Haha dan ben ik even een weekje niet online hoor...dan liggen wij de hele dsg in bed hihi.... Dat is precies als ik veel moet werken ook s avonds...dat is wel even minder!!
Anders ik wel...kan niet wachten op mijn eisprong..wil daarna ook niet weer 2 weken wachten hoor hihi...maar geduld is een schone zaak zeggen ze he...
Mijn ovu test was vandaag weer wit... Ik ben benieuwd wanneer mijn ei gaat komen, hopelijk weer wat eerder dan gemiddeld!
Ben je nu al aan het testen.. Ik zal denk zelf ook niet al te laat beginnen.. Goed dat ie nu wit is, hopelijk snel streepje erop!
Mijn ei is meestal laat, maar ik zit nu wel op dag 8... Mijn cyclussen zijn ook wel vanaf 22 dagen dus ik wilde zeker niet te laat zijn Ik had er 30 dus ik kon ook lekker op tijd beginnen!!
Groot gelijk heb je..beter te vroeg dan te laat.. Ik heb er ook nog wel wat dacht ik, dus ook rond dag 8 of 9 beginnen denk.. En anders gewoon weer nieuwe bestellen, tis tenslotte voor een goed doel... Truste!
Goede morgen las dat jullie bijna tegelijkertijd een ei hebben. Gezellig! Zou leuk zijn als het bij jullie beide raak is dan zijn jullie tegelijkertijd uitgerekend en lopen jullie gelijk op wat de kwaaltjes en leuke dingen betreft! Ik duim voor jullie! Nou hier is het bij een beetje buin en geel slijmverlies gebleven. Gisterochtend en nu pijn in mijn onderrug. Darmen doen ook pijn zoals altijd als ik ongesteld ben. Ben sinds gisteravond/ vanacht wel schoon. Zou dat het zijn geweest? Hoop dat mijn lichaam nu mooi baarmoederslijmvlies aan het maken is zodat ik de 31e eindelijk eens een keertje vrolijk uit het ziekenhuis loop. Fijne dag vandaag! Jullie zijn vast aan het werk. Ik heb nog vakantie en moet maandag weer beginnen. xxx
nou ik heb net het ziekenhuis gebeld en over de afgelopen week verteld... ze gaan het bespreken en daarna wordt ik teruggebeld. heb best rug/buik(darm)pijn en ben het even allemaal zat nu! Misschien ben ik nu ff een muts om meteen weer te bellen maar weet niet wat ik van de afgelopen dagen moet vinden. ik wil gewoon door... ongi worden en een nieuwe kans krijgen... zucht... bah! Voel me nu ff best k** sorry dames voor dit egoberichtje... zit er even doorheen. xxx
Karin, wat naar dat het nog niet goed doorgezet heeft en dat je nog zoveel pijn hebt! Logisch hoor dat je weer gebeld hebt... Bij twijfel gewoon bellen!! Ik zou ook echt aan de lijn gehangen hebben. Ik kan me voorstellen dat je gewoon door wilt. Al die extra tijd die je nu weer aan het wachten bent... Ook mag je hier altijd lekker komen klagen als je er door heen zit Daar zijn we ook voor hoor! Ik hoop dat je snel weer bij de gyn langs mag komen en dat ze kunnen zien met de echo dat het alles was wat er zat en dat het nu mooi schoon is. Wie weet heb jij dan ook over een week of 2 een ei en doe je gezellig met ons mee deze maand. Sterkte met je pijn en een dikke knuffel!!
Hoop echt dat ik ook over 2 weken een ei heb. Ik heb er alleen geen goed gevoel over vandaag. Ik hoop natuurlijk dat op de 31e alles er goed uitziet maar nu ik nieteens goed ongesteld geworden ben ik wel bang geworden... Ik werd trouwens pas 3 uur later teruggebeld. Het gesprek duurde 30 sec. Ze zei dat ze de gyn gesproken had en dat dit weleens mijn ongesteldheid geweest kon zijn en dat ze de 31 een echo maken om te kijken of dat zo is. Zat er best doorheen zodat ik amper nog wat terug kon zeggen.. maarja had ik een ander antwoord moeten verwachten? Denk het niet. Heb echt een rotdag vandaag...kan niets hebben, ben chagerijnig, verdrietig... grrrrrrr!!!! zo, hoop dat ik voor vandaag uitgeklaagd ben xxx
Gadverdamme, ze nemen weer lekker de tijd voor je, maar niet heus. Als het eind aug niet goed is, vraag dan om een hysteroscopie. Je wacht nu wel lang genoeg op een goeie menstruatie, toch? Suus
Wat vervelend dat je niet eerder terug kan komen dan de 31e!!! Vooral omdat je zo in onzekerheid zit Als je na het weekend nog pijn hebt moet je gewoon maandag weer aan de telefoon hangen hoor! Gewoon zeggen dat je de pijn echt niet vertrouwd en dan kun je vast wel eerder komen... Ze kunnen je toch niet nog 2 weken met pijn laten lopen. XX
Ha meiden, even een kort berichtje uit Frankrijk en vooral een dikke knuffel voor jullie allemaal! Zie dat er weer het nodige gebeurd is. Hier eitje geweest, was er ineens, hopelijk nog op tijd geklust... Mis jullie! Liefs, sil
hai karin, zie net je berichtjes pas,...sorry!! en is toch geen ego berichtje, mag best even zeggen wat je wilt zeggen hoor,..kan mij voorstellen dat je het dan even niet meer weet en het zat bent,.... sterkte meis!!
hai Sil!! jeetje je ei al,..dat is snel zeg! nu afwachten,... weet niet waarom maar heb een goed gevoel bij jou deze maand,...hoop dat het raak is en dat wij je dan snel mogen volgen...!! Fijne vakantie verders meis!!! gewoon even genieten! -x-
als je niet wilt wachten tot 31 aug zou ik gewoon morgen weer bellen en zeggen dat je nog zo een buikpijn hebt en dat je nu wilt weten waar je aan toe bent en je langs wilt komen,... er is altijd wel een klein gaatje tussendoor hoor meis, ze maken maar tijd voor je! Ik kan die frusteratie zooooo goed voorstellen (net als vele anderen hier!) ik had het ook..... Restweefsel, toen moest het vanzelf komen met ongi, ik werd ongi 1 dag en er kwam niks verder,...toen kreeg ik die pillen, met die pillen kwam er helemaaaaaal geeeeen ongi, toen alsnog curretage....daarna kwam er weer geen ongi, ja 1 dag weer bruinverlies,...en toen WEER 32 dagen zitten wachten, dramaaa nu eindelijk ongesteld, en had liever zwanger geweest, maar ben ook wel super blij met deze overvloed van rood.... hahahah kan het even lekker allemaal eruit en dan hopelijk een gespreid bedje voor de volgende ronde.... Ik denk dat er nu ook (net als bij mij) gewoon weinig uit kon komen omdat er niet veel zat,...nu is het weer hersteld en kan het nog even rustig worden,....en nu is je bedje ook aan het opmaken voor een nieuw kleintje,...hoop het niet dat je volgende keer weer ongi wordt, beter dat je zwanger bent, maar komt het wel, dan zal het vast wel een normele ongi zijn,....ga ik echt vanuit hoor meis.... maar ik ken het hoor, zooo moe wordt je van het heen en weer gestuurd worden, amper antwoord krijgen, niet weten waar je aan toe bent, en het allerbelangrijkste, verder willen!!!! succes meis...Hoop dat je je al iets beter voelt vandaag....ik ken het van dei dagen hoor, drama! schreeuw, scheld, roep, huil even lekker....dat is soms gewoon even nodig!! dikke knufff