Wow goed zo meis!! doe je goed!! zou ik echt niet kunnen hoor, die discipline! Ga zo door meis! fijne dag allemaal! kuskusss
Ja, goed gedaan mamavandewi!! Ga zo door! Nog steeds weinig bloedverlies. Voel me eigenlijk best wel ok. Geen buikpijn, beetje moe en hoofdpijn, thats it. Ben ook niet zo'n emowrak als de vorige keer. Fijne dag allemaal!
Heb vandaag een heel erg licht streepje, bijna witte ovutest. Ben bang dat het toch wat langer gaat duren... he balen.
Fijn dat het weer bijna over is! Ik denk inderdaad dat je wel weer 2 weken bij je cyclus op kan tellen deze maand, helaas... Vanaf volgende week ga ik ook weer aan de ovutesten. Ik heb er 30 liggen dus dat moet toch wel voldoende zijn voor deze maand Nu kan ik mijn ei vast niet missen...
Ja, ovutesten haha. een berg hier morgen. Gaan lekker mee op vakantie. Dan zouden we wel eens gelijk kunnen gaan lopen... We merken het wel. Allebei niet heel duidelijke cyclus. Vond wel fijn dat je vertelde van die lichte test na ongi en daarna wit. Was stiekem al een beetje voorbereid daardoor. Liefs
Misschien had je het al gezegd, maar waar ga je naartoe op vakantie en voor hoe lang? Veel plezier in elk geval!! Ik ben ook benieuwd of we verder een beetje gelijk op gaan lopen deze maand!
We gaan met de tent en de hond naar Frankrijk. Nog geen idee waar, dat zien we nog wel. Wachten op ei.... Wel goede afleiding. Ben waarschijnlijk af en toe wel online, maar niet zo vaak als nu.
hai meiden! was even drukkies, sorry sorry! Silsa, lekker op vakantie, heerlijk, wanneer ga je precies meis!? Lekekr even weg, doe je goed, en neem de ovutesten maar mee hoor,.. jij ook weer een hele berg besteld mamavandewi,...nu kun je hem echt niet meer missen hoor,...Goed zo! Hier nog niks aan de hand....maar had vorige keer ook na mijn ei nergens last van,..nou ja, weekje voor nod ongeveer was ik draaierig en koppijn,..nu nergens last van,....toen pas na mijn nod, die was dinsdag, en vrijdag positief getest,..had mijn ei eerder die maand, en dus eerder nod, niet geweten toen, achteraf teruggerekend,.. maar goed lang verhaal, niet boeiend,...alleen dat ik nu nog niks voel en ik wil zo graag wat voelen,...ben het wachten zo zat,...maar goed dat hoef ik jullie niet te vertellen, jullie weten precies hoe dat voelt,...dramaaaaa deze ronde gaan we allemaal zwanger worden meiden, en zwanger blijven,..laten we dat afspreken ok! Sweet dreams voor straks! kusss
Klinkt goed. Zullen we dat maar doen. Juist niets voelen kan ook een goed teken zijn he! Hoe gaat het met je hoofd? Weten het zelf ook nog niet precies. Plan was om morgenochtend te vertrekken. Door mk waarschijnlijk zondag pas. Moet eerst wat afronden, dat heeft helaas vertraging opgelopen.
Nog een weekje in spanning dus berretje... Geduld is een schone zaak! Misschien komen er nog wel duidelijke kwaaltjes. Meestal zijn ze maar vaag en kan het netzo goed op ongi duiden. Vervelend he! Silsa, heb je nog een keer controle nu na deze vage mk? Ik heb op 6 september een afspraak bij de gyn en op 8 september NOD zag ik vandaag. Het zou toch mooi zijn als ik dan toch al zwanger blijk te zijn... Ik ga eten! XX
Ja dat zou gaaf zijn. Ze moeten gewoon een vruchtzakje zien!!!! Heb over 2 wkn telefonische afspraak. In principe geen controle door goed hcg en stolsel/bloedverlies. Denk dat ik er wel om ga vragen, kon wel nl. Moet ik zelf aangeven. Weet nu zeker dat ik iig om bloedtesten ga vragen. Ben benieuwd wat ze met de andere gyn's gaat bespreken maandag. Liefs
Hai meiden! Sorry had eerder geen tijd. Nu even snel vanuit bed op mijn nieuwe blackberry,nog even wennen hoor. Jij Silsa straks lekker op vakantie! Echt even gaan genieteb hoor! Hoelang moeten we je missen meis? En mvandewi hoop ook zeker dat je dan zwanger bent,zou wel gaaf zijn als ze het dan gelijk zien! Hier alweer buikpijntjes,ben benieuwd. Echt zeurende steekjes. We wachten af,testen doe ik niet meer. Pas als ik denk zwaar overtijd te zijn hoor. Help mij behoeden!! Nou ik ga slapen, tot morgen weer meiden. dan hele verhaal over meubels want is niet goed gegaan vandaag. Kussss
Berretje, altijd weer spannend zo'n week wachten voor je NOD! Elke keer bij elk dingetje dat je voelt weer denken, zal dit het dan zijn??? Is het nu raak? Dat is elke keer de langste week van de maand!! Ik duim voor je dat het deze maand wel lukt! Ik had gister een verjaardag van een vriendin. Een andere meid had het goede nieuws dat ze 9 weken zwanger was... Ik heb gelijk weer de rest van de avond gebaald Natuurlijk gun ik het haar ook, maar het was nu toch wel eigenlijk mijn beurt om zwanger te zijn!? Ik ben ook zo jaloers elke keer, ik kan er niets aan doen! Ondertussen tikken hier de maanden gewoon verder... Als het nu met 6 maanden gelukt was om zwanger te worden had ik ook nu weer een babytje gehad. 6 maanden is toch eigenlijk wel erg mooi, ik zit nu aan de 14. Sorry voor mijn geklaag zo op de ochtend! Het is nog wel mooi weer We gaan er toch gewoon weer met goede moed tegenaan deze maand, wie weet...
Ik snap je gevoel helemaal hoor, ik had ook nu al een babytje van 2 maanden oud in mijn handen kunnen hebben. Nu staan we (voor de 3e keer) in zo'n onzekere periode met enorme twijfels of het dit keer wel goed gaat. En jij staat met lege handen te wachten zonder uitzicht hoe lang het nog gaat duren. Blijft een ontzettend moeilijk iets, je kinderwens is gewoon zo enorm sterk aanwezig. Hopelijk komt je tijd snel. Ik duim met jullie mee. I
Heel herkenbaar. In november dit jaar zijn we uitgerekend van kindje-dat-we-nooit-zullen-leren-kennen nummer 5. Ik probeer al die data maar zoveel mogelijk te vergeten, en dat lukt de ene keer beter dan de andere keer. Verder ga ik alle verjaardagen van vriendinnen en familie zonder uitzondering uit de weg, omdat ik niet geconfronteerd wil worden met de dikke buiken en het kindergeluk van anderen. Dus ik ga niet meer, puur uit zelfbescherming, want van het blijde nieuws van een ander ben ik een paar dagen helemaal van slag. Dat kost me energie die al spaarzaam is en die ik liever in onszelf wil steken. We vieren verjaardagen dus op een andere manier, met een etentje of met een leuke afspraak. Hopelijk kan ik er ooit wel weer tegen, maar voorlopig nog echt helemáál niet. Suus
hai hai!! ik weet hoe het voelt hoor,...iedereen wordt zwanger om je heen,..op straat zie je dikke buiken,...en dan wil ik ook zo graag, ben echt stinkend jaloers,...het steekt gewoon echt! en ik gun het een ander echt wel, maar mijzelf ook zooooo!! en jullie ook, want ik zeg wel eerlijk van mensen uit de omgeving heb ik zoiets van hallo, ik wil ook en ben ik jaloers, maar jullie gun ik het ook heel erg, zou niet jaloers zijn dan hoor,...maar dat komt omdat ik weet hoe het met ons allen vergaat en we in hetzelfde schuitje zitten,... wat was het een mooie dag he meiden! ik heb meubels geshopt,...! had alles gekocht en gisteren kwamen ze dus leveren en wat denk je,..bij alle 4 de dingen die we besteld hadden was iets kapot of mis,...zo slecht! ik was ook best wel pissig...nu kunnen we WEER 6 weken wachten,...dus ik ben gaan kijken voor andere dingen. MAar wat we hebben gekocht blijf ik toch het leukste vinden, dus ik geef ze nog maar een kans en als het dan niet goed is,...tja dan gaat het terug en gaan we op zoek naar andere dingen,... nu nog een bank vinden! die hebben we ook nog niet hahaha Had vanmorgen onder douche (maak de binnenkant ook altijd even "schoon") en ik was paar speldenknopjes bruin,...en klein beetje rood wat in afscheiding zat zeg maar,....pff wat is dat nu weer werd ook met koppijn wakker en ben mega sacho dus ik denk echt dat mijn ongi eraan komt,..wel vroeg want vorige week was mijn eisprong, dus dat is 1 week later.... nou ja, we wachten weer af. Heb wel ongi buikpijnen en steekjes,..ben benieuwd!! Hoe gaat ie verders met jullie?? kussss
kun je nagaan,...dan was het bij ons in nov pas de eerste,...bij jou al 5,...! kan mij voorstellen dat je dan al je energie nodig hebt meis!! ik blijf die datu onthouden,...zo vreselijk als het straks nov is en we nog niet zwanger zijn,...drama!
Silsa fijne vakantie meis! ga lekker genieten, probeer alles een plekje te geven en wat los te laten meis! neem je ovutesten mee en geniet samen van de vrije dagen! hele dikke knuf voor jou, en we gaan je missen....! kuskus
gadver ik haat mijn banner trouwens,...staat er 7 dagen,...dat is te lang,...en ongi worden wil ik ook niet,...dus ik moet niet zeuren en gewoon hopen dat ik de komende 7 dagen neit ongi wordt en rustig afwachten,...grrrr... ga ik doen meiden! hahaha
Suus, lijkt me inderdaad verschrikkelijk... 5 miskramen achter elkaar en nog niet zwanger Hoe gaat het nu eigenlijk verder met je? Wanneer heb je weer een afspraak bij de gyn? Is er al een soort van behandelplan gemaakt? Ik ben altijd erg nieuwsgierig (sorry)