Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie? Hier alles ok. Ben donderdag toch maar naar de huisarts geweest ivm allergie. Ik moet nu 7 dagen lang een pilletje nemen en dan maar hopen dat het over is als ik stop. Als het dan niet gestopt is krijg ik onderzoeken om erachter te komen waardoor ik het heb. Het is de laatste dagen wel al stukken minder dus dat scheelt.

fijn weekend!

xxx

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik kom hier weer langs...helaas....weer mis.....3e keer op rij.
    Met 10w6d goede echo, VK helemaal positief, dta we het nieuws nu toch met vertrouwen konden gaan vertellen. Gisteren met 14 weken VK controle, geen hartje te horen, dus doorgestuurd naar ziekenhuis voor echo. Kindje overleden met 11 weken, dus echt vlak na de laatste echo. Denk je dus 3 goede echo's te hebben, gaat het weer fout. Ben er nu ook echt stuk van..

Helaas mogen cyctotec pillen niet meer, mag maar tot 9 weken. Dus a.s. woensdag weer een curettage. Hopelijk gaan ze nu toch echt allerlei onderzoeken starten, want dit lijkt me echt geen "domme pech" meer...Eerst met 9 weken, toen met 8 weken en nu bij 11 weken gaat er steeds iets verkeerd....

3. C78

C78 Niet meer actief

Ohnee, mvl, wat een verschikkelijk nieuws!!!

Je was er inmiddels al wat zekerder van nu en dan gaat het toch weer mis! Wat een ellende... Echt klote!
    Na al die goede echo's dan nu toch weer naar nieuws...
    Ik vind het zo zielig voor je, ik had het je zo gegund dat je een goede zwangerschap zou hebben deze keer.

Ik weet niet wat ik verder kan zeggen, ik heb er geen goede woorden voor nu.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Liefs!

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Lieve mvl...!!

Ik lees nu je berichtje pas... Wat een kutnieuws zeg! ( Sorry dat ik t zo zeg) verdomme meis.. Ik had het je zo gegund.. En het ging zo lekker!!
    Ik had het ook echt niet meer verwacht...! Jeetje meis.. Ik kan gewoon niks zeggen om je beter te laten voelen.. Je moet dit echt samen weer verwerken.. Probeer sterk te blijven lieverd!!
    Van de week curretage, hou je ons op de hoogte meis... We zijn er voor je, echt!!
    Dit is zo oneerlijk, waarom jij nou weer zeg!! Ik hoop dat ze nu snel onderzoeken gaan doen...!!

Hele dikke knuffel en nogmaals als je wilt huilen,schelden, schreeuwen of wat dan ook, doe het... Je kunt alles aan ons kwijt! Praat erover en blijf dat doen!

Dikke kusss

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!!

Wat een rotnieuws zeg.. Ik ben er gewoon van van slag....!!

Karin, hopelijk helpen deze pillen tegen de jeuk!! Niet fijn zeg..!
    Mamavandewi, leuke verjaardag gehad of vier je t vandaag??

Hier gisteren huis geboent..gisteravond kwamen er vrienden eten en was erg gezellig.. Vandaag kinderfeestje..daarna weer lekker thuis en wil nog wat kasten uitmesten dus miss doe ik dat vanavond wel ff..
    Verder geen ontwikkelingen..

Jullie hebben beiden bijna gelijk eisprong.. Zo lopen we gelijk mamavandewi en zo ineens weer helemaal niet ;)
    Nog 9 dagen wachten... Grrr.. En ik voel nog niks.. Ja die rare buikpijnen blijven, maar lijken soms iets af te nemen.. Moet wel elke nacht plassen, moet ik normaal nooit.. Maar dat zou nu nog niet daaraan moeten kunnen liggen, dus zit vast tussen mijn oren..

Nou meiden, fijne dag vandaag!

En mvl.. Ik denk aan je meis!!

Kuskus

6. C78

C78 Niet meer actief

Ik ben inderdaad ook van slag van je slechte nieuws mvl... Ik heb het mijn man ook direct verteld, ik vind het zo sneu voor je...
    Weer zo'n verdrietige periode terwijl je net in rustiger vaarwater was beland.
    Aan de ene kant wel fijn dat er nu gekeken gaat worden waardoor het komt dat het mis gaat. Aan de andere kant, je had gewoon een goede zwangerschap verdient!

Nogmaals, veel sterkte met het verwerken en de curretage van de week :(

Berretje, we vierden het gisteravond en vandaag. Het past nooit in 1 keer :D
    Ja, 2 cyclussen terug liepen we inderdaad nog gelijk en nu is het niet meer terug te vinden. We lopen nu helemaal uit elkaar vandaan. Mijn cyclussen zijn wat korter...
    Nog 2 daagjes voor de uitslag, het komt echt dichtbij nu!

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Spannend zeg.. Nog 2 dagen...en vandaag weer feestje, gezellieee!

Veel plezier vandaag...! Kuskus

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Nog 1 dag meis.. Was lang wachten, maar nu nog maar 1 dag!! Hoelaat moet je daar ook alweer zijn..?

Ikke vandaag naar tandarts.. Over 1,5 uur! Verstandkies trekken en gaatje vullen.. Ik wordt gek van de zenuwen!! Daarna gewoon nog weer werken, ook fijn! Pffffff
    Hoop dat ik t allemaal overleef vandaag ;)

Fijne dag!

Kuskus

9. C78

C78 Niet meer actief

tandarts... brrrr! sterkte!

we mogen gelukkig morgenochtend al. Ik ben benieuwd... hopelijk worden we verder geholpen.

Hoe gaat het met de rest? Silsa, lees je ook nog mee?

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Gelukkig in de ochtend al... Fijn!!

Jaa de rest is best stil he.. Jammer dat we zo weinig horen..

Ik kom net terug en ik zit ff na te shaken op de bank..dikke verdoofde opgezette mond.. Kies is eruit! Wat een rot geluid zeg.. Jakkie..maar ik heb het overleeft.. Hopelijk krijg ik weinig last nadat de verdoving is uitgewerkt..

Morgen sowieso gelijk ff laten weten he mamavandewi...??

Fijne dag!

Kus

11. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

@mvl... zucht. Ben er stil van! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!

@ Berretje... he wat vervelend. Ik heb zelf nog nooit een kies laten trekken bij de tandarts en weet dus niet hoe het is maar ik hoop dat je na de verdoving er weinig last van hebt!

@ Mama van Dewi.. spannend! Morgen al! En wat fijn dat je al in de ochtend een afspraak hebt. Ben erg benieuwd naar de resultaten van het onderzoek!

hier... tja ben lekker ongi. Maakte me gister lichte zorgen omdat ik de eerste 3 dagen van mijn menstruatie maar heel weinig bloedverlies had en het eigenlijk alleen maar oud bloed was. Vanochtend eindelijk rood. Maar heb erg last van mijn buik en onderrug.

xxx

12. C78

C78 Niet meer actief

Karin, vervelend dat je nu zo'n pijn hebt! Heb je anders ook altijd buik/rugpijn of niet?

Berretje, fijn dat hij er uit is. Hopelijk heb je nu na je verdoving niet te veel pijn. Ik had met mijn wortelkanaal behandeling voor de zekerheid een pijnstiller genomen toen de verdoving minder werd.

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Succes morgen mamavandewi.. Ik hou t forum in de gaten meis!!
    En karin.. Rustig aan meis, verwen jezelf even lekker.. Hopelijk is de pijn snel minder..

Hier nu lekker in bedje, hoofdpijn en kaakpijn.. Dus lekker met paracetamol in bed..
    Af en toe steekje in lies.. Maar volgens mij heb ik dat vaker gevoeld, verders niks, dus moet nog steeds afwachten..Grrrr
    zou wel een leuk verjaardagskadootje zijn van het weekend ;) hopelijk geen domper en ongi worden op mijn verjaardag... (of dag ervoor of erna;))

Truste meiden en tot morgen!
    Kussss

14. C78

C78 Niet meer actief

Welke dag ben je jarig? 23e of 24e?
    Veel sterkte voor je kaak en hoofdpijn!

Welterusten...

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    De 23ste...!
    Ging goed met de kaakpijn vannacht.. Kan ik niet slapen omdat ik zo een schuurpapier in keel heb.. Grrr
    Verkouden! Bah.. En hopelijk niet ziek maar heb het megaaaa warm.. Pffff

Sterkte meis vandaag..ik denk aan je!

Kus

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Weer een berichtje van mij. Sorry dat het zo lang geleden is. Zit ook niet meer achter m'n pc de laatste tijd. Daarnaast ben ik het zwanger worden met vlagen behoorlijk zat.
    Deze maand op het verkeerde moment geklust. Dacht na 2 posi ovutesten dat m'n eitje eraan kwam. Dag erna nega en niet meer verder getest. Achteraf baal ik ervan. M'n temp was namelijk niet gestegen en steeg pas een paar dagen later. Stom dat ik niet verder ben gaan testen. ff zegt dat ik m'n eitje had op de eerste dag dat ik posi testte. Daar klopt volgens mij helemaal niets van. Denk zelf dat het dag 15 moest zijn. Hier is m'n kaartje: 305969 Ovulation Charts
    Heb er weinig vertrouwen in deze maand.

@MVL Heel veel sterkte! Wat een verschrikkelijk nieuws. Zo oneerlijk dat het nu weer niet zo mag zijn. Heb er geen woorden voor. Dikke knuffel voor jou.

@Berretje, Beterschap! Doe maar lekker rustig aan vandaag. Hoop dat de steekjes deze keer wel wat zeggen! Nog een weekje, er is maar 1 perfect verjaardagscadeau voor jou, hopelijk mag het zo zijn. Duim voor je.

@Karin, hoe gaat het nu met je? Nog steeds buikpijn en rugpijn. Misschien toch even een testje ertegenaan gooien. Wil je geen valse hoop geven maar sinds ik zo raar ongi was en toen toch zwanger bleek door de mk.

@MamavanDewi, ben heel benieuwd hoe het met je gaat/gegaan is vandaag. Kom zometeen gewoon weer even buurten.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
    Liefs

17. C78

C78 Niet meer actief

Even tussendoor de uitslagen:

Zaad: OK, alleen wat witte bloedcellen dus misschien een kortdurend ontstekingkje. Voor de zekerheid over 2 weken weer testen.

Progestron: Te laag. Gyn denkt dat ik misschien te laat heb geprikt. Ik ben uitgegaan van mijn positieve ovutesten en ben daarna gaan tellen. Als je terug kijkt in mijn tempkaart vond de gyn dat ik vanaf dag 16 al had moeten tellen.
    Nu dus weer 2x bloedprikken en dan maar wat eerder in de cyclus... Ik heb alleen het vermoeden dat mijn ovutesten wel kloppen, ik voel mijn eisprong best vaak en dat klopt wel met de ovutesten. We zullen zien. Volgende week en/of de week erna dus weer prikken als mijn temperatuur stijgt.

Verder moet ik de 1e cyclusdag bellen voor een HSG. Deze moet voor dag 12, maar als het vanaf dag 10 is mogen we alleen maar sex met condoom (of niet natuurlijk!)
    Volgens mij krijg ik bij de HSG gelijk de uitslag.

Als alles goed is wachten we nog 6 maanden en dan volgt er een kijkoperatie. Mocht er toch iets afwijken wordt er een behandeling gestart.

Al met al nu dus weer deze cyclus afwachten en volegnde weer onderzoeken. Het kan dus best nog wel even gaan duren :(

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @mamavandewi, Jeetje, zo blijf je lekker bezig... Wel fijn dat er actie ondernomen word. Wat onwijs vreemd dat je vanaf dag 16 had moeten tellen. Heb even naar je temp gekeken, maar zou inderdaad zeggen dat je je eisprong goed hebt ingeschat. Heb je de temp besproken? Hopelijk is er al een wondertje onderweg binnen 6 maanden en heb je die kijkoperatie niet nodig.

Knuffel!
    Sil

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai hai!

Silsa.. Fijn om weer wat van je te horen!! Soms kun je alles ff goed zat zijn he... Rustig aan meis!

Mamavandewi... Hmmm niet slecht dus maar wel nog weer onderzoeken.. En wachten.. Helaas! Wel fijn dat ze dit allemaal controleren en nakijken... Moet je nu de volgende cyclus dus weer bloed doen en hsg?? Spannend weer hoor... Hopelijk is het gewoon snel raak!!
    Wat doen ze met de hsg precies? sorry maar ben t ff kwijt..

Nou meis.. Positief dus nog wel.. Ook het zaad.. hoe sta je erzelf tegenover??

Kuskus

20. C78

C78 Niet meer actief

Deze cyclus mag ik al weer prikken! Ik zit op dag 12 dus mijn ei moet nog komen. Ik denk nog steeds ook dat het niet verkeerd was, maar om uit te sluiten nu dus nog een keer...

Een HSG is een rontgenfoto met contrastvloeistof van baarmoeder, eileiders en alles daar omheen. Je krijgt dan een cupje met contrastvloeistof op je baarmoedermond. Dmv vacuum komt het via je baarmoeder en eileiders in je buikholte. Tijdens dit traject worden dan meerdere rontgenfoto's gemaakt.

Aan de ene kant wel fijn dat er nu wat gebeurt, maar de maanden blijven maar voorbij schieten... Ik heb pas rust als ik zwanger ben. (Hoewel ik me dan vast weer te veel zorgen maak om andere dingen...)

Deel Deze Pagina