Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dat wel maar toch blijft klote! Drink een lekker wijntje meis! Wij gaan even hapje eten en naar de bios! Dat heb je al de tv nog niet hangt thuis he. Elk nadeel heeft zijn voordeel...

Kus

2. C78

C78 Niet meer actief

Suus, ik kan me voorstellen dat je een onzeker gevoel hebt!
    Wel fijn aan de ene kant dat je nu in elk geval een normale ongi hebt. Dan moet je toch ook een eisprong hebben gehad en in elk geval BMslijm hebben aangemaakt. Dat klinkt dan toch in elk geval wel weer een stuk hoopvoller...

Smaakt je wijntje goed vanavond? Ik had ook gisteravond besloten dat ik wel een glaasje whisky had verdiend :) Soms gewoon een keertje doen!

3. C78

C78 Niet meer actief

Ik vond het inderdaad ook zwaar irritant, overtijd en toch niet zwanger! Als het dan toch niets is mag het zelfs wel een dagje voor NOD beginnen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

Welke film ben je geweest?
    Wij moeten ook echt weer eens naar de bios... Ik ben zelf maar 1x geweest sinds Dewi er is! Voordat ze er was gingen we zeker 2x per maand. We keken bijna alle films in de bios...

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Op zich was ik al sinds april al normaal ongesteld. Daarom kwam de diagnose Asherman ook vrij onverwacht.

Suus

5. C78

C78 Niet meer actief

Als je sinds april al wel normale menstrauties hebt, zou ik er denk ik toch wel goede hoop op houden dat je nog gewoon zwanger kunt worden... Maarja, met jouw geschiedenis is ook vooral het zwanger blijven iets wat een keer moet lukken :(

Toch hoop ik voor je dat het toch snel een keer echt helemaal gaat lukken!!

XX

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Zo... Rijden terug naar huis. Zijn naar Salt geweest,goede film!! Wij zijn ook echt wel van de films,kijken ook veel thuis en met regelmaat een biosbezoek. Ivm verbouwen even wat minder, maar nu dus leuk avondje gehad samen. Straks slapen en zenwachtig zijn voor morgen, dan mogen de hechtingen uit mijn koppie! Bah! Eng! Maar zal wel weer goedkomen.

Tja als we dan toch ongi worden willen we niet lang wachten he!! En Suus, zeker rot voor jou maar beetje positief denk ik ook dat je ongi wordt. Hoop houden meis! Echt!

En mvdewi al aan de ovutesten??

Mvl voel jeje goed meis??

Truste voor straks allemaal! Kus

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb wel hoop hoor, een sprankje, maar het is gewoon wel zwaar na 5 miskramen om nog echt te geloven dat het goed komt. Hoe realistisch is dat ook? Niemand die het weet.

Suus

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Tuurlijk blijft het moeilijk! Maar probeer vol te houden anders ga je er echt onderdoor...

Hier vanmorgen weer bruine sliert en leek ook beetje helder rood bij te zitten, maar alleen als ik dus zelf binnen voel, zit niet in mijn broekje zeg maar...
    Heb ook ongibuikpijn nog.
    Gister en eergister zat mijn baarmoedermond ook heel laag leek wel en vrij gesloten. Zit nu weer een stuk dieper... Weet iemand daar iets over?
    Nou ja we wachten af, maar als ik ongi wordt dan goed en niet weer 1 dag bruin want dan bel ik gyn maar weer eens... Pffff die onzekerheid he!!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Uiteraard probeer ik vol te houden (ik heb ook weinig keus) maar ik ben hier al lang geleden aan onderdoor gegaan, om eerlijk te zijn.
    Op een gegeven moment gaat er iets dood vanbinnen en dat wordt niet meer levend. Als ik net weer ongesteld ben of een miskraam heb gehad, dan is dat gevoel het sterkst. Nu dus.

Klinkt vervelend Berretje, en heel vaag. Ik zou je toch echt willen aanraden om te gaan temperaturen 's ochtends, dan kun je tenminste aantonen dat je een eisprong hebt en vooral ook wanneer die precies plaatsvindt. Want alleen dan weet je ook precies wanneer je ongesteld zou moeten worden en of het bloedverlies je menstruatie is of niet. Als je dat niet weet, dan zeggen ze in het ziekenhuis ongetwijfeld dat je cyclus nog steeds een beetje van slag is en dat je maar even moet afwachten. En dat moet dus juist niet, want het duurt nu wel lang genoeg.

Ik hoop dat het alsnog doorbreekt! (Of dat je zwanger bent.)

Suus

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Suus...
    Tja dat je er al aan onderdoor bent gegaan,..snap ik ook,...maar probeer sterk te blijven,...dat bedoel ik eigenlijk,...
    Ikzelf zie het soms al niet meer zitten allemaal,...als ik mee zou maken wat jij hebt meegemaakt zou ik mij ook geen raad meer weten,...MAar toch hoop ik dat je sterk blijft!

Ja ik moet echt geen temp smorgens, maa rik vergeet het gewoon echt, zo stom, wordt wakker en stap uit bed,....GRRR!
    ik ga het proberen, zal vragen of mijn vriend mij kan wakker maken als hij eruit gaat en dan zeggen dat ik moet temp,...wil misschien wel helpen...
    Ik hoop idd goed ongi te worden of zwanger te zijn natuurlijk,..maar als er nu weer niks komt binnen nu en 1 week ga ik bellen. Als ze dan zeggen dat cyclus van slag is wordt ik denk echt even boos, dan gaan ze maar verder zoeken, maar laat me niet weer naar huis sturen....
    Nou ja, nu maar even afwachten nog,...de buikkrampen worden nu echt steeds meer,..echt ongi dus ik denk dat het eraan komt,....

kuskus

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet niet precies hoe je dat doet, sterk blijven. Ik snap niet eens dat ik nog functioneer.

Hoop dat het doorbreekt dan, nogmaals. En vraag anders om een hysteroscopie, dat is echt de énige manier om te bepalen of er iets mis is vanbinnen. Laat je niet afschepen met een echo of een waterecho (SIS-echo) want daar zien ze niet alles op! Bij mij is keer op keer restweefsel over het hoofd gezien, en mogelijk ook de Asherman.

Suus

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje meis,...trek je het allemaal nog wel,...?
    werk je? zit je thuis? spreek je wel verder met iemand erover....hoe gaat je vriend/man ermee om?

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik overleef het wel hoor, maar het verdriet en de angst voor de toekomst is altijd aanwezig.

Suus

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    ken het gevoel,.....sterkte meis!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jij ook, hoor.

Suus

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    #576 Berretje27, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
    Wat een K..dag zeg!!

Alles zat al tegen, ben al zo sacho als weet ik het wat...down en nergens zin in....En ja hoor, ook nog eens bruinverlies, en als ik binnenin check ook wat rood...jakkie!
    Ga maar weer vandaag beginnen met tellen...dit is echt een ongi....
    Verdomme....!!!

Het eten staat op, maar het liefst pak ik een bak chips,...heb zo een honger gevoel,...
    Ga vanavond denk lekker op tijd liggen sacherijnen in mijn bed.....

kuskussss

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Balen Berretje! Zullen we afspreken dat we over 2 weken allebei goed zwanger zijn? ;)

Lfs, Suus

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh ik hoop het zo,....wat is dit slecht voor je uhhh.....voor alles gewoon,..bah!
    Hoop dat het nu ook goed doorzet,..laat die golf maar komen, graag zelfs, dan weet ik dat het goed zit (nou ja weet je nooit, maar dat geeft een fijner gevoel!)
    November komt steeds dichterbij en ik wil stoppen met tellen in mijn kop hoever ik nu geweest was,...pfff trek het echt even niet meer....K..zooi!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet precies wat je bedoelt. Je bent woedend en verdrietig tegelijk, want je voelt je zo machteloos. Het is echt heel zwaar allemaal. Helaas weet je dat alleen als je het zelf hebt doorgemaakt.

Neem een grote, dikke wijn. Of zo. Mag best.

Suus

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    je zegt het echt helemaal zoals het is,...Zo boos ook ja, en waarop, weet ik niet....en verdrietig dat het weer niet gelukt is,...ben er ook zoveel mee bezig, maar kan ook niet anders...het beheerst mijn leven momenteel, maar kan dat niet stoppen,...GRRRR
    Ik drink nooit, dus om nu een wijntje te nemen,.. (vind het niet lekker) maar na het eten trek ik een grote zak chips open en ga ik lekker in bed (ja in bed!!) chip liggen eten.....komt op hetzelfde neer als een wijntje hahahaha

thanx Suus dat je mij zo begrijpt,...dat is soms ook al even fijn!

-x-

Deel Deze Pagina