Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai ladies,

thanx voor jullie berichtje...!
    Ik lig al lekker in bedje, heb even geslapen, ben verder niet moe dus echt slapen lukt niet, heb alleen megaaaa koppijn...MAar wat wil je als je zo een klapper maakt, het plafond met stalenprofiel buigt niet mee ;)

ohhh mamavandewi....geen ongi gevoel,..zou het dan toch?? ik hoop het zoooo voor je!! schrik nou niet als je een negatieve test hebt he,...want bij Dewi had je het ook later, en de 1 maakt sneller hcg aan dan de ander....! Hoop dat je morgen een positieve test in handen hebt,...gelijk laten weten he, ik hou het morgen in de gaten....! En aangezien ik nu alle tijd heb, zal ik nog even extra duimpjes voor je draaien...!!

We wonen trouwens al in het klushuis, boven is klaar, dus daar ben ik nu, en beneden is het een puinhoop ;)
    Morgen de vloer leggen gaat gelukkig gewoon door, alleen de gang leggen we van de week pas,...en vrijdag komen de eerste meubels, dus we hebben nog een weekje,...komt goed...

jullie nog leuke plannen voor de rest van het weekend...?

-xxxx-

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    net toch nog maar even een ovutestje gedaan,..en geluk bij een ongeluk denk ik,...hij is negatief....!!! Er zit wel een 2de streepje, maar die is lichter dan de controle streep! yes yes yes!!
    hebben alleen donderdagavond voor het laatste wat gedaan, dus hopelijk gaat het goed...gisteren was die ook nog positief dus die is gisteravond en vandaag gesprongen,....
    heeft het nog nut om straks nog wat te doen, of is dat te laat???
    Nou ja, in ieder geval beter dat het nu gebeurt is, kunnen we weer op het wachtbankje plaats nemen,...pfff,...maar ja,...zal wel niets zijn deze maand dan, want gisteren hebben we niks gedaan helaas!! (en we waren zo goed bezig)

pffff.....heeft het nu nog wel nut of maar is dat echt te laat...??

kusss

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Goed zo, Berretje. Donderdag seks, gister een ei, het kan haast niet beter qua timing. Ik ben weleens 5 dagen na seks zwanger geraakt, dusseh... Maak je daar maar geen zorgen over.

Nu moet de natuur de rest doen!!

4. C78

C78 Niet meer actief

Wat een goed teken dat hij nu eindelijk wat lichter wordt!! Ze zwemmen vast nog wel even door hoor ;)

Plannen voor het weekend heb ik verder ook!
    Eerst natuurlijk morgenochtend een test :D
    Verder gaan we morgen bij een vriendin in Drenthe slapen. Ze heeft een zoontje die een half jaar ouder is als Dewi. Maandag gaan we dan wat leuks doen met z'n allen. Ik heb dus een extra dagje weekend...

Berretje, Sterkte met je hoofdpijn!

5. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hoi hoi

berretje wat lees ik nou... jeetje wat een pech had je vandaag. Ik hoop dat je snel herstelt van je ongelukje vandaag. Wat goed dat de ovutest eindelijk negatief is en je ervan uit kunt gaan dat je een eisprong gehad hebt. Ben het met suus eens.. nu moet de natuur zijn werk doen.

mama van Dewi...alweer 1 dag overtijd. Wat spannend! Hoop dat je snel een pos. test in handen hebt! Veel plezier in Drenthe! Van de primolut heb ik tot nu toe vrij weinig last gehad. Alleen de eerste dag en donderdag wat steken in mijn buik gehad. Moet ze nog 5 dagen innemen. Hoop dat het werkt en ik over 7 of 8 dagen ongi wordt. Wel raar idee aangezien ik ondertussen sinds maart niet meer ongi geweest ben...wow dat is alweer 5 maanden geleden... zucht als ik er zo over nadenk wordt ik er niet echt vrolijk van. Had al op de helft kunnen zitten, maar goed.. het is niet anders.

Hier een druk weekend. Vandaag de hele dag in de achtertuin gewerkt met mijn moeder en een vriendin. Wat een werk maar het is super opgeknapt! :) Vanavond lekker vrouwenfilmpje gekeken... lekker ontspannen. Morgen ga ik naar een babyshower en maandag lekker een dagje shoppen in duitsland.

xxx

6. C78

C78 Niet meer actief

Vanmorgen weer een negatieve test...
    Ik ga zo eerst weer nieuwe ovutesten bestellen, ik had er niet genoeg afgelopen maand. Misschien wel mijn ei niet gehad ofzo... Mocht ik ze toch niet nodig hebben is er hier wel een testfreak die ze bij bosjes verslijt ;)

Ik heb nog geen echt ongi gevoel en nog niet echt het idee dat ik zwanger ben. Ik heb nog af en toe wat steekjes in mijn buik maar dat was het...

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai mamavandewi,...ben gelijk online gekomen om te kijken,...en verdomme weer negatief,...dat is balen zeg!
    Misschien komt het nog van de week hoor,...hoe moeilijk het ook is, wacht het even nog een paar dagen af,...en ovutestjes zijn soms handig, soms ook niet ....Als je 5 dagen positief test hahaha

Jij weet toch meer van temp ook,...?
    met je ei stijgt ie,..daalt daarna??
    en voor ongi stijgt ie of daalt ie dan weer,....??

nou meis, rustig aan vandaag en wacht het nog even aqf,...weet het, wachten is dramaaaaaaa

succes!!
    kuskussssssss

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    wat hebben jullie trouwens allemaal een lekker weekend zeg!
    wij gaan vandaag klussen in huis, morgen moet ik naar de tandarts (weer een verdovingsspuit, gisteren al 2x in mijn voorhoofd!!) de rest van de week werken,...en savonds nog beetje klussen in huis,...volgend weekend denk maar even wat leuks gaan doen,...!

veel plezier meiden,...!!

kuskus

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hallo allemaal,

Ben weer terug van vakantie en met SUPERnieuws...Vanochtend twee mooie strepen op een zwangerschapstest!!!!!! Ben nog heel voorzichtig in het geloven, maar hopelijk gaat het dit keer helemaal goedkomen. Nu jullie nog. Ik hoop oprecht dat jullie me snel zullen volgen...

Mama van Dewi, spannend voor jou zag ik.
    Berretje, ik heb niet alles teruggelezen, maar zag ik nu dat je een hersenschudding hebt??

10. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,
    Ben ik weer na een weekendje weg. Heerlijk gezeilt gisteren op het Ijselmeer en een tent overgenomen. Zijn nu bijna klaar voor de vakantie. Wel nog ff een deadline halen...

@mamavandewi, spannend! Krijgt de test al een 2e streepje? Hoop het zo.

@ berretje, wat een pech heb je. Fijn dat die ovu test eindelijk lichter wordt. Heb je nog contact gehad met vk, ha of gyn?

@mvl, wow wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Hier nog steeds ongi, wel bijna over, maar wat belachelijk lang. Normaal na 3 dagen is het klaar.

Fijne dag! En kom zo nog wel ff spieken hoe het gaat.
    Liefs

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Succes bij de tandarts berretje, of ben je al terug?

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Wowwwwwwwwwwww Je meent het....!! Geweldig zwanger!
    oh meis, 2 streepjes staan er niet voor niks,...Maar ik kan mij voorstellen dat je het even voorzichtig wilt laten bezinken,....
    oh ik ben zo blij voor je!! Gefeliciteerd meis!! Gewoon weer van geniete, hoe moeilijk het soms ook kan zijn het andere uit je gedachten te zetten,....

Hier idd een hersenschudding en 3 hechtingen in mijn voorhoofd,...drama! gaat gelukkig weer beterder, maar die hechtingen vind ik toch niet zo prettig....

Verders had ik een hele lange cyclus, ik heb 5 dagen een posi ovutest gehad, wat mij erg zorgen baarde...Zaterdag was de test eindelijk negatief! eitje is dus vrijdagnacht, of zaterdag gesprongen,...en hebben donderdag geklust, dus hoop dat het nog in leven was allemaal,....Ik moet hoop houden, maar ik zie het somber in deze maand, maar ook om mijzelf in te dekken misschien,...wil ook zo graag weer en elke keer die teleurstelling...maar goed, we wachten af, moet nog bijna 2 weken wachten, dramaaaaaaaaaa

meis, geniet ervan, echt, alles komt goed...! hele dikke knuf voor jou!

(en wat ben ik blij voor je meis!! joepieeeeeee!!!)

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!
    oh heerlijk weekend gehad dus, doe je goed meis. Wanneer ga je op vakantie? en deadline halen,...op het werk??

Ik moet vanmiddag naar de tandarts, echt vreselijk!! Verdoving ook en dat vind ik zoooo eng, maar goed ik heb zaterdag al 2 verdovingen in mijn voorhoofd gehad, dus dit overleef ik ook vast wel,...maar te spannend gewoon! hahaha

Jeetje je ongi duurt lang, ik ken het, heb ik na mijn miskraam ook gehad hoor, nogmaal maar 2 dagen heftig en dan een dag minder en dan is het al zo goed als over,...maar goed, als dat erbij hoort moet het maar even,....dan lijkt het of je ei er weer eerder is meis, gaat de tijd (lijkt) sneller te gaan,...Ik zit op het wachtbankje, gewoon 2 weken wachten, echt vreselijk!!!

nou meiden, fijne dag en ik spiek ook af en toe weer even hoor!

kuss

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden!

Hoe gaat het hier?? alles ok met jullie?

@mvl,....kun je al een beetje aan het idee wennen dat je zwanger bent meis,...!? echt geweldig hoor!

@silsa,...Jij aan de ovutesten deze maand, of temp jij?

@mamavandewi...leuk weekend gehad, gezellig bij je vriendin? Heb je vakantie trouwens, werk je?

@karin...Hoe gaat het met je? bijna klaar met de pillen zeker....??

Hier alles ok...! Ben zooo moe, maar dat komt van het klussen in huis hoor,.. en van de koppijn denk ik. Vandaag wat rustiger aan gedaan met werk en morgen gewoon weer volop aan de slag....Naar de tandarts geweest vandaag, wat een drama is dat zeg, maar ik heb het overleefd ;)
    og 12 dagen wachten zeg, echt zo vervelend elke keer weer....Wil zo graag dat het raak is deze maand....ik heb ongipijntjes, maar dat heb ik elke keer na mijn ei,...verders helemaal nergens last van. MAar dat is ook veelste vroeg als er iets zou zijn natuurlijk, want ei is vrijdag of zaterdag pas geweest... duurt ongeveer 5 dagen tot innestelling toch...??

nou ladies, ik ga lekker mijn bedje in zo...morgen weer een lange dag!

Truste en tot snel weer!

kuss

15. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben ook weer terug!!

MVL, Gefeliciteeeeeerdd!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat super zeg! Ik kan me ook indenken dat het nu extra spannend is... Ik hoop dat alles goed blijft gaan en je over 8 maandjes een baby in je armen hebt! Wat een goed bericht zo na je vakantie!

Ik hoop dat ik morgen ook zulk goed nieuws mag vertellen... Ik ben nog niet ongesteld dus morgen weer een test.

Silsa, misschien is het nog even weer een grote schoonmaak en lukt het deze ronde wel! Ik hoop het echt voor je!!

Berretje, zijn je ovutesten nog lichter geworden?
    Met tempen heb je een verhoging als je ei is gesprongen. Deze duurt totdat je ongesteld wordt. Als je zwanger bent blijft hij hoog, zoniet dan daalt hij vlak voordat je ongesteld wordt. Het scheelt alleen maar ongeveer een halve graad, dus het komt wel nauwkeurig... (vandaar dat 's ochtends tempen beter is en dan voordat je je bed uit komt)
    Ook voor jou hoop ik dat je (super)ei deze maand goed nieuws betekend!

16. C78

C78 Niet meer actief

@ Berretje, Ik werk 4 dagen in de week... ma,di, do, vr. Zo'n weekendje weg vind ik wel een vakantie :D
    We zijn in juli op vakantie geweest en gaan over 6 weken nog een midweekje met die vriendin van van het weekend naar Landal het Vennebos.
    Morgen gewoon weer een werkdag...

Ligt je vloer mooi?? Is het al klaar of hebben ze je hulp hard gemist?

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!

Lekker toch even een weekendje weg, heerlijk!
    en 4 dagen werken is ook wel lekker denk ik, nou ja als je 5 gewend bent bedoel ik hahaha....Want met een kleine en een huishouden is 4 ook nog vrij druk denk ik,...
    Ik wilde ook 4 dagen gaan werken, maar ja was nu nog niet nodig, dus hopelijk in de toekomst.

Zaterdag was de ovutest negatief, eindelijk! en nu dacht ik te gaan temp, maar dat moet je vanaf het begin doen en de VK zei in de avond, maar beter schijnt elke ochtend. Alleen ben ik GEEN ochtend mens, dus dat zal lastig worden hiero. Volgende ronde wellicht proberen, maar ik hoop dat het dan niet meer nodig is,.. heb nu trouwens af en toe opvliegers, maar dat zal wel komen door mijn koppie en de drukte,... hahaha

De vloer ligt super mooi! en gelukkig ook zonder mij gered hahaha,....moeten nog wel wat dingen doen, maar daar hebben we nu alle tijd voor...!

Jij morgen testen,...jeetje wat spannend zeg...! Voel je nog iets "vreemds" aan je lichaam,... en geen ongi, dus dat is positief....Hoop zo dat je morgen een goede test in handen hebt,....Hoelaat ga je testen??
    Ik moet om half 9 van huis weg, probeer daarvoor nog wel even te kijken ok,...!

Kuskusssss

18. C78

C78 Niet meer actief

Hij is weer negatief... :(

Ik heb ook al een week last van opvliegers! Ik dacht dat dat door mijn dieet kwam, maar daar is het geen symptoom van...
    Verder heb ik wat gespannen borsten, ze voelen alsof ze verbrand zijn door de zon.
    Het zijn alleen van die vage dingen die ook bij naderende ongi kunnen horen.

Hopelijk test ik snel positief... dit is helemaal vervelend!

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hey meis!

kwam nog even snel kijken naar je test uitslag,... Verdomme zeg! Weer negatief,...!
    opvliegers heb ik ook last van, zou niet weten hoe dat komt,...en ik zweet mij echt rot in bed, net of ik koorts heb, maar heb ik niet....vreemd!
    jeetje meis,...ik hoop zo da je van de week positief test,...
    hou nog even vol....!
    heb je je eisprong gevoelt of weet je niet precies?
    anders had je nu echt al ongi moeten zijn joh,...je hcg stijgt misschien langzaam,...
    hou nog even vol met wachten!

kuskusssss

ik ga snel werken!!!

20. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Mamavandewi, spannend hoor! Balen dat je nog geen posi test hebt. Maar dat komt hopelijk heel snel.

Reageer later ff verder. Ik heb extreem bloedverlies en heel veel stolsels. Meer dan met de mk. Ongi was gister over dacht ik. Ga de gyn bellen. Loopt er echt uit. Weet niet zo goed wat ik moet. Was het dan toch alles behalve schoon...

Deel Deze Pagina