Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh, vergeet het bijna te zeggen. Op vakantie het zkh gebeld. Gyn wil me graag zien om te bespreken hoe we verder gaan. Ze had al een afspraak ingepland staan, 9 sept, echt super netjes. Weefsel bleek een bloedstolsel te zijn, was dus niet aan te zien.

Liefs

2. C78

C78 Niet meer actief

Fijn dat je vakantie geslaagd was!!

Een bloedstolsel... gelukkig niets ergnstigs dus.
    Tsja, weer aan het eind van je cyclus nu dus, SPANNEND!!! Wanneer had je getest? Vandaag? Spannend hoor! Het is ook elke keer zo naar dat je je zwanger kunt voelen en dat er dan niets aan de hand is, maar ook anders om. Je voelt niets maar blijkt wel zwanger (te zijn geweest).
    Hopelijk nu een positieve test en dan wel zwanger (blijven)!

Mijn streepje was wel wat duidelijker, maar kwam nog niet in de buurt van de controle lijn, die was echt veel donkerder...
    Mijn LF is soms nog geen 10 dagen en vorige cyclus was ook 33 dagen. Het kan dus zomaar zo zijn dat mijn ei nog wel komt. Ik hoop alleen dat hij dan ook blijft :D

We zijn wel weer lekker op schema met gyn bezoekjes!
    Karin morgen, Suus volgens mij ook van de week. Volgende week de 6e ik, de 9e jij... Berretje, wanneer ga jij weer eens langs ;)

Silsa, ik duim hard voor je mee deze week!!

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    haio meiden!!

zooooo ik ben er weer!!
    druk weeken gehad zeg, lag vannacht om half 2 in bed...
    vandaag ook weer een druk dagje, maar nu even bijlezen en kletsen hiero...!!

Karin,...deze week controle toch,...ben benieuwd meis,..
    hoe voel je je verders....??
    Silsa, fijn dat de vakantie zo lekker was,....en wat balen nu een negatieve test....maar goed dat je ook gaat testen als je ongi wordt, want dat wil je natuurlijk niet allemaal weer meemaken, dus beter even in de gaten houden!!
    ik hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt meis!!
    mamavandewi,...je ei zoek,...verdomme!!! de test gewoon weer lichter....hoop dat ie vandaag of morgen weer donkerder is,..
    bij mij werd ie ook lichter, maar is wel weer donkerder aan het worden hoor....
    Het wordt gewoon een heel mooi ei en daar is tijd voor nodig meis ;)

Hier alles goed,...wel uitgeput, maar de ovutest was vannacht om 1 uur volgens mij (ik kon niet heel scherp meer zien, niet van drank maar van moeheid) net zo donker als de controlestreep,...dus ik heb vriendlief nog even wakker gemaakt hahahah
    zal vandaag weer eens testen....

Temp gaat op zich wel goed hoor Silsa, maar met deze drukke dagen is het er vanmorgen bijin geschoten en juist nu mijn ei eraan zit te komen,...
    ik lag laat in bed, vannacht 3x eruit geweest, werd weakker gebeld dus rende uit bed en toen dacht ik shit vergeten te temp,...weer in bed gaan liggen want dat wilde ik toch even en na tijdje getempt, maar dat telt officieel niet meer...
    hij was ietsie hoger dan gisteren, dus morgen nog even kijken wat de temp doet...
    maar ik gebruik toch ook de ovutesten ernaast hoor....

nou ik heb vandaag ook weer een druk dagje voor de boeg, maar kan wel weer af en toe spieken hieroooo dus komt helemaal goed...!

fijne dag meiden!

kuskus

4. C78

C78 Niet meer actief

wat fijn dat jou ei er wel aankomt! ik hoop dat mijne me niet al te lang laat wachten.

Karin, succes! ik ben benieuwd naar je uitslag...

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hoop ook dat je snel je ei vind.. lopen toch beetje gelijk op he...
    Mijn ovutest was vanmiddag weer donker en positief, dus ben benieuwd hoelang de ovutesten nu weer positief blijven.. Hoop niet lang deze keer...weet niet of ik mijn vriend weer elke avond zover krijg ;)

Karin, hoop dat alles goed was!
    Suus..deze week toch? Wanneer meis??

Kuskus

6. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo meiden,

hier eindelijk goed nieuws! Alles zag er prima uit (baarmoeder, slijmvlies + eierstokken) op de echo was te zien dat ik bijna een eisprong heb. De gyn had het over dat mijn eitje vandaag of morgen gaat springen en gaf het advies om te gaan klussen.

Wow ik ben echt mega opgelucht!!!! Had er toch ernstig rekening mee gehouden dat het weer niet goed zou zijn. Ben echt zo blij :D:D:D eindelijk kunnen we verder!

Berretje en Mama van Dewi... hoop dat jullie ook al bijna een eisprong hebben. Wel grappig dat we zo gelijk lopen.

Fijne avond!

xxx

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hey karin,

Wat een goed nieuws zeg!! Super!!
    En bijna allemaal een eisprong, gezellig! Hahaha.. Als we nou ook eens alle 3 zwanger worden deze maand, is wel gaaf!!

Echt super fijn karin, fijne avond!! ;)

8. C78

C78 Niet meer actief

Wat fijn zeg dat alles er goed uit zag!!!
    Ook bijna een ei... dan ben je mooi nog op tijd met klussen!

Mijn ei is denk ik ook onderweg. Mijn test was nog wel wat lichter dan de controle lijn, maar wel weer donkerder dan gister...

Zou inderdaad leuk zijn als we alle 3 over een week of 2 een positieve test hebben :D

9. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ohhh hoop dat het nu doorzet en je eitje er snel is.. Ben je wel al druk aan de klus;)...heb vanavond een hele tijd buikpijn gehad en daarna was het weg en werd ik misselijk en draaierig... Misschien mijn ei wel geweest... Morgen weer even ovutestje doen.. Ben benieuwd.. Duurt misschien wel weer 5 dagen....hoop van niet haha

Nou mamavandewi,hopelijk morgen nog donkerdere lijn...

Truste allemaal!

Kus

10. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,
    @ Karin, wat een onwijs goed nieuws. En je eitje ook op springen. Heel fijn voor je!

@ mamavandewi, super toch weer een donker wordende lijn. Is 't ie vandaag posi? Zal voor je duimen.

@ berretje, jeetje ook al je ei, grappig zo met z'n drieen ongeveer tegelijk. Is de test weer lichter?

Hier gisteren nega test. Voel me ook niet meer zo als vorige week. Pfff weet ook niet hoe het zit. Maar weer geduld hebben.

Fijne dag allemaal.
    Liefs

11. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, balen dat je nog niet positief test!!
    Hopelijk is het toch wel raak... ik blijf voor je duimen!

Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat ik gisteravond mijn eisprong heb gevoeld... Ik heb behoorlijke steken gehad aan de linker kant, het duurde 2 uur.
    We hebben wel gelijk geklust, dat waren we net van plan :D Wie weet...
    Het rare is alleen dat zojuist mijn ovutest pas positief was!
    Ik snap er niets meer van! (Ik heb er een topic over geopend bij het zwanger worden, misschien dat er meer zijn die dit hebben gehad)
    Ik ben benieuwd! Wie weet zien we maandag op de echo wel een gesprongen ei...

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je kunt best wat langer pijn hebben aan je eierstok voordat je ei springt. Die LH-piek die je meet met ovutesten zijn wat betrouwbaarder dus.

Suus

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ mamavandewi, klopt wat suus zegt. Eitje komt eraan. Kan je nog steeds op de echo maandag een gesprongen ei zien. Klussen dus!

Hier net bruinig slijm. Heb de hoop deze ronde weer opgegeven... En weer heb ik andere (meer) klachten dan voorheen bij ongi. Ga maar eens lekker bank hangen.

Fijne avond!
    Liefs

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden...

Silsa, hmmmm negatieve test en bruin... Tja het zou nog kunnen meis, misschien late innestelling...ik duim voor je nog hoor!!

Mamavandewi... Ik voel mijn ei ook denk ik.. Maar voel het ook al paar dagen van te voren, dus ik zou vanavond toch nog even klussen...en heb je maandag al een echo...?? Controle toch?
    Suus zie dat je gereageert hebt.. Ben je al geweest of morgen of vrijdag??

Hier zojuist een ovutest en teststreepje is heel licht.. Gisteren was die positief en dag ervoor ook.. Kan dus kloppen..
    Vanmiddag vele steken gehad en diaree..klinkt gek maar heb ik dan vaker.. Dus denk dat ie gesprongen is...

Kan het wel dat je na je LH piek nog een lichtstreepje hebt of moet die daarna gelijk wit zin??

Nou ja, als dit mijn ei was...mag ik weer plaats nemen op het wachtbankje!!!
    Gisteravond nog wel geklust dus ik hoop dat het goed gaat...

Kuskus

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Berretje, Super, niet opnieuw zo lang posi testen. Bij mij worden de testen (normaal gesproken) snel lichter maar dus niet in 1 keer wit. Lijkt me dat je vandaag je eisprong inderdaad had/hebt. En dus perfect hebt geklust. Welkom op het wachtbankje.

Ja Suus, wanneer moet je? Ben je al geweest? Hoe gaat het met jou?

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

En dan eindelijk een update: met mij gaat het matig. Vanmiddag hystero gehad en een van mijn eileiders zit dichtgekleefd en is ook niet meer open te krijgen. Op de kans om zwanger te worden zou dat niet veel invloed hebben, maar daar moet ik nog even induiken. Het voelt in ieder geval heel erg klote.

Verder zaten er meer verklevingen, ook in het begin nu ineens, en die zijn weggeknipt. Nu 6 weken spiraal en hormoonkuur. Over 8 weken krijg ik een controlehysteroscopie. Als het dan opnieuw verkleefd is, dan gaan ze een aantal maanden de baarmoeder maandelijks verklevingsvrij maken als ik ongesteld ben. Joepie, nog meer ingrepen!

Ben niet zo blij, en heb eigenlijk best veel pijn. En dat zeg ik niet zo snel.

Suus

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej Suus, wat balen meis, daar zat je natuurlijk niet op te wachten. Hoop voor je dat het bij deze ingreep (en de controle) blijft en dat de verklevingen dus niet terug komen. Rust lekker uit en hopelijk heb je snel minder pijn.

Sterkte en een dikke knuffel!

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai Suus!

Jeetje dat is best heftig idd....!! Vervelend dat je nu weer moet wachten zeg!! En de pijn...klote zeg!! Zou wensen dat ik het voor je draaglijker kon maken.. Rustig aan meid!
    Die eileider is dus niet heel ernstig, maar wel verklevingen ook.
    Hoe geven zij de kans van zwanger worden en blijven aan??
    Dit is wel weer heftig he! Niet leuk voor jou!!

Thanx silsa... Hoop dat het echt mijn ei was, morgenochtend mijn temp maar even afwachten of die omhoog is gegaan. Heb nu ook nog steekjes aan linkerkant hoor...

Ja ik zit naadt je op het wachtbankje.. Jij waarschijnlijk eerder duidelijkheid... Hoop op een positest voor je meis!
    Ik ga maar een kruikje maken ookal heb ik het niet koud. Schijnt dat het warm houden van je buik helpt en in de maand dat ik zwanger. Werd had ik dat ook gedaan. Nu nog geen enkele keer, dus nu maar weer even uittetsen ;)

Kuss

Kuskus

19. C78

C78 Niet meer actief

Suus, wat balen!!!
    Ik hoop ook inderdaad dat je na deze ingreep weer groenlicht krijgt en dat de verklevingen niet weer terug zijn!

Nu dus weer 6 weken aan de hormonen... daar wordt je ook al niet vrolijk van. Balen hoor...

Dikke knuffel!!

20. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, Je test wordt niet in 1x helemaal weer wit. Meestal eerst wat lichter.

Ik heb van de week af en toe al wat steekjes links gehad, maar gister wel echt heftige steken. Dat heb ik meestal pas echt bij eisprong en niet eerder. Wie weet krijg ik morgen ofzo ook nog weer meer steken...

Nu inderdaad weer wachten op DoomDay. Hopelijk met goed nieuws deze maand...

Deel Deze Pagina