hahah handig he een laptop!! ik zit nu even boven op de vaste pc, en soms dus op telefoontje, maar thuis pak ik dan toch vaak de laptop erbij,... ga zo ook lekker voor de tv hangen,.... ok voor 6 sept vandaar,...en waar beginnen ze dan mee als je eenmaal de mmm in gaat?
DEAL!!! En als onze mannen niet raak kunnen schieten deze maand (ik geef die mannen maar even de schuld dit keer ) dan doen we volgende maand gewoon met jou mee.... Maar als we eenmaal zwanger zijn met zijn 3tjes (mvl is het al, we gaan je volgen hoor, we komen eraan!) dan gaan we toch wel even (na zeker 14 weken allemaal!!) een theetje drinken met zijn allen toch??? hahaha
Was het de vorige maanden onze schuld dan? Ik dacht altijd die van de man Toch weer heel hard duimen dat het nu wel goed gaat!!
Ik weet trouwens niet met welke onderzoeken we kunnen beginnen. Echo's heb ik inmiddels genoeg gehad... Er is ook nog nooit een zaadonderzoek gedaan, dus die zit er vast wel ook aan te komen. Verder denk ik dat ze ook mijn hormoonwaardes weer zullen prikken. Dat heb ik in 2007 ook als 1e stap gehad. Toen waren mijn waarden niet OK, maar bleek ik ook die maand zwanger te zijn. Verder zal ik de 6e hopelijk te horen krijgen hoe of wat...
Hallo allemaal, @ Berretje, wat fijn dat het helemaal doorgezet heeft. Nou een keertje goed ongi en dan hoop ik dat je het 9 maanden niet bent! @ Mama van Dewi, succes met je ovutesten! (en zwanger worden natuurlijk ) 6 september is wel een mooi streven! @ Suus, vervelend dat je nu even een pauze hebt! Ik hoop dat je snel van de verklevingen af bent. Lees dat je goede artsen hebt dus dat moet toch wel lukken. hier... zucht... ongi breekt niet echt door. Beetje bruinverlies vandaag en af en toe denk ik een druppeltje rood te zien. Zit hier ook met een laptop op schoot NCIS te kijken (afleveringen kennen we al dus ook ff internetten). Ik kan op mijn werk ZP niet bijhouden. Ik zit in het onderwijs en wacht nu op mijn rooster. Wie weet heb ik wel wat tussenuurtjes zodat ik wel even kan gluren (hmmm lijk wel een beetje een verslaafde) fijne avond! xxx
Haha... tja, verslaafd zijn we vast wel ja! Maarja, het is ook erg leuk om over te praten en ervaringen te delen. We hebben tenslotte wel allemaal dezelfde droom!!! Wanneer moet je weer terug naar de gyn? Echt balen dat de pillen niet echt lijken te helpen...
het is zeker leuk om hier te kletsen! ik moet de 31e weer terug naar de gyn. Ik snap er weinig van... best vaag allemaal. Heb ondertussen al 3 dagen het idee dat het gaat beginnen... elke keer een beetje roze of bruin als ik naar de wc ga. En heb vrijdag natuurlijk heel even een flinke bloeding + propje gehad toen we gingen vrijen. Schrokken ons kapot toen we al het bloed zagen. Dat kan het toch niet zijn geweest? xxx
Hopelijk zijn die onderzoeken niet meer nodig... Toen je zwanger was van dewi ging je ook voor onderzoeken en toen was het raak?? Ik lig in bedje trouwens met mobieltje..maar ga lekker tukkie doen. Ben ver geweest vandaag, dat wil zeggen veel en lang auto gereden, en ben best wel moe en moet nog 3 dagen! Volgende week ben ik trouwens alleen savonds online dan heb ik hele week vergaderingen en presentaties... Drama, elke dag 6 uur op en half 8 thuis.. Zie er nu al tegen op. 1 voordeel, ik kan dan na het temp gelijk opstaan hihi... Truste voor straks en tot morgen!!
Karin wat gek dat het niet doorbreekt.balen zeg! Maar had ik dus ook met die pillen... Misschien was het wel alles joh vrijdag en dacht je lichaam, zo die prop is eruit en we zijn klaar en valt er verder niks uit te komen omdat je miss al goed leeg was.. Ik ook nu pas ongi, dik 2 maanden later en nu eindelijk iets... Voor de zekerheid even gyn bezoeken of afspraak afwachten,maar zit vast goed nu... Nu echt truste... Had de rest net nog niet gelezen hihi... Kus
Bij Dewi waren we bij de ha geweest omdat ik toen maar 1x in de 2 a 3 maanden ongesteld werd. We waren toen bijna 8 maanden bezig... De ha heeft toen alvast mijn bloed laten onderzoeken en een potje meegegeven voor een zaad onderzoek. Mijn bloed was wel al onderzocht en niet helemaal in orde. Daarvoor zou ik weer langs de ha komen om te bespreken en een verwijzing naar de gyn. Ik had het alleen al bijna 2 weken erg koud en al 3 dagen last van mijn borsten. Toch maar een testje gedaan en ik bleek zwanger!! Wie weet lukt het me nu weer voor de onderzoeken...