Meid, wat vervelend!!! Een negatieve test en nu weer bruinverlies en alle hoop zakt weer in je schoenen. Balen dat het er dan toch waarschijnlijk weer echt aan zit te komen! Sterkte en een knuffel!
De kans op nieuwe zwangerschap hangt af van of de verklevingen terugkomen, wat hij wel leek te verwachten. Wat er nog bij komt is 1 permanent niet-werkende eileider en de geringe kans die ik sowieso al blijk te hebben om zwanger te blijven, getuige de 5 miskramen. Ruk, dus. Zo voel ik me. Suus
Beste Suus, wat naar dat je dit allemaal mee moet maken. Ik duim voor je dat het goedkomt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! xxx
Goedenavond allemaal, @ Silsa... hé wat balen zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en je beter voelt. @ hier: vandaag best veel buikpijn gehad. Het leek wel alsof ik krampen in mijn baarmoeder had. Daarnaast ook steken in mijn linker en rechter zij. Heb ik voor mijn mk echt nooit gehad en voelde dus ook nooit mijn eisprong. Zou dat het zijn wat ik heb gevoeld? Maar waarom dan aan beide kanten. Gister was op de echo duidelijk te zien dat er maar aan één kant een eitje was dat op springen stond. Gister trouwens niet meer geklust maar vanavond wel. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Als het goed is zal ik over 2 weken ongesteld worden... of juist niet. xxx
Hai meiden! Spannende tijd voor ons allemaal gewoon zeg.. Maar voor jou Suus toch nog even het spannends en rottigs.. Maar we gaan er vanuit dat het goed komt Suus.. Karin.. Steekjes.. Hmmm zou je ei geweest kunnen zijn natuurlijk, dat je dat de ene keer meer voelt dan de andere keer dat kan... Hopelijk over 2 weken geen ongi en gewoon zwanger meis. Mamavandewi.. Hoe zijn de testen?? Ikke denk gisteren ei gehad, en dinsdag nog geklust.. Gisteravond niet meer, dus hoop dat het goed gaat.. Ik merk wel dat ik er weer zo mee bezig ben ineens..niet goed want ik kom nergens anders aan toe haha... Ik kan gewoon niet meer wachten, zo frusterend... Nou meiden, ik ga weer snel verder aan het werk.. En weer op het wachtbankje zitten...wat een lange zit zeg Kuskus
Ha meiden, Suus, knuffel voor jou. Vind het erg rot voor je. @Karin, lijkt idd je eisprong. Spannend nu ook (snel) op het wachtbankje. @berretje, ook voor jou erg spannend. Wachtbankje is frustrerend. Kan ook bijna maar aan 1 ding denken. Hier snap ik er weer eens niets van. Misschien weer een mk hele vroege dan deze keer. Test weer nega vanmorgen. Had gisteren klein beetje bruin. Daarna niets vandaag 3 druppels rood. Dat is het. Eitje gespot dus banner klopt of loopt 1 dag voor. Heb er geen goed gevoel over. Van mij mag die ongi nu wel komen.... Baal ervan. Ff frisse lucht halen. X
Jeetje silsa.. Weer drama dus... Ik heb na mijn 2de curretage ook geen ongi gehad.. Alleen beetje bruin en toen net als jij 1 topje bloed op tampon...dus paar druppels.. Daarna niet meer.. Toen weer eitje en toen eindelijk ongi... Kan zijn dat je misschien zo goed schoon bent na de miskramen dat je eerst alles weer moet opbouwen van binnen... Weet niet hoor, maar probeer mee te denken... Wel erg vervelend in ieder geval.. Je wilt dan gewoon duidelijkheid he en dan liever nog even ongi, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent... Anderd gewoon gyn bellen en even na laten kijken hoor, als jou dat zekerheid geeft.. Sterkte meis, hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor je! Kuskus
Ha Berretje, bedankt voor je reactie, lief dat je meedenkt. Net nog een beetje rood maar zet niet door. Vind het prettig idee dat dit bij jou gewoon ongi was en dat je daarna gewoon een cyclus had. Hopelijk is dat bij mij ook het geval. Ga er maar even vanuit. Heb inderdaad 1e 3 wkn van cyclus bloedverlies gehad, zal inderdaad niet veel opgebouwd zijn. Wacht het nog even af en anders zie ik toch vandaag als 1e dag voor de nieuwe cyclus. Blijft een late ongi, maarja. Afwachten hè maar weer... Liefs, Sil
Ha meiden, hoe is het bij jullie? Hier net meer bloed. Al is het nog steeds minder dan normaal, ga er maar vanuit dat dit ongi is. Gelukkig beetje duidelijkheid dus. Ga hoe dan ook volgende week zw testje doen. Mag dan ook bij de gyn langs. Hoop echt dat er wat gaat gebeuren. Fijne dag! Liefs, Sil
Hai meiden!! Silsa, toch meer rood lees ik...tja wellicht toch ongi.. Maar heel goed dat je volgende week toch een zwtestje gaat doen.. Zou ik in jou geval ook doen.. Mamavandewi...al even niet gezien hiero..alles goed? Hier alles ok hoor..ik zou het liefst een zwtest doen nu..maar dat kan nog helemaal niet..maar kan gewoon niet wachten.. En wil sowieso geen test doen voor nod hoor..dus ik moet nog even volhouden. Ik heb weer een druk weekend en tm woensdag ook weer druk met werk en laat thuis, dus even wat afleiding, dat is wel fijn!! Heb af en toe steekjes in buik en ongi gevoel, maar dat zegt nog helemaal niks...heb ik altijd na mijn ei.. Nou meiden tot forums weer! Kuss
Hee meiden! Silsa, toch wel fijn dat het nu echt doorbreekt! Hopelijk heb je hierna weer een goede eisprong en is het dan een zwanderschap die blijft... Ik heb een paar drukke avonden achter de rug en op het werk ook niet echt de tijd voor het forum. Verder ben ik wel erg zenuwachtig voor maandag. Ik ben erg benieuwd of ze ons verder willen gaan helpen en wat voor onderzoeken we gaan krijgen enzo. ... en eerder testen, tsja, dat is ook mijn vraag! Woensdag zou ik kunnen testen maar heb maandag mijn afspraak bij de gyn. Ik ga misschien toch maandag testen. Het is dan alleen wel erg vroeg dus hij zal dan toch wel negatief zijn... Jammer dat mijn ei weer zo laat was en net niet een paar dagen eerder! Ik ga nog even verder met hollands got talent kijken Van het weekend ben ik hier zeker weer vaker!
Jeetje ook weer spannend maandag zeg.. Miss hoef je niet te testen en zien ze maandag wel al iets op de echo...?? Vind een negatieve test altijd zoooo balen! Zit ook holland got talent te kijken, kijk het nooit maar is nu wel leuk...die 3 donkere meiden vond ik erg goed! Ik ben helaas erg druk dit weekend en maandag weer van 8 tot 22 uur werken, daarna kom ik gelijk kijken hoe het maandag was hoor bij je.. Kan tussendoor niet online, geen pc bij en te druk denk om telefoon erbij te pakken...maar komt goed. Ben ook erg nieuwsgierig naar maandag voor je hoor...en zou helemaal tof zijn als zij al iets kunnen zien... -xx-
Dank je wel! Erg lief... Het hele weekend van 8 tot 22 werken... jeetje wat lang! En ik maar klagen tegen mijn man dat hij elke vrijdagavond de koopavond ook extra werkt... Wat voor een beurs is het waar je staat?
Gelukkig is het zondag tot 18 uur maar eer dat ik dan thuis ben...maandag en dinsdag tot 22 uur.. Helaas! Maar ach, dit is 2x per jaar, 2 weekenden achter elkaar hard werken en af en toe wat beurzen tussendoor, dus ik klaag niet... Na dit weekend is het weer achter de rug, en het is naast het harde en lange werken ook erg gezellig... Ff kijken wie er door is en dan vd vorst ziet sterren, vind ik ook altijd erg leuk en dan lekker naar bedje toe.. Truste voor straks! Kus
Ze zijn lekker aan het klooien zeg hier op het forum! Kun je er eindelijk weer op is alles weg... Maar goed, ik heb weer een verschrikkelijke baaldag! Vandaag weer ongesteld geworden Ik heb 2 blauwe ellebogen van het bloedprikken en ook het zaad is deze week ingelevert. 19 oktober krijgen we de uitslag. Als er dan dus iets gaat gebeueren is dat pas weer de maand na deze Zo langzamerhand zakt de moed echt in mijn schoenen. Ik vraag me echt af hoe die 1e er toch heeft kunnen komen. Hebben we dan echt zoveel geluk gehad?? Even een baaldagje vandaag... Morgen vast weer vrolijker! Hoe gaat het met jullie??
Ha meiden, Zijn zeker lekker bezig hier haha. @mamavandewi. Balen dat je nu ongi geworden bent. En weer blauwe plekken van het prikken. Hele dikke knuffel voor jou! Hopelijk maakt het helemaal niet uit wat de uitslag is en word je deze ronde zwanger. @berretje, hoe is het nu met je ovutesten? (gisteren posi toch?) Ondanks dat je deze keer niet de hele cyclus getempt hebt, kan je nu toch nog gaan tempen. Waarschijnlijk weet je de temp ongeveer van voor en na je ei. Misschien een manier om toch zekerder te weten of je ei geweest is. Hoop natuurlijk dat de ovu test klopte en je over 2 wkn een posi test hebt. Karin en Angelica, hoe is het met jullie? Misschien dat sommige dit al gelezen hadden, maar schrijf het gewoon nog een keer. We zijn afgelopen weekend ongepland naar Tessel gegaan. Super leuk was heerlijk weer en lekker over het strand gelopen. Op m'n verjaardag parachute gesprongen heel gaaf. Gelukkig lekker afleiding gehad na m'n ongi. Verder weer veel geklust en gewerkt. Had m'n pc tot gisteren niet aangeraakt. Dit weekend verjaardagsfeestje (ook van m'n vriend) hier. Dus ga zo voorbereidingen treffen. En nog een laagje schilderen. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Liefs, Sil
He meiden, Hier gaat alles goed vandaag fm gehad en aan de rechterkant zat er een mooie folikel van 18 mm. Ze hebben bloed geprikt en ik hoor vanmiddag wanneer ik mijn IUI heb. Ik hoef misschien geen Pregneyl te gebruiken. Rechts heb ik nog nooit een actieve eitje folikel gehad dus laten we hopen dat het goed gaat en ook weer gelijk raak is