Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Karin, wat fijn dat je nu in elk geval toch duidelijk ongi bent geworden!!
    Ik zou vandaag als dag 1 aanhouden.
    Wel fijn dat je buikpijn en zo toch ergens vandaan kwam en met je ongi te maken heeft...
    Hopelijk ben je daarna weer op de rails en komt er over 2 weken een ei!

2. C78

C78 Niet meer actief

mvl, jammer dat je je niet lekker voelt.
    Die eerste weken kunnen echt slopend zijn!!
    Hopelijk voel je je over een paar weekjes weer hele maal lekker en kun je echt gaan genieten van je zwangerschap!

Je kunt er ook positieve draai aan geven... Je hormonen en je kindje doen het super en hij groeit vast erg goed op het moment :D

3. C78

C78 Niet meer actief

Heb je die 5 miskramen in 1,5 jaar tijd gehad??????
    Dat is wel snel achter elkaar dan elke keer!
    Zwanger worden lukt je dan wel heel makkelijk. Erg jammer dat het dan elke keer verkeerd gaat en in miskramen moet eindigen.
    Nu dan nog zo'n nasleep en complicaties... Wat een pech heb je zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je het nu echt wel gehad hebt!

Knuffel!

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, ik heb 5 mk's in 10 maanden gehad, met een gemiddelde duur van 8 weken, dus aan 1 stuk door zwanger. Helaas is het geen pech, want laatste kindje was chromosomaal helemaal in orde. Er is dus iets mis met mij maar niemand weet wat en niemand kan me helpen.

Vandaar dat ik bij een volgende zwangerschap prednison ga gebruiken, op advies van het UZ Gent. Naast heparine, aspirine en progesteron dus.

5. C78

C78 Niet meer actief

Tsja... op deze manier wil je natuurlijk alles wel gaan proberen!!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoor, niet alles, maar wel medicatie waarvan ik weet dat het veilig is!

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Sorry meiden, was even afwezig. Druk druk!
    Kom morgen weer even bijkletsen...!!

Truste!

8. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb ook een drukke dag achter de rug...
    Vanmorgen met Dewi en een vriendinetje naar de kinderboerderij geweetst. Verder de rest van de dag bij de verjaardag van mijn schoonvader.

Helaas nog geen teken van een aankomend ei!
    Daar heb ik trouwens wel nog een vraagje over! Mijn ovu testen zijn maar zelden echt helemaal positief. Meestal bijft de test lijn wat lichter dan de controle lijn. Ik ging er altijd van uit dat mijn piek dan tussen die 2 meetpunten in zat. Maar kan het ook zijn dat ik niet genoeg LH aanmaak en dan geen eisprong heb? Of zou ik dan ook niet ongesteld worden??
    Elk moment in de cyclus vraag ik me weer andere dingen af :D Nu mijn ei weer moet komen maak ik me daar weer zorgen over...

9. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, weer ff kort berichtje. Hoop dat we allemaal snel van het gedonder af zijn en een goede zwangerschap mogen krijgen.
    Hier blijven ovu testen gekleurd, gek, normaal zijn ze snel wit. Verder nog steeds bloedverlies en gisteren ook weer proppen. Nog ff geduld hebben. Ben zondag weer in Nl dan zal ik wat uitgebreider reageren.
    X sil

10. C78

C78 Niet meer actief

hee Silsa, Leuk dat je nog even komt kijken.
    Wel raar dat je nog steeds bloedverlies hebt!! En dan die ovutesten... Misschien toch maar de gyn bellen als je weer teurg bent! Het kan ook gewoon niet normaal lopen...

Fijne vakantie nog even!!

11. C78

C78 Niet meer actief

Mijn ovutest was vandaag nog weer wit. Ik ben benieuwd wanneer hij donkerder gaat worden!

12. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, hoe gaat het?
    Is je ongi nu al weer helemaal over?
    Hoe gaat het verder in je huis?? Die van ons ligt nu ook overhoop... het is hier erg stoffig. Mijn wederhelft is met zijn vader de schade na lekkage aan het verhelpen. Morgenmiddag neem ik vrij om de boel weer schoon te maken. Dan kunnen we daarna gaan verven.

Karin, hoe gaat het met jou? Ben je nog ongesteld??
    Heb je je eerste dag werken weer gehad nu? Het is wel een voordeel zo'n lange zomervakantie, maar je kunt alleen niet kiezen welke weken je vrij wilt... Maar met een kleintje lijkt het me wel ideaal om de vakanties vrij te zijn :D

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Sorry sorry, ik ben echt heel druk, sorry!
    Vet vroeg weg en laat thuis. Nu in bed, ben nu al gebroken en morgen weer half 6 op!. Hier de ongi over en ovutest vanavond heel ver weg een streepje, dus ik sla denk dagje over morgen en dan weer testen. Jeetje bij jou ook nog wit mamavandewi....
    Ben je ook aan het temp? Ik wel, maar mijn temp zakt elke dag weer.. Zit nu al op 36.2 graden... Is dat normaal?

Meiden, van de week meer... Sorry dat ik zo weinig heb gereageerd!!

Slaap lekker en tot snel!

Kussss

14. C78

C78 Niet meer actief

Mijn ei komt meestal pas laat... Maar van mij mag de test nu wel al donkerder gaan worden!

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hmmm laat eitje,...
    nou hier wel buikpijnen alsof ik mijn eisprong heb, maar testen geven nog negatief,...
    nog niet geklust ook, wat saai zeg! wil het toch nu wel weer even om de dag gaan doen ;) als vriendlief ook mee wil werken natuurlijk,...

ben even een weekje weinig online, sorry sorry, maar ben zo druk,...
    ben ook net pas thuis vanuit werk,...!
    Ik lees wel af en toe stiekem even bij maar kan op werk niet reageren via telefoon want zit met veel andere mensen hahaha, stiekem lezen lukt nog wel, maar typen hebben ze door he ;)

nou komt goed...
    hoop dat je snel je ei hebt mamavandewi...!
    en karin, hoe gaat ie met jou?
    en met suus!?

dikke knuffel voor jullie!

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    en silsa ook natuurlijk,..zie dat je zondag weer thuis bent,...ook weer gezellig meid!!

kuss

17. C78

C78 Niet meer actief

Wij moeten ook nog beginnen met klussen voor deze maand :) We zijn er ook nog niet aan toe gekomen...
    Vanavond gaan we toch wel beginnen!! ;)

Vandaag weer een heeel licht streepje op ovutest. Vreemd genoeg wel al meer vruchtbaar slijm (sorry, vind het altijd een vieze benaming, maar jullie weten wat ik bedoel!)
    Ik ben benieuwd of ik snel nog een donkerder lijntje krijg...
    Deze hele maand al vanaf ongi pijn rechts onder. Dat heb ik wel vaker en tot nu toe is er nooit een aanwijzing voor gevonden. Wie weet heb ik ook wel een groeiend super ei :D

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Vreemd genoeg heb ik ook vaak die pijnen..elke maand weer...
    Ook een lichte streep op ovutest vanavond en ook wat vrmslijm..ja jakkie klinkt altijd beetje ranzig ;)
    Ik heb ook een baarmoedermond die wat meer open dan normaal lijkt te staan...dus wil ook vnvd wat doen maar ik lig nu in bed want moet vroeg op en vriend is bij een vriend langs, dus die komt straks pas thuis. Heb hem gevraagd mij even wakker te makan hahaha..slecht he!

Truste voor straks! En klusze ;)

19. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

heb drukke dagen achter de rug... ben weer begonnen met werken maar heb ook prive nu veel aan mijn hoofd wat veel energie van mijn vraagt. Daardoor veel hoofdpijn en ben nu ook erg moe...
    Vrijdag zette de ongesteldheid dus door.. zaterdag had ik nog een klein beetje en zondag en maandag stelde het eigenlijk weinig (of bijna niets) meer voor. Ben wel begonnen met temperaturen in de hoop mijn eisprong te kunnen vinden. Ben gewoon bang dat ik straks weer een hele tijd niet ongesteld wordt en ik zie ook al op tegen het onderzoek volgende week want wat als het slijmvlies weer niet goed is. Maarja nog een week en dan weten we weer meer maar ben er wel een beetje klaar mee!

Jullie eisprong is alweer in zicht lees ik... klus ze! Ik duim voor jullie!

xxx

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Hoe is het met jullie? Al je ei gevonden mamavandewi??
    En hoe is het vandaag met de rest van de ladies?

Hier dus aan het temp elke dag.. Temp is elke dan 0,1 gedaald vanaf ongi en zat gisteren op 36,1 graad. Gisteren ovutest en die was negatief....maar wat denk je? Vanmorgen was mijn temp 36.5!!
    Ik temp elke dag echt heel strikt...om 6 uur en dat gaat dus goed.. Alleen nu dus 0,4 stijging...??
    Heb ik nou mijn eisprong gehad?? Waarom geeft de ovutest negatiwf gisteren??
    Net trouwens weer ovutest en die was bijna wit en gisteren heel lict streepje.
    Ook mijn baarmoedermond leek gisteren wat open te staan en vanmorgen was die weer dichter...
    Jeetje wat vreemd dit he.. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken...!

Kuskus

Deel Deze Pagina