hoe is het met de rest van de ladies?? goed allemaal vandaag? Bij mij is het allemaal nog in alle hevigheid, terwijl het normaal maar 2 a 3 dagen wat heftig is en dan alweer klaar....maar ik klaag niet, laat maar komen al die troep... hahaha... Zal zorgen voor een lekker sprei-tje zodat het nieuwe eitje lekker warm kan innestellen...
Hee Silsa! Leuk dat je even komt kijken Fijn dat je al weer een ei gespot hebt. Hij kan nu mooi zijn weg gaan zoeken nu je in relaxmode bent op vakantie!! Fijne vakantie verder!!
Berretje, die grote schoonmaak van jou nu zorgt vast voor een mooi plekje voor je ei! Hier vandaag nog een heeeel licht streepje op de ovu test... Ik verwacht volgende week ergens mijn ei. Verder is Dewi wat ziek. Ze heeft pijn in haar mond en lijkt iets van aften ofzo te hebben. Ze huilt nu veel. De detinox die je op doorkomende tandjes kan doen lijkt wat te helpen, maar ik vrees dat ik niet zoveel slaap zal hebben vanavond! Ik ga zo dus maar alvast naar bed... Zelf heb ik ook wat last van mijn darmen dus er heerst vast een griepje hier in huis!
Ohja, een vriendin van mij is vandaag bevallen! Ze heeft jaren lang (6 jaar) een kinderwens gehad en zou niet via de natuurlijke weg zwanger kunnen worden. Geheel verrast was ze toch spontaan zwanger geworden vlak voordat ze weer aan cystes op haar eierstokken geopereerd zou worden. Nu heeft ze dus een gezonde zoon gekregen! Ik vind het toch altijd weer bijzonder als je zo'n mooi verhaal hoort...
Hey meis! Oh wat zielig voor Dewi zeg! En als moeder wil je het het liefste wegnemen van je kindje he.. Hopelijk is het snel beterder en krijg jij geen griepje te pakken hoor... Ik hoop ook dat je een goede nachtrust hebt.. Beterschap voor de kleine!! Kuskus
Goede morgen, hoe gaat het met Dewi? Heb je nog een beetje kunnen slapen vanacht? Berretje, wat fijn dat je goed ongi wordt. Idd nu een grote schoonmaak zodat de baby straks een fijn plekje heeft in je buik. Met mij gaat het wel weer ok. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en steun. Ongi (of wat het ook was) is helemaal over, ben weer helemaal schoon zeg maar. Heb nog wel pijn in mijn buik, het zijn de darmen denk ik. Volgende week er maar weer volop tegenaan... ik zal die artsen in het ziekenhuis maar eens verbazen en de 31e of een superschone buik laten zien die er helemaal toppie uitziet of misschien toch een bevrucht eitje. Dat zou ik veeeeeeeeel leuker vinden! vandaag heb ik trouwens mijn laatste vakantiedag... ga straks bij een zwangere collega langs om de plantjes voor haar lokaal op te halen. Ik heb mijn lokaal van de week al helemaal opgevrolijkt dus dat is klaar. Daarna gaan we lekker lunchen! Ik heb gister trouwens mijn rooster gehad. Ben er echt mega blij mee... zo'n goed rooster heb ik nog nooit gehad. Ben elke dag al om 14.30 klaar en op vrijdag zelfs al om 12.30 Ik wens jullie ook een fijne dag! xxx
Dat zijn nog eens werktijden!!! Heerlijk!! Dewi is wel naar het kdv vandaag... ze is wel veel wakker geweest. Ze heeft hand- voet- en mondziekte. Daarbij heeft ze dus blaasjes in haar mond en tot nu toe 2 op haar hand en 1 op een voetje. Ze wilde zelf graag naar de kindjes toe en wat afleiding kon ze vast wel gebruiken. Het is zeer besmettelijk, maar net zoals de waterpokken geef je het al door voor je zelf ziek wordt. Er zijn er al meer op het kdv die het ook hebben.
Oh jeetje... wat vervelend! Hoe lang duurt deze ziekte? Maar ze heeft er geen koorts bij? Het zijn inderdaad heerlijke werktijden! Heb echt mega geluk. Vorig jaar had ik een rotrooster. Veel tussenuren, laat beginnen, laat klaar. Kon dus wel lekker uitslapen maar vind 8e en 9e uren nooit zo leuk en de kids ook niet dus dat zijn altijd wel de lastige uurtjes. Ik ben trouwens net terug van lunchen etc. Was al 2 dagen schoon, heb vandaag echt mega buikpijn soms. Was om 12.30 nog naar het toilet en er was niets aan de hand. Kom ik net thuis... ben ik mega ongesteld geworden. Bij mij begint het altijd rustig en ik heb voortekens. En nu dus zomaar uit het niets (ok.. heb al dagen rug en buikpijn en de laatste week veel raar geprut gehad en zo) Ben erg opgelucht... nu hopelijk 4 dagen ongesteld en dan op naar het nieuwe ei! Hoop een beetje een normaal cyclus te krijgen. xxx ps.: Kan ik vandaag nu als 1e dag van mijn cyclus rekenen? Had natuurlijk vorige week ook kort een bloeding na het klussen... en deze week af en toe een druppeltje bruinverlies
idd goed nieuws. Ben echt zo blij.. kan wel janken! Ovu testen ga ik nog niet aan beginnen. Ik was in januari met de pil gestopt en in de 3e ronde zwanger geraakt. Temperaturen is misschien niet zo'n gek idee. Vanaf maandag gaat toch mijn wekker elke ochtend al om 7.00 dus zou ik wel regelmatig kunnen tempen.
Ja, wel fijn om een beetje een idee te hebben wanneer je ei geweest is. Dat mikt ook wat makkelijker in de maanden erop. Alleen kun je je ei niet voorspellen daarmee, je spot 'm pas achteraf. Suus
Dat geeft niet. Zou het op dit moment al een fijn idee vinden om te weten dat ik een ei gehad heb. En behalve dat klust mijn vriend niet graag omdat het moet omdat het ei er is of aankomt. Hij wil spontaan klussen en dus spontaan zwanger worden. (Nu dus de taak aan mij om hem op tijd te verleiden ) Hoe gaat het met jou? xxx
Dat zouden wij allemaal wel willen, gewoon zonder moeite spontaan zwanger worden, hahaha. De praktijk is vaak een ietsje pietsje anders als je al een tijdje bezig bent. Met mij gaat het matig. Zie erg op tegen de operatie. Ik ben het spuugzat, dat gerotzooi aan mijn lichaam. Wat zal ik blij zijn als we hopelijk na de hysto een punt kunnen zetten achter de laatste miskraam die in april (!!!) begon. Suus
Kan me voorstellen dat je ertegen op ziet en je het allemaal zat bent.... ach meid vind het echt vreselijk voor je wat je allemaal door hebt moeten maken en doormaakt. Heel veel sterkte!
Hai meiden! Ik moest weer even bijlezen hoor hihi.. @mamavandewi..zielih voor dewi zeg! Hopelijk is het snel over @karin..yes ongi! Wat goed! Wat kun je daar dan ineens blij mee zijn he! Nu wordt het helemaal een gespreid bedje voor het nieuwe eitje... @suus...ja verdomme he weer gerotzooi aan je lichaam..maatr helaas moet dit echt nog even! Zet hem op, je hebt al zoveel moed gehad, nog even dit en daarna gaan we met zijn allen zwanger worden... (En ik weet ik heb makkelijk praten nu,jij moet het weer allemaal ondergaan) Hier gaat het goed, was druk vandaag. Ongi al weer wat minder, dus gaat de goede kant op. Fijne avond meiden!! Kussss Mvl hoe gaat ie? Je kletst toch nog wel mee af en toe??? Kus
Dank voor de lieve reacties. Ik hou wel vol hoor, maar ik vind geen er reet meer aan, dat kan ik je wel vertellen. Het draait alleen nog maar om zwanger worden, miskramen en complicaties in ons leven, al anderhalf jaar, en dat ben ik goed zat. Da's alles. Suus
Dat kan ik mij goed voorstellen.. Wij zijn aug 09 met pil gestopt en sinds dien draait het ook om zwanger worden, op zich snel raak en ook sinds april bezig vanaf de miskraam. Nu net pas weer ongi.. Dus laat staan als je al zolang als jullie bezig bent en ook al zoveel hebt meegemaakt...!!! En dat mag best eens gezegt worden!! Kus
Ik lees alles mee van jullie, maar voel me niet zo energie-vol, dus als ik alles heb gelezen, is het alweer genoeg geweest voor me. Begin misselijk te worden, dus ga 's avonds op kinderbedtijd naar bed. Mamavandewi, ik hoop dat ze snel weer de oude is, nooit leuk, een ziek kind... Berretje, hopelijk snel een gespot ei Karin, ik zou vandaag als dag 1 aanhouden, en inderdaad zoals Suus zegt gaan tempen. Geeft echt duidelijkheid over hoe je cyclus verloopt. Suus, ik leef met je mee. Kan me voorstellen dat je opziet tegen de hysto. Alweer gepruts aan je lijf...