Jemig, jij bent wel van de ongelukken hè? Mooi ziekenhuis inderdaad, erg aardige en kundige arts ook. Da's veel belangrijker. Suus
Haha... Beetje ongeluksvogel denk ik ja.. Maar meestal is het niet mijn eigen schuld hihi dus nog rotter ik ben gewoon elke keer op de verkeerde tijd ergens hihi Ja kundig moeten ze zeker zijn. Weet je al wanneer je mag? Lang wachten??
Oh dat is te overzien.. Nu duurt wachten natuurlijk altijd lang! Even zeggen als het zover is dan he... Daarna gaan we echt met zijn allen zwanger zijn en blijven,ik heb er vertrouwen in!! En nu ga ik snel nog even wat doen hihi... Daarna eten koken en nog 1 en ander in huis doen, morgen komen er weer wat werkmensen en moeten we wat dingen af hebben hihihi
Haha,..ja dat doe ik vanavond. Was nog aan het werk,nu aan het eten bezig...druk hoor je huishouden en een fulltime baan,daarnaast nog klussen in huis...wordt echt gek soms. Maar goed het eind is in zicht,daarna alleen nog maar fulltime werken en een huishouden haha... Eetse voor straks!
Over 2 weken is dan inderdaad nog wel weer te overzien! Maar hopen dat je daarna wel snel weer verder kan! Naast een full time baan al die ongemakken... Zijn je collega's wel enigszins op de hoogte? Lijkt me toch wel handig met al je ziekenhuis bezoeken elke keer. Mijn directe collega's waren ook op de hoogte van mijn mk. Ik denk dat ik het ze ook ga vertellen als we de mmm instappen... Ik heb wel een pc op mijn werk en neus af en toe even op het forum. Verder ook wel eens mijn webmail. Helaas heb ik een baan bij de overheid en kan het veelvuldig gebruik van de pc voor prive doeleinden nare gevolgen opleveren. Misschien moet ik ook maar handiger worden met typen in die kleine vakjes op mijn mobiel Oefening baart kunst dus wie weet ben ik er snel al handiger in!
Ja hoor, 2 weken is prima te overzien. Kan er ook nog wel bij. Je krijgt vanzelf geduld in dit proces. En dat wil in mijn geval heel wat zeggen. Het is echt een flinke les in nederigheid: over de echt belangrijke dingen in het leven heb je geen ene bal te zeggen. De meeste van mijn collega's weten van niets, en dat wil ik graag zo houden, anders kan ik niet meer functioneren. Nu zet ik m'n 'werkmasker' op en kan ik zo aan de privé-ellende ontsnappen een paar uur per dag. Als ik denk dat iedereen denkt 'Gut, wat sneu' dan zou ik het nog veel moeilijker hebben. Ik moet er niet aan denken dat ze het allemaal zouden weten, maar dat verschilt van mens tot mens, denk ik. Suus
Het ligt misschien ook aan de situatie... ik werk in een klein team met 3 anderen (mannen) en zij en mijn (vrouwelijke) afdelingshoofd zijn wel op de hoogte. Ik hou niet zo van smoesjes bedenken voor mijn afwezigheid. Dat kan ik ook niet
Nee, smoesjes verzin ik ook niet. Ik zeg gewoon dat ik naar de dokter moet of naar het ziekenhuis. Mijn leidinggevende weet het wel, dat vind ik genoeg. En de rest mag zelf verzinnen wat er zou kunnen zijn, ik weet tenslotte ook geen intieme details van hun leven. Maar kan me voorstellen dat dat in een klein team anders ligt, hoor. Suus
Bij mij weten ook de leidinggevenden het hoor, en een paar naaste collega's die ik echt elke dag spreek, maar verder ook niet...Dan gaat iedereen of vragen of naar je kijken zo van ben je alweer zwanger enzo, en weten dan dat we bezig zijn ook,..echt geen zin in....! Weet nu ook dat we ons mond houden tot zeker wel 14 weken ofzo aan vrienden enzo,...want heb echt geen zin om weer te moeten vertellen dat het fout is gegaan, en ben zelfs ook onzeker denk ik als het weer ooit zou lukken.... ouders zou ik het misschien wel vertellen, maar ook pas als we weer op 10 weken zijn ofzo en echo hebben gehad.... Maar goed, zo ver is het helaas nog niet...! Ik heb trouwens echt goed ongi,...wat de afgelopen maanden niet is gekomen komt nu,...nou ja, of het lijkt nu veel omdat het alweer een tijd geleden is hahaha...maar het is in ieder geval goed aanwezig,...dramaaaaaaa Werk je voor de overheid mamavandewi,...wat leuk zeg! nee dan kun je niet veel op internet overdag enzo he,...ik eigenlijk ook niet hoor van de baas (vermoed ik) maar goed, wat niet weet.... en op mijn privemobieltje is het niet te controleren he,...En daarnaast werk ik ook gewoon, dus dat scheelt hahahaah nou meiden, ik ga weer even wat doen in huis, en dan even lekker bed hangen (want een bank hebben we nog niet haha) fijne avond!!!
oh ik heb trouwens vanmorgen voor het eerst getempt...! om 6 uur al! dan staat mijn vriend op, dus doe ik het dan maar elke keer... is het erg als het ook eens rond half 7 is,...? moet ik nu ook elke avond zelfde tijd naar bed,..ook weekend? temp was nu trouwens lager dan voor mijn ongi, dat kan wel kloppen toch....? gisteren niet gedaan, dat was 1ste dag van cyclus, maar 1 dagje verzuim is niet zo erg toch,...? nu moet ik die site van fertilityfriend ofzo nog eens gaan bekennen want heb wel een profiel aangemaakt, maar snap er nog niet veel van,....
Zes uur of half zeven maakt niet veel uit, en in het weekend stond ik er ook niet extra vroeg voor op. Officieel mag je ook geen druppel drinken en moet je steeds even laat naar bed, maar daar heb ik me nooit aan gehouden en toch zag ik duidelijk een vruchtbaar patroon. De eerste 14 dagen (ongeveer) is je temp laag, dan zakt ie een paar tienden nét voor de eisprong (dat heeft niet iedereen) en in de tweede helft van de cyclus is ie duidelijk hoger dan de eerste 14 dagen. En als ik ongesteld ben geworden, gaat ie weer naar beneden. Als je zwanger bent, blijft ie hoog. Je kunt het ook gewoon in een schriftje bijhouden. Fijn van goed ongesteld. Dat is een hele opluchting, grote schoonmaak!! Suus
Wat goed dat je aan het tempen bent gegaan!! Het maakt niet uit dat je een dagje mist hoor Verder is het wel het beste om elke dag in een vast ritme naar bed te gaan en wakker te worden om te tempen. Het klopt inderdaad dat je temperatuur nu lager is dan voor je ongi! Je kunt het ook gewoon opschrijven, maar in FF kun je wel ook nog een hoop andere gegevens bijhouden. Ik hou het deze maand nog maar even bij afvallen voor het goede doel Temperaturen zit er bij mij nog niet echt in...
nou ik probeer het op FertFriend bij te houden, maar is nog best ingewikkeld zie ik hahaha... en geen zin om al die lessen te volgen,....slecht ben ik he... ik ga het wel gewoon bijhouden en vul het in op die site, zodat ik het ergens heb staan,...en dan zien we wel even,...ben benieuwd! maar wilde het wel gaan doen, omdat Suus al aangaf dat ik als ik dan bij een gyn kon kan aantonen dat ik het bijhoudt en dat ik geen cyclus heb die van slag is,...! Ik hou ook de ovutesten bij de hand hoor deze maand,...wil het kijken of die weer 5 dagen positief zijn of nu gewoon 1 a 2....! hahah en dan gaan we toch klussen ik ga denk mijn vriend maar alvast elke avond een eitje voeren hahahaha
Ik ben ook weer met de ovu testen begonnen. Vandaag een licht streepje, maar dat kan ook nog mijn na ongi streepje zijn. Dus even in de gaten houden of hij donkerder wordt of lichter... Ik ben ook zo benieuwd of het nu wel echt gaat lukken! Ik hoop zo dat het raak is voor 6 september...
was je op 6 sep uitgerekend...? ik op 13 nov.....hoop ook echt dat het daarvoor wel raak is hoor,..pfff dat is echt een deadline,..! MAar eigenlijk hoop ik het komende maand al hoor....maar die angst die ik ook nu al voel als ik eraan denk dat het raak zal zijn,...pffff ook echt weer een stapje dan, maar goed.... Zullen we deze maand maar doen mamavandewi....??
Nee, ik heb 6 sept weer een afspraak bij de gyn. We hebben besloten dan de mmm in te gaan... Vandaar voor 6 september! Ik heb inderdaad 's avonds de laptop op schoot voor de tv Nu met NCIS op!