wordt na deze pillen hoor,...dat het bij mij niet kwam wil niks zeggen natuurlijk,...Restweefsel zul je ook niet hebben als ze niks gezien hebben,...zaak is nu om de slijmwand netjes te laten worden...dat komt vast en zeker helemaal goed na deze pillen,....En idd even geen gemeenschap hebben/of veilig!

succes !! En truste voor straks!

16. MamaSmurf

idd... nu maar even veilig; wel raar hoor na al die tijd onveilig. :) Was het van de week ook helemaal vergeten... gelukkig dacht mijn vriend er wel aan;)8)

jij ook truste alvast! Slaap fijn!

xxx

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden!

hoe is het hier met jullie??
    nou bij ons is het een roerige week!!

Kom net uit het ziekenhuis vandaan,...Was aan het schilderen in het trapgat,...de verf stond beneden en ik elke keer van midden naar helemaal beneden en dan weer omhoog en er zit daar een ijzeren stip waar de trap overgaat in plafond,..hebben veel huizen...
    dus ik stap op, en stoot mijn kop toch tegen die rand,...bloeden als een rund...diepe en grote jaap in mijn voorhoofd,...dus naar het ziekenhuis, en ja hoor, zo diep moest gehecht worden,....
    dus lig ik nu in bed met een hersenschudding, een beurs hoofd, want er zit allemaal vocht onder mijn huid over mijn hele hoofd, en 3 hechtingen,....
    Echt drama,...kan nu dus niet klussen in huis en morgen komen ze de vloer leggen,...
    gelukkig gaan we dat wel halen, maar ik ben vandaag even uit de rolatie....
    heb een koppijn, die wond doet zeer,...het was echt mega groot zeg,..jakkie! vriend heeft foto gemaakt op zijn telefoon in het ziekenhuis,...maar die wil ik echt nog even niet zien....

verders nog geen ovutest gedaan,...straks misschien...nu even slapen denk ik,..en elke 2 uur wakker gemaakt worden door mijn vriend tot morgenochtend vroeg,..handig!! hahaha

nou meiden, ik laat jullie nog weten hoe de ovutest is, en misschien ondanks de hersenschudding en pijn toch nog even klussen straks, in bedje dan he ;)

fijne dag allemaal! en ik hoop dat met jullie alles goed gaat...
    geen ongi bij mamavandewi hoop ik...!

Dikke knuf meiden,...!!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat zielig!!!! Knap maar snel weer op.

20. C78

C78 Niet meer actief

Ohnee, wat een pech!! Doe maar lekker rustig aan vandaag! Zo snel had je niet verwacht in het ziekenhuis terug te zijn...
    Wanneer staat jullie verhuizing gepland?

Hier nog geen tekenen van ongi... ik heb me kunnen beheersen en test morgen pas weer.

Karin, merk je eigenlijk nog iets van die pillen? Ik kan me indeken dat je er buikpijn van krijgt ofzo of is dat helemaal niet zo?
    Ik hoop voor je dat alles er eind augustus weer goed uitziet en ook jullie eindelijk weer verder kunnen proberen!

Deel Deze Pagina