mama van dewi, vervelend alweer een negatieve test. En je weet zeker wanneer je ei is geweest? Dus het kan niet per ongeluk een langere cyclus zijn?? Hoop voor je dat je snel positief test, dit is niet leuk... silsa, vervelend een lichaam dat zo tegenwerkt. Hopelijk ben je nu snel overal vanaf en kan je overnieuw beginnen. Laat je even weten wat de gyn heeft gezegd??
jeetje meis, wat is dat nou weer voor raars,...? ben benieuwd hoor, hoop dat je gelijk terecht kunt en ze er even naar kijken,...wat raar joh!! Hoop dat alles goed is hoor...!! laat je snel iets weten?? kuskus
Ik heb een mk gehad. Waarschijnlijk ongeveer 8 wkn. Voor de zekerheid onderzoeken ze een stukje weefsel in het lab. Morgen uitslag ook van bloedonderzoek en een telefonische afspraak. Snap er niets van 2x ongi geweest en vorige week nog een nega test. Was ik toch zwanger, vind het zo vreemd. Maandag gaat ze dit bespreken. 29 en 2 mk achter elkaar is toch raar. Hopelijk gaan ze kijken waar het door komt. Liefs
Zit me net te bedenken heb ook gewoon m'n ei gespot. Dit kan toch niet... Vind het raar en onwerkelijk
hai meis! wat vreemd zeg,...ook negatieve testen en een ei gehad,...en dan een MK....??? En als je nu hcg test?? een zw test doet, dan moet ik nog positief aangeven hoor,.... Anders kan het ook echt wel restweefsel zijn wat gewoon goed vast zat, en niet gezien is, en wat nu loskomt, want anders kan het toch niet, ook niet als je geen hcg in je bloed hebt..... jeetje meis, wat een schrik zeg!! Wel goed dat ze het gaan onderzoeken,....zag je er zelf iets aan of niet??? sterkte meis! hele dikke knuf voor jou!!
Gekke is dat ze een zwangerschapsring zag. Begrijp er vrij weinig van. Hcg is geprikt, hoor het morgen.
naja zeg....dat is toch vaag....! en kan dat niet zijn van je eerste miskraam,...? dat die nasleep gewoon lang is geweest...?? ik zeg ook maar wat hoor, probeer mee te denken,....
Ga het haar ff vragen ja, dat is een goede! Zelfs m'n ouders weten nog van niets. Rare dag geweest...
Lief dat je meedenkt! Is wel extreem veel bloedverlies en heel veel stolsels. Lijkt me haast niet dat ze dat over het hoofd gezien hebben. Ga wel een lijst met vragen maken voor de gyn, zoveel tegenstrijdigheden voor me gevoel. Het was trouwens ook een andere gyn dan de vorige keer. Ze heeft de foto's gezien van de controle en zag er echt schoon uit... Weet het ook niet. Afwachten maar. Wel gek als je denkt niet zwanger te zijn en dan dit. Gelukkig had ik ook nog niets om me opnte verheugen daardoor.
Kwaaltjes na m'n ei haha die er dus waarschijnlijk niet was. Wat krampjes en lage rugpijn. Vorige keer had ik een trekkerig gevoel en voelde ik m'n borsten behoorlijk, dat had ik nu niet. Vond wel m'n ongi's erg anders tov al die ongi's voor de mk. Vroeg m'n broertje de hond uit te laten en heeft uiteindelijk een auto geleend en is met mee gegaan naar de gyn. Onwijs lief! Mannetje is ook uit z'n werk gekomen, was er toen wij weggingen uit het zh. Wat een schatten.
jeetje wat gek zeg,... maar die ongi die nu al een week duurde was dus al het begin van een miskraam dan,...? jeetje meis, wat heftig allemaal zeg! pffffff rustig aan he!
Silsa, wat een vreemd verhaal, laat het maar goed onderzoeken. Kan toch bijna geen MK zijn?? Kan het restweefsel zijn, dat maakte bij mij ook hcg aan, en op de controle-echo was toen alles schoon gebleken, maar hadden ze dus toch niets gezien.
Heb m'n schoonzusje gesproken. Is wel een appart verhaal. Bloed en weefsel zal waarschijnlijk iets meer duidelijkheid geven. Ze wil ook graag de uitslag van morgen horen en zegt dat ze helemaal goed gehandeld hebben zo. Zwangerschapsring geeft toch aan dat er een zwangerschap is/was. Zelfs nog met een iemiemienie kleine kans dat het nog goed zit. Kan ook een pseudo zwangerschap zijn. Het is niet de mk van de vorige keer. Daar lijkt het niet op. Afwachten dus op de uitslag... En waarschijnlijk controle echo en nog een keer hcg controleren om het verloop te zien.
Silsa, wat een naar verhaal!! Ik ben ook erg benieuwd naar je HCG uitslag! Vooral omdat die vorige week ook nog negatief was... Bij mijn mk dacht ik ook ongesteld te zijn geworden. Na 10 dagen bloeden met stolsels stopte het eindelijk. Een week later begon het alleen weer. Het is bij mij waarschijnlijk een bbz geweest. Hou het in de gaten en laat anders ook goed nakijken of het niet een bbz is! Veel sterkte meid!!! Knuffel
Hallo allemaal, was even een paar dagen niet op ZP, weinig thuis geweest en gister een dagje geshopt in Duitsland. Maar wat hebben jullie weer veel meegemaakt zeg! @ Silsa, jeetje meid. Wat een apart verhaal! Hoop dat snel duidelijk wordt wat er precies aan de hand was. @ Mvl: Gefeliciteerd! @ Berretje: hoe gaat het met je? Nog veel last van je hoofd? @ Mama van Dewi: balen zeg dat je test weer negatief was. Hoop dat je snel positief test! @ hier: Nog steeds aan de Primolut. Nog 3 dagen en dan ben ik er klaar mee. Als het goed is word ik dus zondag of maandag ongi. Hoop het echt van harte. Wij hebben trouwens besloten om donderdag op vakantie te gaan. Wat een timing. Hoop weinig last van mijn ongi te hebben. xxx
jeetje silsa, echt super vervelend dit zeg voor je! Ik hoop dat het snel deuidelijk wordt allemaal,...en we horen het dan wel he,..rustig aan meis, en echt even goed aan jezelf denken he! Mamavandewi,...hoe gaat ie met je? balen van je negatest zeker! Hoe voel je je verder,..? ergens last van,..voel je al iets?? Hoop zo dat je snel een posi test hebt,...wanneer ga je weer testen....? Karin, nog 3 dagen, spannend zeg, hopen dat je lekker ongi wordt, en dan helemaal schoon en fris aan een nieuwe ronde kan starten,.. en op vakantie ongi worden, tja is even niet anders,...kan mij/of een ander ook gebeuren, en tja het is voor een goed doel meis,....Waar gaan jullie heen? Lekker even genieten hoor...!! Ik hoop dat je er verder weinig last van hebt, en anders gewoon lekker met kruikje op je buikie.... Mvl, hoe voel je je?? ben je misselijk,...? voel je je goed verders...? Wanneer heb je een eerste echo,..?? gewoon weer genieten ervan hoor,....je krijgt spijt als je dat achteraf niet gedaan hebt.... hier alles ok hoor, hoofdje gaat ook weer wat beter, en maandag mogen de hechtingen eruit, daar kijk ik naar uit want dan is dat vieze draadje eruit,..wordt al misselijk als ik ernaar kijk, en met haren wassen enzo, niet handig!! maar vind het ook eng hoor, gaan ze dat losknippen enzo, en bang dat het pijn doet,...maar goed, niet teveel aan denken nog, dat is maandag pas...! Verders nog nergens last van,...voel af en toe steekjes in buik, maar heb ik dus altijd gehad na stoppen met pil, dus niks speciaals,... honger op rare momenten, maar dat had ik ook wel eens als ik ongi moest worden,...moe ben ik ook, maar dat is van het klussen in huis en elke keer laat slapen en ook nog werken daarnaast elke dag,....dus geen kwaaltjes! hahaha Ga pas vermoedingen krijgen als ik wee rvan die tuiten (spenen) borsten krijg hahahaha nou meiden, ga nu lekker mijn bedje in, morgen weer vroeg dag en 's avonds weer lekker de laatste dingetjes doen in huis,.... Dikke knuf voor jullie, slaap lekker voor straks! en Silsa, ben benieuwd naar de uitslag morgen,...probeer een beetje te slapen en niet teveel na te denken he,...morgen weet je meer..!! kuskus
Ik ben vannacht weer ongesteld geworden... *Balen!!* Nog een paar nachtjes en dan voel ik me vast weer wat beter. Vandaag in elk geval een flinke baaldag!!! Slisa, veel sterkte vandaag!